Muah als Neres gaat moet er weer een vleugelspeler bij want daar kwamen we vorig jaar een mannetje tekort.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet überhaupt nog maar zien of Donny gaat, Ziyech zie ik alleen naar Arsenal of Bayern vertrekken, Neres zou nog kunnen ja.
Neres heb je eigenlijk al vervangen natuurlijk, Ik zeg niet dat het niet gebeurt hoor maar zo'n vaart loopt het allemaal nog niet imo
Is Luuk de Jong niet wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met gakpo heb je een kopsterke spits nodig
Kramer is nog vrijquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met gakpo heb je een kopsterke spits nodig
Dat klopt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zat Garcia niet als assistent bij Pusic op de bank vorig jaar? Heb begrepen dat het vorig seizoen godvergeten lelijk voetbal was.
In Zuid Amerika schijnt nog een talent te lopen.quote:
dumfries, groot en kopsterk. wereldspitsquote:
Niets, hij heeft gewoon een nieuwe gemaakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is met je andere account gebeurt`?
Is hij ook niet groot fan van vrouwenvoetbal?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem Vissers slaat alleen maar onzin uit.
Verder een vriendelijke man hoor.
Dan zegt dat wel heel veel over meneer Pusic.quote:
Hangt nog af van Pogba toch? Die zal ook wel willen me dunkt, laat Bolle Mino maar rollenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als Neres gaat moet er weer een vleugelspeler bij want daar kwamen we vorig jaar een mannetje tekort.
Donny gaat wel, die gaat Real niet afbellen en Ajax ontneemt die kans niet joh.
Nog een keer dan:quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn speler komt uit Tanzania, dus dat gaat ook tegenvallen.
Volgens de berichten wil Real ze allebei hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hangt nog af van Pogba toch? Die zal ook wel willen me dunkt, laat Bolle Mino maar rollen
Hij had er een boekje over geschreven ja, stond hij met GroenenGodin op de foto.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is hij ook niet groot fan van vrouwenvoetbal?
Voor de neutrale kijker wel een leuke pot denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nog een keer dan:
Hoe was Vitesse - Ajax? Ik heb niet kunnen kijken.
En de account daarvoor? of is dit niet 'de' el stinho?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niets, hij heeft gewoon een nieuwe gemaakt.
Nadat mensen als @:onlogisch meerdere malen aangaven de naam 'masterminded' niet zo leuk te vinden.
Dan heeft Ajax een groot probleemquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens de berichten wil Real ze allebei hebben.
[..]
Hij had er een boekje over geschreven ja, stond hij met GroenenGodin op de foto.
Ik zag dat Ajax veel kansen had, maar ik kon het niet heel geconcentreerd kijken (lol)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nog een keer dan:
Hoe was Vitesse - Ajax? Ik heb niet kunnen kijken.
Poeh, dat weet ik allemaal nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En de account daarvoor? of is dit niet 'de' el stinho?
Zou wat zijn voor Twente.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:11 schreef leolinedance het volgende:
Wat een bazenteam dat PSV hè. Manmanman die aanval.
Julie zien de aanstaande kampioen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |