Ik drink een biertje en kom tot totale rust.quote:
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik drink een biertje en kom tot totale rust.
Jij ook nog een biertje, of vind je dat iets voor proleten?quote:
Nou dat niet, maar ik drink water.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij ook nog een biertje, of vind je dat iets voor proleten?
Ik drink gedurende een week meestal koffie, water of een biertje.quote:
Dat is een eerste stap naar verslaving.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je wel eens alle drie tegelijk gedronken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik drink gedurende een week meestal koffie, water of een biertje.
Nee. Ik heb ooit wel eens twee theezakjes in een glas gedaan; moet tien jaar geleden zijn geweest maar dat heb ik nooit meer gedaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je wel eens alle drie tegelijk gedronken?
Sigaretje erbij. Heerlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een grote bah doen heb ik al gedaan, maar Derksen zou zeggen dat het goed was.quote:
Gaat het weer een beetje, ik las een nogal verontrustend bericht op twitter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
LEKKER HOOR @:DRIZZT_DOURDEN !!!!!!!!!!
Ik ben volledig zen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje, ik las een nogal verontrustend bericht op twitter.
Jij leeft op het randje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ooit wel eens twee theezakjes in een glas gedaan; moet tien jaar geleden zijn geweest maar dat heb ik nooit meer gedaan.
quote:
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |