Die ‘je moeder’ grap was wel leukquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:47 schreef GGMM het volgende:
Jack probeert nog steeds grapjes.
De grapjes zijn nog steeds geen succes.
Oh, oke.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ‘je moeder’ grap was wel leuk
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:47 schreef GGMM het volgende:
Jack probeert nog steeds grapjes.
De grapjes zijn nog steeds geen succes.
Moet hij mee oppassen. Als hij dat tegen de verkeerde zegt krijgt ie klappen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ‘je moeder’ grap was wel leuk
Ajax heeft volgens mij een prima score in HEKSENKETELS. Maar goed, waarom zouden ze dat in de media debunken als je het altijd kunt recyclen, mocht je net zoveel hersencellen hebben als Jack en Youri.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah de HEKSENKETEL-analyse@:El-Stinho
Wat je mening over Dolberg?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax heeft volgens mij een prima score in HEKSENKETELS. Maar goed, waarom zouden ze dat in de media debunken als je het altijd kunt recyclen, mocht je net zoveel hersencellen hebben als Jack en Youri.
Heb je de deuren opslot gedaan? xDquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys
Ik ben veilig thuis
@:kingroland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |