Verstandig mens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal kijk ik nooit naar PSV.
Mooi compliment.quote:
Binnenkort weer Sevilla volgen met alle nieuwe aankopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal kijk ik nooit naar PSV.
Ik kan je mijn shaft wel Laten zien, ook erg vermakelijk heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef GGMM het volgende:
Laatst naar Shaft gekeken, de 2019 versie. Ik dacht dat wordt echt pure aids.
Maar ik vond het zowaar best vermakelijk.
Dit even tussendoor.
Over twee weken begint La Liga weer. Ik moet geduld hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenkort weer Sevilla volgen met alle nieuwe aankopen.
Dat lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik kan je mijn shaft wel Laten zien, ook erg vermakelijk heb ik me laten vertellen
Dat is omdat ze je uitlachen denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik kan je mijn shaft wel Laten zien, ook erg vermakelijk heb ik me laten vertellen
Hier ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Het is dat er momenteel niets anders is, anders had ik niet naar de late 1-2 zege van PSV gekeken.
Premier League genot ook weer bijna.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over twee weken begint La Liga weer. Ik moet geduld hebben.
West Ham v City ga ik met bovengemiddelde interesse naar kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Premier League genot ook weer bijna.
Marcel Brands op de brommer bij Everton.
Niet ons probleem.quote:
Man Utd v Chelsea wordt gehandicaptenvoetbal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
West Ham v City ga ik met bovengemiddelde interesse naar kijken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Hoe lang nog? Mijn streak loopt achter.
Over vijf minuten komen de Duitsers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Hoe lang nog? Mijn stream loopt achter.
Streak? Hahahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is omdat ze je uitlachen denk ik
Hopelijk komt er zo een streamer het veld opquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
8 minutenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
Hoe lang nog? Mijn stream loopt achter.
Dat gaat de hele week als een topper worden aangeduid. Kill me.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man Utd v Chelsea wordt gehandicaptenvoetbal.
Morgen Community Shield?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
West Ham v City ga ik met bovengemiddelde interesse naar kijken.
Ja, ga ik uiteraard kijken. City v Liverpool is altijd verplicht kijkvoer. Meest interessante duel dat er is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |