Nja als je bij Real niet slaagt kan je nog naar genoeg clubs voor een stapje omlaag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heeft Ajax een groot probleem
Het is hem van harte gegund maar dan neemt hij wel een risicootje
Dat was Ajacied422, dit is dezelfde Stinho ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En de account daarvoor? of is dit niet 'de' el stinho?
Ik ben autist. Waarom is niet alles hetzelfde geblevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was Ajacied422, dit is dezelfde Stinho ja.
Aan alles komt een einde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben autist. Waarom is niet alles hetzelfde gebleven
Dijenkletsertjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
In Enschede maken ze natuurlijk voor het eerst kennis met de VAR ha ha ha
Ook al gaat Twente hier verliezen; Twente komt leuk voor de dag Drizzzzzzt.quote:
De 1-2 zou op basis van de tweede helft gewoon verdiend zijn.quote:
Eerste helft was genot van Twente, tweede helft is tot nu toe erg matig van Twente.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook al gaat Twente hier verliezen; Twente komt leuk voor de dag Drizzzzzzt.
Twente. verliest. niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook al gaat Twente hier verliezen; Twente komt leuk voor de dag Drizzzzzzt.
Eens. En grasgenot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben wel blij dat Twente terug is.
Liever dat dan Excelsior er weer in, al heb je met RKC ook een fietsenstallingclub.
Laat me mezelf indekken pascanus gvd man heequote:
Gaan we zo vroeg al jinxen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Het is dat er momenteel niets anders is, anders had ik niet naar de late 1-2 zege van PSV gekeken.
Normaal kijk ik nooit naar PSV.quote:
Verstandig mens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal kijk ik nooit naar PSV.
Mooi compliment.quote:
Binnenkort weer Sevilla volgen met alle nieuwe aankopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal kijk ik nooit naar PSV.
Ik kan je mijn shaft wel Laten zien, ook erg vermakelijk heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef GGMM het volgende:
Laatst naar Shaft gekeken, de 2019 versie. Ik dacht dat wordt echt pure aids.
Maar ik vond het zowaar best vermakelijk.
Dit even tussendoor.
Over twee weken begint La Liga weer. Ik moet geduld hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenkort weer Sevilla volgen met alle nieuwe aankopen.
Dat lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik kan je mijn shaft wel Laten zien, ook erg vermakelijk heb ik me laten vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |