Ik drink een biertje en kom tot totale rust.quote:
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik drink een biertje en kom tot totale rust.
Jij ook nog een biertje, of vind je dat iets voor proleten?quote:
Nou dat niet, maar ik drink water.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij ook nog een biertje, of vind je dat iets voor proleten?
Ik drink gedurende een week meestal koffie, water of een biertje.quote:
Dat is een eerste stap naar verslaving.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je wel eens alle drie tegelijk gedronken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik drink gedurende een week meestal koffie, water of een biertje.
Nee. Ik heb ooit wel eens twee theezakjes in een glas gedaan; moet tien jaar geleden zijn geweest maar dat heb ik nooit meer gedaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je wel eens alle drie tegelijk gedronken?
Sigaretje erbij. Heerlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een grote bah doen heb ik al gedaan, maar Derksen zou zeggen dat het goed was.quote:
Gaat het weer een beetje, ik las een nogal verontrustend bericht op twitter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
LEKKER HOOR @:DRIZZT_DOURDEN !!!!!!!!!!
Ik ben volledig zen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje, ik las een nogal verontrustend bericht op twitter.
Jij leeft op het randje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ooit wel eens twee theezakjes in een glas gedaan; moet tien jaar geleden zijn geweest maar dat heb ik nooit meer gedaan.
quote:
Hoiquote:
Ey teringschele. Het was geen buitenspel VARRED.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax had wel moeten winnen vanavond gezien de kansen.
Al was die 2-2 volgens mij buitenspel.
Ze hadden hem op het verkeerde moment stilgezet. #TEAMVARquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een klootzakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hadden hem op het verkeerde moment stilgezet. #TEAMVAR
Heb het niet gezien. Maar waarom dan niet VARRED?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bevroren dingen zijn niet goed voor je, daar was nog een nieuwsbericht over vorige week.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ík dacht dat jij ze liever bevroren had![]()
![]()
Geen reden tot zorg ouwe reusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
De VAR vindt van niet, dus sta ik volledig achter de VAR.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente is PSV aan het koloniseren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van de eerste helft Twente - PSV?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV is heel, heel matigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente domineert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV is zoals gewoonlijk
Twente heeft zeker 35 minuten het initiatief gehad en dat is conservatief geschat
Oh ik maak mij ook niet druk, alhoewel PAOK dan ook wel pittig gaat worden. Maar soms zat ik wel te cringen welke kansen gemist werdenquote:
Twente wil voetballen tot in het regelmatige eindeloze aan toe. Dat doen ze vaak opvallend goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben ook wel behoorlijk mad geweest daar niet vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik maak mij ook niet druk, alhoewel PAOK dan ook wel pittig gaat worden. Maar soms zat ik wel te cringen welke kansen gemist werden
De VAR zijn voetballiefhebbers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De VAR vindt van niet, dus sta ik volledig achter de VAR.
PSVEDquote:
Weer niet lekker opgebouwd met Rosario?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV is heel, heel matig
Twente heeft zeker 35 minuten het initiatief gehad en dat is conservatief geschat
Twente goden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente toont vuurwerk op het veld!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twente wil voetballen tot in het regelmatige eindeloze aan toe. Dat doen ze vaak opvallend goed.
PSV heeft bij iedere pass die ze geven 86 uur bedenktijd nodig voor de vervolgstap.
Hmm ik vind niemand bij PSV lekker ballen eigenlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De VAR zijn voetballiefhebbers.
[..]
PSVED
[..]
Weer niet lekker opgebouwd met Rosario?
Klinkt als een team vol vertrouwen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twente wil voetballen tot in het regelmatige eindeloze aan toe. Dat doen ze vaak opvallend goed.
PSV heeft bij iedere pass die ze geven 86 uur bedenktijd nodig voor de vervolgstap.
Mensen die na een beslissing van de VAR nog 86 uur doorjanken, zijn mensen die een korte spierverlamming in hun rechterarm verdienen.quote:
We kunnen het nog meer samenvatten: PSV heeft geen patronen of een gezamenlijk idee; Twente wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt als een team vol vertrouwen.
Nja ik ga er wel vanuit dat PAOK een betere ploeg heeft dan Vitesse, en dan nog alle transferperikelen bij Ajax waar Donny dan misschien al weg is en Schöne zeker wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben ook wel behoorlijk mad geweest daar niet van![]()
PAOK wordt best pittig denk ik ja. Al gebiedt eerlijkheid me te zeggen dat ik zo nu uit mijn hoofd niet een speler van ze op kan noemen
PAOK kan er geen reet vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik ga er wel vanuit dat PAOK een betere ploeg heeft dan Vitesse, en dan nog alle transferperikelen bij Ajax waar Donny dan misschien al weg is en Schöne zeker wel.
Tja, dat PAOK moest 20 nieuwe spelers oid inpassen toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik ga er wel vanuit dat PAOK een betere ploeg heeft dan Vitesse, en dan nog alle transferperikelen bij Ajax waar Donny dan misschien al weg is en Schöne zeker wel.
Nouja, ze hebben de 5e begroting van de eredivisie schat ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Twente voetbalt echt prima, zeker voor een promovendus. Ben benieuwd hoe ze het de rest van het seizoen gaan doen.
Van Bommel heeft echt hele rare ideeën waar een #10 aan moet voldoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm ik vind niemand bij PSV lekker ballen eigenlijk
Bommel dacht na een kwartier dat het handig was om zijn passer op rechts te zetten en zijn renner op 10, genot
Mark van Bommel is gek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel heeft echt hele rare ideeën waar een #10 aan moet voldoen.
En dan heeft hij gewoon jaren samengespeeld met Sneijder op die plek.
Onbegrijpelijk dat ie Sadilek daar niet neer zet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel heeft echt hele rare ideeën waar een #10 aan moet voldoen.
En dan heeft hij gewoon jaren samengespeeld met Sneijder op die plek.
Ja vaak niet zo'n interessant onderwerp.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen die na een beslissing van de VAR nog 86 uur doorjanken, zijn mensen die een korte spierverlamming in hun rechterarm verdienen.
Einde tijdperk voorzetten op het hoofd van de spits leggen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We kunnen het nog meer samenvatten: PSV heeft geen patronen of een gezamenlijk idee; Twente wel.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben de 5e begroting van de eredivisie schat ik.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Ajax 110 miljoen PSV 78,5 miljoen Feyenoord 68 miljoen Vitesse 26 miljoen AZ 25,5 miljoen FC Twente 23 miljoen FC Utrecht 20 miljoen FC Groningen 19 miljoen SC Heerenveen 18 miljoen ADO Den Haag 15,5 miljoen PEC Zwolle 13,5 miljoen Willem II 12,5 miljoen Heracles Almelo 12 miljoen Sparta Rotterdam 11 miljoen FC Emmen 8,2 miljoen VVV-Venlo 8 miljoen Fortuna Sittard 7,2 miljoen RKC Waalwijk 7 miljoen |
https://www.transfermarkt(...)ransfers/verein/1091 (lol)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, dat PAOK moest 20 nieuwe spelers oid inpassen toch?
Maar dat is niet de voetbalbegroting.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja zesde volgens mij, maar ook met spelers uit de eerste divisie staat er echt een degelijk team zoals het vandaag speelt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toen wonnen we ook van Vitessequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
3 jaar geleden wonnen we ook gewoon van PAOK
Dat spelers ook niet in staat zijn om zelf wat van positie te wisselen waar nodig is ook geen heel best tekenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
Dat wisselen van posities door PSV ook. Starten met Pereiro op 10, dan Bergwijn. En Malen die opeens actief als linksbuiten staat. Van Bommel is een drinker.
Is dat niet overal bekend? Ik ben daar ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Alleen zegt het spelersbudget wel meer dan een begroting zelf. Jammer dat daar niet meer inzicht in wordt verschaft.
Ja of zijn zoon, die kan ook goed schieten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ie Sadilek daar niet neer zet.
Die is ook klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bergwijn op 10 is de belangrijkste hint dat Van Bommel dit team niet op de rails gaat krijgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
Dat wisselen van posities door PSV ook. Starten met Pereiro op 10, dan Bergwijn. En Malen die opeens actief als linksbuiten staat. Van Bommel is een drinker.
Met Heiko Westermann in de gelederen toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Met Heiko Westergodd achterin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Niet specifiek, nee. Ik weet dat ze bijvoorbeeld in Spanje bij de Bond een overzicht van spelersbudgetten maken en dat publiceren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat niet overal bekend? Ik ben daar ook wel benieuwd naar.
Bij Willem II staat dat op 3,8 miljoen.
Over een maand staat Hendrix op 10.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bergwijn op 10 is de belangrijkste hint dat Van Bommel dit team niet op de rails gaat krijgen.
Kaplaarzen aan en gaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Heiko Westergodd achterin.
MrstyloGODquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef mrstylo het volgende:
Echt irritant dat PSV niet op FS1 is(heb KPN). Man man man
ik begrijp dat psv slecht speelt...
STYLO IS UIT DE DOOD HERREZENquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef mrstylo het volgende:
Hallo makker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef mrstylo het volgende:
Caland staat nu op de Gelbe Wand, lieve jongen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
@:doublepain @:caland @:onlogisch @:lenny_leonard @:jojoortje HIJ IS ER WEER HOOR
Heb je je speler Nick Minaj al ingevuld bij dat spel van Drizzt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
@:doublepain @:caland @:onlogisch @:lenny_leonard @:jojoortje HIJ IS ER WEER HOOR
Hey Stylo, alles goed?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef mrstylo het volgende:
Daar heeft hij dan mooi spijt van als hij straks ziet dat mrstylo weer gepost heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Caland staat nu op de Gelbe Wand, lieve jongen.
Jazeker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je je speler Nick Minaj al ingevuld bij dat spel van Drizzt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |