quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Geh, een midget van 140cm komt niet zover (Sorry Wesley). Dus maak er maar een lompe boer van 191cm van
Yup, als er zometeen iemand met een speler aan komt zetten zitten we vol en gaan we beginnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Als het vol zit, gaan we dan eerder beginnen?
Nice.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, als er zometeen iemand met een speler aan komt zetten zitten we vol en gaan we beginnen
Good old tong80.. Maar niet echt animo voor, geloof ik?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tong 80
geboren achter het doel in 88
Aight. Wel zonde voor @Swaytje als iemand anders die plek inpikt, maar het is niet andersquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nice.
Heb het topic in het Eredivisie live topic gezet, hopelijk komt er snel iemand bij.
Waarom kunnen er maar een x-aantal spelers meedoen? Of is dat een keuze die je gemaakt hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aight. Wel zonde voor @:Swaytje als iemand anders die plek inpikt, maar het is niet anders
Keuze die ik heb gemaakt. 25 spelers in de gaten houden is al behoorlijk wat werk. En het is een mooi rond getal, dacht ik zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom kunnen er maar een x-aantal spelers meedoen? Of is dat een keuze die je gemaakt hebt
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Keuze die ik heb gemaakt. 25 spelers in de gaten houden is al behoorlijk wat werk. En het is een mooi rond getal, dacht ik zo
Livestreamen op twitch natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
En stel dat er spelers in de CL-finale komen, ga je dan de samenvattingen van die wedstrijden uploaden op youtube? Of ben ik nu te ambitieus?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Livestreamen op twitch natuurlijk
Zodra de 25e zich heeft gemeldquote:
Echt teringveel AMC/ST's idd, volgens mij wel 17 of 18 stuksquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al die aanvallers.
Ik hoop dat mijn simpele backje hierdoor minder concurrentie heeft.
Maar mijn geluk kennende, zal het injury proneness 18 zijn
Heb een Akinfewaatje gemaakt, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al die aanvallers.
Ik hoop dat mijn simpele backje hierdoor minder concurrentie heeft.
Maar mijn geluk kennende, zal het injury proneness 18 zijn
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Barbaros is al lekker veel waard!Lef 1, wat een mietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Goed bezig!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Screenshots incoming! Ik ga ze hier en in jullie topics zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |