Ik drink een biertje en kom tot totale rust.quote:
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik drink een biertje en kom tot totale rust.
Jij ook nog een biertje, of vind je dat iets voor proleten?quote:
Nou dat niet, maar ik drink water.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij ook nog een biertje, of vind je dat iets voor proleten?
Ik drink gedurende een week meestal koffie, water of een biertje.quote:
Dat is een eerste stap naar verslaving.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je wel eens alle drie tegelijk gedronken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik drink gedurende een week meestal koffie, water of een biertje.
Nee. Ik heb ooit wel eens twee theezakjes in een glas gedaan; moet tien jaar geleden zijn geweest maar dat heb ik nooit meer gedaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je wel eens alle drie tegelijk gedronken?
Sigaretje erbij. Heerlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een grote bah doen heb ik al gedaan, maar Derksen zou zeggen dat het goed was.quote:
Gaat het weer een beetje, ik las een nogal verontrustend bericht op twitter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
LEKKER HOOR @:DRIZZT_DOURDEN !!!!!!!!!!
Ik ben volledig zen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje, ik las een nogal verontrustend bericht op twitter.
Jij leeft op het randje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ooit wel eens twee theezakjes in een glas gedaan; moet tien jaar geleden zijn geweest maar dat heb ik nooit meer gedaan.
quote:
Hoiquote:
Ey teringschele. Het was geen buitenspel VARRED.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax had wel moeten winnen vanavond gezien de kansen.
Al was die 2-2 volgens mij buitenspel.
Ze hadden hem op het verkeerde moment stilgezet. #TEAMVARquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een klootzakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hadden hem op het verkeerde moment stilgezet. #TEAMVAR
Heb het niet gezien. Maar waarom dan niet VARRED?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bevroren dingen zijn niet goed voor je, daar was nog een nieuwsbericht over vorige week.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ík dacht dat jij ze liever bevroren had![]()
![]()
Geen reden tot zorg ouwe reusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
De VAR vindt van niet, dus sta ik volledig achter de VAR.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente is PSV aan het koloniseren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van de eerste helft Twente - PSV?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV is heel, heel matigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente domineert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV is zoals gewoonlijk
Twente heeft zeker 35 minuten het initiatief gehad en dat is conservatief geschat
Oh ik maak mij ook niet druk, alhoewel PAOK dan ook wel pittig gaat worden. Maar soms zat ik wel te cringen welke kansen gemist werdenquote:
Twente wil voetballen tot in het regelmatige eindeloze aan toe. Dat doen ze vaak opvallend goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben ook wel behoorlijk mad geweest daar niet vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik maak mij ook niet druk, alhoewel PAOK dan ook wel pittig gaat worden. Maar soms zat ik wel te cringen welke kansen gemist werden
De VAR zijn voetballiefhebbers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De VAR vindt van niet, dus sta ik volledig achter de VAR.
PSVEDquote:
Weer niet lekker opgebouwd met Rosario?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV is heel, heel matig
Twente heeft zeker 35 minuten het initiatief gehad en dat is conservatief geschat
Twente goden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente toont vuurwerk op het veld!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twente wil voetballen tot in het regelmatige eindeloze aan toe. Dat doen ze vaak opvallend goed.
PSV heeft bij iedere pass die ze geven 86 uur bedenktijd nodig voor de vervolgstap.
Hmm ik vind niemand bij PSV lekker ballen eigenlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De VAR zijn voetballiefhebbers.
[..]
PSVED
[..]
Weer niet lekker opgebouwd met Rosario?
Klinkt als een team vol vertrouwen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twente wil voetballen tot in het regelmatige eindeloze aan toe. Dat doen ze vaak opvallend goed.
PSV heeft bij iedere pass die ze geven 86 uur bedenktijd nodig voor de vervolgstap.
Mensen die na een beslissing van de VAR nog 86 uur doorjanken, zijn mensen die een korte spierverlamming in hun rechterarm verdienen.quote:
We kunnen het nog meer samenvatten: PSV heeft geen patronen of een gezamenlijk idee; Twente wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt als een team vol vertrouwen.
Nja ik ga er wel vanuit dat PAOK een betere ploeg heeft dan Vitesse, en dan nog alle transferperikelen bij Ajax waar Donny dan misschien al weg is en Schöne zeker wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben ook wel behoorlijk mad geweest daar niet van![]()
PAOK wordt best pittig denk ik ja. Al gebiedt eerlijkheid me te zeggen dat ik zo nu uit mijn hoofd niet een speler van ze op kan noemen
PAOK kan er geen reet vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik ga er wel vanuit dat PAOK een betere ploeg heeft dan Vitesse, en dan nog alle transferperikelen bij Ajax waar Donny dan misschien al weg is en Schöne zeker wel.
Tja, dat PAOK moest 20 nieuwe spelers oid inpassen toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik ga er wel vanuit dat PAOK een betere ploeg heeft dan Vitesse, en dan nog alle transferperikelen bij Ajax waar Donny dan misschien al weg is en Schöne zeker wel.
Nouja, ze hebben de 5e begroting van de eredivisie schat ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Twente voetbalt echt prima, zeker voor een promovendus. Ben benieuwd hoe ze het de rest van het seizoen gaan doen.
Van Bommel heeft echt hele rare ideeën waar een #10 aan moet voldoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm ik vind niemand bij PSV lekker ballen eigenlijk
Bommel dacht na een kwartier dat het handig was om zijn passer op rechts te zetten en zijn renner op 10, genot
Mark van Bommel is gek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel heeft echt hele rare ideeën waar een #10 aan moet voldoen.
En dan heeft hij gewoon jaren samengespeeld met Sneijder op die plek.
Onbegrijpelijk dat ie Sadilek daar niet neer zet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel heeft echt hele rare ideeën waar een #10 aan moet voldoen.
En dan heeft hij gewoon jaren samengespeeld met Sneijder op die plek.
Ja vaak niet zo'n interessant onderwerp.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen die na een beslissing van de VAR nog 86 uur doorjanken, zijn mensen die een korte spierverlamming in hun rechterarm verdienen.
Einde tijdperk voorzetten op het hoofd van de spits leggen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We kunnen het nog meer samenvatten: PSV heeft geen patronen of een gezamenlijk idee; Twente wel.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben de 5e begroting van de eredivisie schat ik.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Ajax 110 miljoen PSV 78,5 miljoen Feyenoord 68 miljoen Vitesse 26 miljoen AZ 25,5 miljoen FC Twente 23 miljoen FC Utrecht 20 miljoen FC Groningen 19 miljoen SC Heerenveen 18 miljoen ADO Den Haag 15,5 miljoen PEC Zwolle 13,5 miljoen Willem II 12,5 miljoen Heracles Almelo 12 miljoen Sparta Rotterdam 11 miljoen FC Emmen 8,2 miljoen VVV-Venlo 8 miljoen Fortuna Sittard 7,2 miljoen RKC Waalwijk 7 miljoen |
https://www.transfermarkt(...)ransfers/verein/1091 (lol)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, dat PAOK moest 20 nieuwe spelers oid inpassen toch?
Maar dat is niet de voetbalbegroting.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja zesde volgens mij, maar ook met spelers uit de eerste divisie staat er echt een degelijk team zoals het vandaag speelt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toen wonnen we ook van Vitessequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
3 jaar geleden wonnen we ook gewoon van PAOK
Dat spelers ook niet in staat zijn om zelf wat van positie te wisselen waar nodig is ook geen heel best tekenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
Dat wisselen van posities door PSV ook. Starten met Pereiro op 10, dan Bergwijn. En Malen die opeens actief als linksbuiten staat. Van Bommel is een drinker.
Is dat niet overal bekend? Ik ben daar ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Alleen zegt het spelersbudget wel meer dan een begroting zelf. Jammer dat daar niet meer inzicht in wordt verschaft.
Ja of zijn zoon, die kan ook goed schieten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ie Sadilek daar niet neer zet.
Die is ook klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bergwijn op 10 is de belangrijkste hint dat Van Bommel dit team niet op de rails gaat krijgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
Dat wisselen van posities door PSV ook. Starten met Pereiro op 10, dan Bergwijn. En Malen die opeens actief als linksbuiten staat. Van Bommel is een drinker.
Met Heiko Westermann in de gelederen toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Met Heiko Westergodd achterin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Niet specifiek, nee. Ik weet dat ze bijvoorbeeld in Spanje bij de Bond een overzicht van spelersbudgetten maken en dat publiceren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat niet overal bekend? Ik ben daar ook wel benieuwd naar.
Bij Willem II staat dat op 3,8 miljoen.
Over een maand staat Hendrix op 10.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bergwijn op 10 is de belangrijkste hint dat Van Bommel dit team niet op de rails gaat krijgen.
Kaplaarzen aan en gaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Heiko Westergodd achterin.
MrstyloGODquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef mrstylo het volgende:
Echt irritant dat PSV niet op FS1 is(heb KPN). Man man man
ik begrijp dat psv slecht speelt...
STYLO IS UIT DE DOOD HERREZENquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef mrstylo het volgende:
Hallo makker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef mrstylo het volgende:
Caland staat nu op de Gelbe Wand, lieve jongen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
@:doublepain @:caland @:onlogisch @:lenny_leonard @:jojoortje HIJ IS ER WEER HOOR
Heb je je speler Nick Minaj al ingevuld bij dat spel van Drizzt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
@:doublepain @:caland @:onlogisch @:lenny_leonard @:jojoortje HIJ IS ER WEER HOOR
Hey Stylo, alles goed?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef mrstylo het volgende:
Daar heeft hij dan mooi spijt van als hij straks ziet dat mrstylo weer gepost heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Caland staat nu op de Gelbe Wand, lieve jongen.
Jazeker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je je speler Nick Minaj al ingevuld bij dat spel van Drizzt?
Niks te klagen man (behalve over PSV). Met jou?quote:
Hoi Admingodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
Oh, ik zie dat jij ook een tijdje weg was hier.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niks te klagen man (behalve over PSV). Met jou?
[..]
Hoi Admingod
Ik moest glimlachen om je speler.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:58 schreef GGMM het volgende:
En aangezien Nicky uit Saint James, Port of Spain, Trinidad en Tobago komt, komt mijn speler daar ook vandaan.
Dus die zal niet gaan shinen op EK's en WK's
Misschien Napoli-perikelen?quote:
Mijn speler komt uit Tanzania, dus dat gaat ook tegenvallen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:58 schreef GGMM het volgende:
En aangezien Nicky uit Saint James, Port of Spain, Trinidad en Tobago komt, komt mijn speler daar ook vandaan.
quote:
Hoop het, maar MvB kennende...quote:
PSV bouwt alleen maar op via Sadilek (lol).quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:59 schreef fetX het volgende:
Dan blijft er helemaal niks meer over van PSV. Wat een matige selectie hebben zij zeg.
Ajax ook een leegloop.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan blijft er helemaal niks meer over van PSV. Wat een matige selectie hebben zij zeg.
Misschien moet hij naar Ajax gaan waar ze de essentie van teamsport wel begrijpen ha ha haquote:
Van Bommel komt uit de KNVB school, de Spanjaard op de bank bij Twente niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We kunnen het nog meer samenvatten: PSV heeft geen patronen of een gezamenlijk idee; Twente wel.
twitter:PSV twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 21:47:40Come on boys! 👊We have to break this wall! 💥'46 #TWEPSV 1-0 https://t.co/GCaDxSylKT reageer retweet
Best kans dat je speler z'n tweede nationaliteit kiest zodat 'ie voor de USA kan gaan voetballen, je weet het nooitquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:58 schreef GGMM het volgende:
Genot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax ook een leegloop.
Feyenoord alsnog kampioen dus. STAMT
''Break this wall''quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef mrstylo het volgende:
twitter:PSV twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 21:47:40Come on boys! 👊We have to break this wall! 💥'46 #TWEPSV 1-0 https://t.co/GCaDxSylKT reageer retweet
Terechte klachtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Break this wall''
[ afbeelding ]
nee, je moet scoren.. muurtjes breken moet maandag weerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef mrstylo het volgende:
Wat is met je andere account gebeurt`?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Break this wall''
[ afbeelding ]
Zeker. Hele belangrijke speler.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben bang van wel.
Zou het echt jammer vinden.
Ik geloof niet zo heel erg in die leegloopquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax ook een leegloop.
Feyenoord alsnog kampioen dus. STAMT
Deze vraag pass ik door naar @Saindquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is met je andere account gebeurt`?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef mrstylo het volgende:
Schone ook al weg. Snap die verkoop niet. Straks bijna hele nieuwe middenveld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben bang van wel.
Zou het echt jammer vinden.
Ik ging stuk om die Tannane bij Vitesse v Ajax. Dacht even leuk tijd te gaan rekken, maar dat moet je niet doen bij Basje Nijhuis van de Bas Nijhuis-show.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blij dat die spelers er gewoon de kortste weg uit moeten
Nja eerst Donny voor 60 miljoen, en dan aan het einde van de periode komt er ook nog een club voor Ziyech met wie je afspraken hebt. Dan voor Neres wellicht nog een niet te weigeren bod, kan best hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo heel erg in die leegloop
Het slaat toch nergens op. Dat team bestaat ook nog eens uit geel huurlingen.quote:
Ik dacht eigenlijk al dat hij bij die wissel van Matavz in zou grijpenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ging stuk om die Tannane bij Vitesse v Ajax. Dacht even leuk tijd te gaan rekken, maar dat moet je niet doen bij Basje Nijhuis van de Bas Nijhuis-show.
Nja Schone zou toch op de bank komen, dus snap het wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schone ook al weg. Snap die verkoop niet. Straks bijna hele nieuwe middenveld.
Het lijkt me wel een transfer, anders maak je jezelf als coach nog meer belachelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Lozano transfertje dus, of heel misschien nog een straf van Bommel
Waarom vraag je dat aan Scrummie?quote:
Ik moet überhaupt nog maar zien of Donny gaat, Ziyech zie ik alleen naar Arsenal of Bayern vertrekken, Neres zou nog kunnen ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja eerst Donny voor 60 miljoen, en dan aan het einde van de periode komt er ook nog een club voor Ziyech met wie je afspraken hebt. Dan voor Neres wellicht nog een niet te weigeren bod, kan best hoor.
Al zal Ajax dan ook nog wel het een en ander erbij kopen.
https://www.tubantia.nl/f(...)-structuur~a56b974c/quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van Bommel komt uit de KNVB school, de Spanjaard op de bank bij Twente niet.
Willem Vissers slaat alleen maar onzin uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
Willem Vissers vorig jaar na een paar wedstrijden: Van Bommel is de nieuwe Michels. Oh, oh ,oh.
Neutrale blik. (lol)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan Scrummie?
Klopt. Die kon er ook niks van en moest het hebben van eerst Cruijff en later Gullit en v Basten en nog een paar aardige spelers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
Willem Vissers vorig jaar na een paar wedstrijden: Van Bommel is de nieuwe Michels. Oh, oh ,oh.
ik zou het bij tekenen houden...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Einde tijdperk Rooms Katholieke Combinatie Waalwijk.
Zat Garcia niet als assistent bij Pusic op de bank vorig jaar? Heb begrepen dat het vorig seizoen godvergeten lelijk voetbal was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/f(...)-structuur~a56b974c/
Niet veel van gezien eigenlijk. Wat ik wel heb gezien, laatste 20 minuten was het niet veel. Vitesse in de achteruit want rode kaart. 2-2 was volgens velen buitenspel overigens.quote:
Muah als Neres gaat moet er weer een vleugelspeler bij want daar kwamen we vorig jaar een mannetje tekort.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet überhaupt nog maar zien of Donny gaat, Ziyech zie ik alleen naar Arsenal of Bayern vertrekken, Neres zou nog kunnen ja.
Neres heb je eigenlijk al vervangen natuurlijk, Ik zeg niet dat het niet gebeurt hoor maar zo'n vaart loopt het allemaal nog niet imo
Is Luuk de Jong niet wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met gakpo heb je een kopsterke spits nodig
Kramer is nog vrijquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met gakpo heb je een kopsterke spits nodig
Dat klopt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zat Garcia niet als assistent bij Pusic op de bank vorig jaar? Heb begrepen dat het vorig seizoen godvergeten lelijk voetbal was.
In Zuid Amerika schijnt nog een talent te lopen.quote:
dumfries, groot en kopsterk. wereldspitsquote:
Niets, hij heeft gewoon een nieuwe gemaakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is met je andere account gebeurt`?
Is hij ook niet groot fan van vrouwenvoetbal?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem Vissers slaat alleen maar onzin uit.
Verder een vriendelijke man hoor.
Dan zegt dat wel heel veel over meneer Pusic.quote:
Hangt nog af van Pogba toch? Die zal ook wel willen me dunkt, laat Bolle Mino maar rollenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als Neres gaat moet er weer een vleugelspeler bij want daar kwamen we vorig jaar een mannetje tekort.
Donny gaat wel, die gaat Real niet afbellen en Ajax ontneemt die kans niet joh.
Nog een keer dan:quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn speler komt uit Tanzania, dus dat gaat ook tegenvallen.
Volgens de berichten wil Real ze allebei hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hangt nog af van Pogba toch? Die zal ook wel willen me dunkt, laat Bolle Mino maar rollen
Hij had er een boekje over geschreven ja, stond hij met GroenenGodin op de foto.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is hij ook niet groot fan van vrouwenvoetbal?
Voor de neutrale kijker wel een leuke pot denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nog een keer dan:
Hoe was Vitesse - Ajax? Ik heb niet kunnen kijken.
En de account daarvoor? of is dit niet 'de' el stinho?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niets, hij heeft gewoon een nieuwe gemaakt.
Nadat mensen als @:onlogisch meerdere malen aangaven de naam 'masterminded' niet zo leuk te vinden.
Dan heeft Ajax een groot probleemquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens de berichten wil Real ze allebei hebben.
[..]
Hij had er een boekje over geschreven ja, stond hij met GroenenGodin op de foto.
Ik zag dat Ajax veel kansen had, maar ik kon het niet heel geconcentreerd kijken (lol)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nog een keer dan:
Hoe was Vitesse - Ajax? Ik heb niet kunnen kijken.
Poeh, dat weet ik allemaal nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En de account daarvoor? of is dit niet 'de' el stinho?
Zou wat zijn voor Twente.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:11 schreef leolinedance het volgende:
Wat een bazenteam dat PSV hè. Manmanman die aanval.
Julie zien de aanstaande kampioen spelen
Nja als je bij Real niet slaagt kan je nog naar genoeg clubs voor een stapje omlaag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heeft Ajax een groot probleem
Het is hem van harte gegund maar dan neemt hij wel een risicootje
Dat was Ajacied422, dit is dezelfde Stinho ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En de account daarvoor? of is dit niet 'de' el stinho?
Ik ben autist. Waarom is niet alles hetzelfde geblevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was Ajacied422, dit is dezelfde Stinho ja.
Aan alles komt een einde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben autist. Waarom is niet alles hetzelfde gebleven
Dijenkletsertjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
In Enschede maken ze natuurlijk voor het eerst kennis met de VAR ha ha ha
Ook al gaat Twente hier verliezen; Twente komt leuk voor de dag Drizzzzzzt.quote:
De 1-2 zou op basis van de tweede helft gewoon verdiend zijn.quote:
Eerste helft was genot van Twente, tweede helft is tot nu toe erg matig van Twente.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook al gaat Twente hier verliezen; Twente komt leuk voor de dag Drizzzzzzt.
Twente. verliest. niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook al gaat Twente hier verliezen; Twente komt leuk voor de dag Drizzzzzzt.
Eens. En grasgenot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben wel blij dat Twente terug is.
Liever dat dan Excelsior er weer in, al heb je met RKC ook een fietsenstallingclub.
Laat me mezelf indekken pascanus gvd man heequote:
Gaan we zo vroeg al jinxen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Het is dat er momenteel niets anders is, anders had ik niet naar de late 1-2 zege van PSV gekeken.
Normaal kijk ik nooit naar PSV.quote:
Verstandig mens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal kijk ik nooit naar PSV.
Mooi compliment.quote:
Binnenkort weer Sevilla volgen met alle nieuwe aankopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal kijk ik nooit naar PSV.
Ik kan je mijn shaft wel Laten zien, ook erg vermakelijk heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef GGMM het volgende:
Laatst naar Shaft gekeken, de 2019 versie. Ik dacht dat wordt echt pure aids.
Maar ik vond het zowaar best vermakelijk.
Dit even tussendoor.
Over twee weken begint La Liga weer. Ik moet geduld hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenkort weer Sevilla volgen met alle nieuwe aankopen.
Dat lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik kan je mijn shaft wel Laten zien, ook erg vermakelijk heb ik me laten vertellen
Dat is omdat ze je uitlachen denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik kan je mijn shaft wel Laten zien, ook erg vermakelijk heb ik me laten vertellen
Hier ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Het is dat er momenteel niets anders is, anders had ik niet naar de late 1-2 zege van PSV gekeken.
Premier League genot ook weer bijna.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over twee weken begint La Liga weer. Ik moet geduld hebben.
West Ham v City ga ik met bovengemiddelde interesse naar kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Premier League genot ook weer bijna.
Marcel Brands op de brommer bij Everton.
Niet ons probleem.quote:
Man Utd v Chelsea wordt gehandicaptenvoetbal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
West Ham v City ga ik met bovengemiddelde interesse naar kijken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Hoe lang nog? Mijn streak loopt achter.
Over vijf minuten komen de Duitsers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Hoe lang nog? Mijn stream loopt achter.
Streak? Hahahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is omdat ze je uitlachen denk ik
Hopelijk komt er zo een streamer het veld opquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
8 minutenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Hoe lang nog? Mijn stream loopt achter.
Dat gaat de hele week als een topper worden aangeduid. Kill me.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man Utd v Chelsea wordt gehandicaptenvoetbal.
Morgen Community Shield?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
West Ham v City ga ik met bovengemiddelde interesse naar kijken.
Ja, ga ik uiteraard kijken. City v Liverpool is altijd verplicht kijkvoer. Meest interessante duel dat er is.quote:
Daarom dacht ik eerst ook dat jij doublepain was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef Arts-assistent het volgende:
Je zal me zelden betrappen op een post zonder een typefout of domme stelling.
Sadilek schuift neem ik aan door.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Middenvelder eraf, verdediger erbij, Lozano op de bank
Bij mij ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef Arts-assistent het volgende:
Je zal me zelden betrappen op een post zonder een typefout of domme stelling.
Het is geen moeten..:kisss:quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef fetX het volgende:
Gelukkig kan ik na deze zaadpot morgen genieten in de Kuip.
Hmmm... Dit doet me vermoeden dat je nu wel weet wie ik eerst was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom dacht ik eerst ook dat jij doublepain was.
Nee geen ideequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:27 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Hmmm... Dit doet me vermoeden dat je nu wel weet wie ik eerst was.
Wie was jij eerst dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:27 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Hmmm... Dit doet me vermoeden dat je nu wel weet wie ik eerst was.
Doe het graag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is geen moeten..:kisss:
Vast een nobody.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |