Als je die eet ben je nog vrij stevig?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Het kan ook een verkeersbord zijn.
Ga je deze zielige act weer het hele seizoen volhouden?quote:
Geen act.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je deze zielige act weer het hele seizoen volhouden?
Ja, ik ga wat anders doen.quote:
quote:
oke doeiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik twijfel of ik nu wel ga kijken. Ik denk het niet.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[ Bericht 52% gewijzigd door skysherrif op 06-08-2019 19:15 ]quote:
Neuh, deze is wat jonger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is dit de Crespo die vroeger bij Inter speelde?
Leuk dat je op tijd bent maatquote:
6 kilo aangekomen he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij er op lijkt
De Ligt maakt ook weleens dit soort foutjes. En Schuurs had daar ook niet aangespeeld moeten worden.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ziyech is voetballen ook totaal verleerd in de zomer.
o dan is Schuurs wel de Ligtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Want De Ligt maakte nooit fouten? Jongens toch.
Was net op tijd voor de goal.quote:
Hoe durf je zo te praten over godenzoon de Ligt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben nu erg benieuwd waar je dat hout voor gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was net op tijd voor de goal.Ik was hout halen.
Moest ook even zoeken waar het werd uitgezonden
Speelt toch prima tot nu toe.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou bij feyenoord op 3 van de 4 plekken achterin de beste spelers zijn
Ik heb een buitenkachel. In de overkapping is 1 pilaar een ingemetselde kachel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nu erg benieuwd waar je dat hout voor gaat gebruiken.
4 van de 4 inderdaad.quote:
Die jongen wordt altijd onderschat. Statistisch gewoon een van de betere verdedigers op de Nederlandse velden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou bij feyenoord op 3 van de 4 plekken achterin de beste spelers zijn
Lekker bezigquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een buitenkachel. In de overkapping is 1 pilaar een ingemetselde kachel.
Dit weekend flink stoken.
Jammerquote:
veltman.gifquote:
wat ben jij een knaken user zegquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PAOK is heel gevaarlijk, hebben nu al een paar keer op doel geschoten en dus ook al een keer gescoord
Voor eigen doel vind ik ze gevaarlijker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PAOK is heel gevaarlijk, hebben nu al een paar keer op doel geschoten en dus ook al een keer gescoord
Je doet wel heel erg je best om niveau van klaas te benaderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is mode, haags.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een debiel kapsel heeft die keeper van PAOK
Korte corners zijn echt de tyfus van het voetbalquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:20 schreef Ferdii het volgende:
Waarom altijd die kut corners in de 2de lijn :’)
Alsof er ooit uit wordt gescoord
Soort Famke Louise.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een debiel kapsel heeft die keeper van PAOK
Die zit gewoon op bankquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is er met Huntelaar trouwens? Geblesseerd?
Welkom! Leuk dat je kijkt!quote:
Wordt gespaard voor Emmen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is er met Huntelaar trouwens? Geblesseerd?
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best om niveau van klaas te benaderen.
ongeslagen Grieks kampioenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat PAOK is wel heel erg droevig he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |