Ik drink een biertje en kom tot totale rust.quote:
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik drink een biertje en kom tot totale rust.
Jij ook nog een biertje, of vind je dat iets voor proleten?quote:
Nou dat niet, maar ik drink water.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij ook nog een biertje, of vind je dat iets voor proleten?
Ik drink gedurende een week meestal koffie, water of een biertje.quote:
Dat is een eerste stap naar verslaving.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je wel eens alle drie tegelijk gedronken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik drink gedurende een week meestal koffie, water of een biertje.
Nee. Ik heb ooit wel eens twee theezakjes in een glas gedaan; moet tien jaar geleden zijn geweest maar dat heb ik nooit meer gedaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je wel eens alle drie tegelijk gedronken?
Sigaretje erbij. Heerlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een grote bah doen heb ik al gedaan, maar Derksen zou zeggen dat het goed was.quote:
Gaat het weer een beetje, ik las een nogal verontrustend bericht op twitter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
LEKKER HOOR @:DRIZZT_DOURDEN !!!!!!!!!!
Ik ben volledig zen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje, ik las een nogal verontrustend bericht op twitter.
Jij leeft op het randje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ooit wel eens twee theezakjes in een glas gedaan; moet tien jaar geleden zijn geweest maar dat heb ik nooit meer gedaan.
quote:
Hoiquote:
Ey teringschele. Het was geen buitenspel VARRED.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax had wel moeten winnen vanavond gezien de kansen.
Al was die 2-2 volgens mij buitenspel.
Ze hadden hem op het verkeerde moment stilgezet. #TEAMVARquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een klootzakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hadden hem op het verkeerde moment stilgezet. #TEAMVAR
Heb het niet gezien. Maar waarom dan niet VARRED?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bevroren dingen zijn niet goed voor je, daar was nog een nieuwsbericht over vorige week.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ík dacht dat jij ze liever bevroren had![]()
![]()
Geen reden tot zorg ouwe reusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
De VAR vindt van niet, dus sta ik volledig achter de VAR.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente is PSV aan het koloniseren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van de eerste helft Twente - PSV?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV is heel, heel matigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente domineert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV is zoals gewoonlijk
Twente heeft zeker 35 minuten het initiatief gehad en dat is conservatief geschat
Oh ik maak mij ook niet druk, alhoewel PAOK dan ook wel pittig gaat worden. Maar soms zat ik wel te cringen welke kansen gemist werdenquote:
Twente wil voetballen tot in het regelmatige eindeloze aan toe. Dat doen ze vaak opvallend goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben ook wel behoorlijk mad geweest daar niet vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik maak mij ook niet druk, alhoewel PAOK dan ook wel pittig gaat worden. Maar soms zat ik wel te cringen welke kansen gemist werden
De VAR zijn voetballiefhebbers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De VAR vindt van niet, dus sta ik volledig achter de VAR.
PSVEDquote:
Weer niet lekker opgebouwd met Rosario?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV is heel, heel matig
Twente heeft zeker 35 minuten het initiatief gehad en dat is conservatief geschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |