quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:57 schreef Plompzakker het volgende:
Hier kun je terecht met vragen over moderatie. Alleen voor topics in klaagbaak.
Ook kun je hier topics melden die verbaggeren of tegen de policy ingaan.
In dat geval kun je ook een TR plaatsen (Topic Report, zie [ afbeelding ])
Korte duidelijke vraag met linkje, zodat we niet hoeven te zoeken.
Kan het niet in het feedbacktopic, dan kun je altijd een moderator een pm sturen. Wil je alle moderatoren lastigvallen, stuur dan een PM naar KLB_Modjes .
Slowchat / onzin in dit topic wordt verwijderd.
De gouden regels:
Doe normaal!
Iedereen is welkom op fok!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:11 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Tja, Al Gore is ook heel milieuewust.
Maar
[..]
Dit, installeer gewoon een multisplit airco en ga lekker op vliegvakantie.
En een beetje zeuren op fok op die paar mensen die de klimaatverandering ontkennen.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 17:28 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
[..]
Kijk dat krijg je nou als je jaren op fok rond hangt
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:30 schreef Enchanter het volgende:
Even kijken of ze nog actief zijn op Fok!
@:Plientjuh
@:Blossem
@:SoM
quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:41 schreef C.L.Werner het volgende:
Mi niffo's
Vroeger, in het fotoboek, kon je af en toe een date scoren en zo'n user helemaal uit elkaar trekken. Tegenwoordig zitter er alleen aandachtshoeren op, autisten en semi-grappige users maar ook veel hersendoden die niets te melden hebben.
Als je zo nu en dan naar de oude users kijkt in grabbelton man man man wat een lekkere wijven zaten daar. Nu allemaal spoorloos.
Klacht: vroeger was fotoboek beter in de gouden tijdperk van fok
Gr gr
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Fok valt ook niet onder sociale media.
Klacht: Lees de OP, luie vlegel!quote:
Excuus sWj!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog zoiets![]()
SWJ
tregte
hont
kadt
Kappen met deze infantiele speltfouten!
Daar gaan je kansen om ooit mod te worden.quote:
Had ik die nog dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar gaan je kansen om ooit mod te worden.
98%quote:
Deze vrouw geeft om FOK!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
One luvquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Baal ik ook een beetje van.
Zeker gezien de rijke historie die TS en ik met elkaar hebben.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:02 schreef Tailless het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Nou weet je zoveel extras gebruikte ik niet. Behalve een fok! die 4 keer sneller is is het vrij duur
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:35 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja dat kan ik.
Je moet sommige mods ook niet tegen spreken.
Fok is toch al een tijd aan het afgeleide .
Tweakers het zelfde probleem veel mensen daar reageren ook al niet meer.
De nieuwe generatie die denken dat ze alles beter weten en totaal geen benul hebben hoe dingen vroeger gaan.
Vaak lullen ze alleen maar over je spelling of denken dat je een buitenlander bent.
Nee veel webside gaan zo naar de donder.
Nope geen namen genoemd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Succes met jullie aankomende ban
Ja waarom niet kerelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:38 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nope geen namen genoemd.
En ook niet gezegt waarom ik geband bent.
Dan doen ze het toch?quote:
Zo is dat zien we vanzelf wel weerquote:
https://frontpage.fok.nl/(...)date-28-10-2016.htmlquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Volgens het logo is het fok!
Met kleine letters, dus TS faalt hier een beetje
Ja ik wist dat je dit ging zeggen, maar faalt fok (ja zo schrijf ik het altijd) dan ook niet enorm door het dan uitgerekend in het logo verkeerd te schrijven?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)date-28-10-2016.html
Ik zie daar een f en geen F staan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:43 schreef Mikeytt het volgende:
Het is FoK!* Kijk maar naar het logo boven.
De F is discutabel. Hij is te groot voor een normale f, maar heeft niet alle kenmerken van een F.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zie daar een f en geen F staan.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:43 schreef Mikeytt het volgende:
Het is FoK!* Kijk maar naar het logo boven.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)date-28-10-2016.html
Ik wort wel mod !!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ganant, ja!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Nog zoiets![]()
SWJ
tregte
hont
kadt
Kappen met deze infantiele speltfouten!
Zwaai hier Dries uitquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:50 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Doe ik niet, het toont alleen aan dat je hier op fok! geen nieuwe kans kan krijgen als je die niet verdiend.
Zo hoort het in deze wereld, korte metten me maken, direct,
do tell?quote:
Korte mettenquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:00 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
do tell?
Ik ben het juist eens met het beleid dat ze voeren
quote:
zowiezoquote:
@CRINGE BIG TIME !quote:[img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op donderdag 8 augustus 2019 14:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Cringe
@:Samuel24
quote:
quote:[img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op donderdag 8 augustus 2019 15:44 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]__!
CRINGE VERY BIG HAMMER TIMEquote:
#YEAH!!!!quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op donderdag 8 augustus 2019 15:45 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
CRINGE VERY BIG HAMMER TIME
Last van je cringespier?quote:
Nee ik heb last van jou.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op donderdag 8 augustus 2019 16:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Last van je cringespier?
Daaaaagquote:
Akkoord met de klacht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is FOK!, goddome! Hoe moeilijk kan het zijn?![]()
Echt he
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Klacht: Lees de OP, luie vlegel!![]()
Subklacht: Wat een onzin, een subklacht. Dan open je maar lekker een nieuw topic.
Anti-klacht: Opbokken met deze KLB-verneukende infantiliteit!
Weer een genomineerdequote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als je al 10 jaar niet meer op fok komt dan ben je wat mij betreft onttroond.
En zijn opvolger is reeds opgestaan
quote:
Kun je me nog vaak nomineren want ik schrijf al jaren consequent fok.quote:
Even quoten voor @yvonnequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 07:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kun je me nog vaak nomineren want ik schrijf al jaren consequent fok.
Net als in het logo maar zonder dom uitroepteken midden in een zin waarmee je de zinsopbouw verneukt.
Deze user mag ook even wieberen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:00 schreef Kluun1985 het volgende:
Tering die zijn dom, ik wil niemand beledigen, maar als ik een topic open in dat deel van het forum over mooiste man ter wereld die ook nog eens de beste zanger is, verwacht ik bijval, verwacht ik een soort van FOK fanclub. Niet allerlei onzin over dat die niet mooi is. Onzinners hebben geen goede ogen en zijn jaloers ingestelde mensen.
De mooiste man ter wereld:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:00 schreef Draak31 het volgende:
Haha nice. Goed werk dat je hem gelijk een rotklets hebt gegeven. Lui op Fok! zijn echt zo spijkerhard en stoer jonge JEMIG.
Het doet pijn aan m'n ogenquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Hoe precies heb je hier last van ts?
quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:47 schreef pferdfahrer het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:47 schreef pferdfahrer het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:35 schreef T-zooi het volgende:
[..]
[..]
Niet als je op een vrijdagavond op fok zit. Helaas fakkers.
quote:Op donderdag 12 september 2019 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 is een bekende van fok!
quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:43 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
>12 zijn en op fok zitten
hih
quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:46 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Menig Fokker krijgt hier een midlifecrisis door alle slechte topics
quote:
quote:Op zondag 15 september 2019 01:39 schreef Montagui het volgende:
Mensen van 50 plus zijn ook meegegaan met de tijd.
Dat waren dertigers toen fok kwam. Niet raar dat zij er nog zijn.
Helemaal niet als blijkt dat m.i. fok het meest toegankelijke discussieforum is. Kudos naar Danny.
Deal with it.
Fok belong to us...all.
quote:Op zondag 15 september 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hoe zie jij fok dan? Is het voor de oudjes? Ik zie dat niet zo trouwens.
Het is FOK! gofredomme!!quote:Op zondag 15 september 2019 08:18 schreef SuperwormJim het volgende:
Kun je deze even laten wieberen, @:yvonne ?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog een moderator die FOK! niet correct kan typen!quote:Op donderdag 19 september 2019 20:06 schreef Solotovski het volgende:
Omdat ik hier al 12 jaar post.
Fok gaat me aan mn hart, deel van mn leven ja toch niet dan
De selectieprocedure is er niet op vooruit gegaan.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nog een moderator die FOK! niet correct kan typen!
Jawel hoor, alles na jou was sowieso een vooruitgang.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De selectieprocedure is er niet op vooruit gegaan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:06 schreef Quotidien het volgende:
Van die mensen die fok! echt als een sociaal iets zien. Je ziet het in slowchats maar hier in klaagbaak ook. Vooral het bekende kneuzengroepje opereert echt als een soort rattenkolonie. Heb je een van die sukkels weer op de tenen getrapt, krijg je in andere topics opeens de rest van die ratten achter je aan.
Ik geloof ook echt dat ze iets op hebben gezet, een whatsappgroep (zie andere topic) of discordkanaal of iets dergelijks, en dat ze daarin coordineren hoe en wat. Je ziet ook vaak dat ze anderen van dit circle jerk gedrag beschuldigen, uiteraard omdat ze dat zelf doen. Bij mij komt het niet eens op om te gaan samenspannen met andere fokkertjes, ik opereer zelfstandig omdat ik in staat ben zelf een mening te vormen.
Als ik ze bezig zie heb ik ook steeds dat beeld van The Lion King voor me waar die schampere hyena's met zijn allen doodsbang zijn voor die leeuw. Uiteraard ben ik dan zelf die leeuw, want waar je een van die kakkerlakken tegenkomt, worden er een aantal bloempotten omgedraaid en komt de rest deze gelijk te hulp schieten. Dat zal wel in de groepsapp staan dan.
Klacht: zwakke zieltjes die een collectief vormen en fok! als social media gebruiken
Note geplaatst, aangemeld voor FOK!-ban.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
advertentie.....
Wat moet ik er mee? Kut Amsterdam, kut Randstad flikkers. Niet echt een advertentie op maat hé Danny? Liever iets van sexclubs uit de buurt.
Klacht: rare advertenties op FOK
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hoor, we hebben er weer één:
[..]
Note geplaatst, aangemeld voor FOK!-ban.
VIESMADquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
Narcist @:SuperwormJim is ook weer actief
Lezen is nog moeilijk voor je, he?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:42 schreef wielrennerdt het volgende:
En hoe precies heb jij hier last van?
quote:
Ging dit ff gruwelijk misquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt je ogen uitsteken, onterechte klacht dus ik ga een slotje aanvragen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Lezen is nog moeilijk voor je, he?
[..]
quote:
Een zelfnoemfunctie staat tussen enkele aanhalingstekens. Dus:quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is FOK!, goddome! Hoe moeilijk kan het zijn?![]()
Echt he
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Klacht: Lees de OP, luie vlegel!![]()
Subklacht: Wat een onzin, een subklacht. Dan open je maar lekker een nieuw topic.
Anti-klacht: Opbokken met deze KLB-verneukende infantiliteit!
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:04 schreef recursief het volgende:
Ik kom nooit meer op fok.
Maar ook nooit minder.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft heel FOK daar al onder gezeten
Tijd voor een massa-ban dus.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:27 schreef Fushia2 het volgende:
Hoe heb je hier last van? @:superwormjim
quote:
Zoiets in fb durven posten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Een stuk op Engadget over klassieke internet fora zoals Fok!
https://www.engadget.com/2020/02/27/internet-forums-dying-off/
Na het lezen van zo'n verhaal wordt weer duidelijk hoe bijzonder het is dat Fok! na ruim 20 jaar nog steeds bestaat en blijkbaar voldoende inkomsten kan genereren. Misschien moeten we het koesteren met z'n allen, want vanzelfsprekend is dat zeker niet.
Sterkte meid, ik hoop dar je de kracht kunt vinden om door deze moeilijke tijd heen te gaan. Fok is er voor je.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:16 schreef SuperwormJim het volgende:
KLB / Fok!kers die veel reizen
En dat in de TT![]()
Enkeltje kliko voor @:Sigaartje
Hopelijk overleef je deze ellende, meid.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:16 schreef SuperwormJim het volgende:
KLB / Fok!kers die veel reizen
En dat in de TT![]()
Enkeltje kliko voor @:Sigaartje
Wat vervelend voor je meid.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:27 schreef SuperwormJim het volgende:
JUI / HSG-BOMBER terug op fok!
En dan ook nog juichen.![]()
Zit je nou m'n boi @Hyaenidae belachelijk te maken? Opzouten naar ONZ, ga daar maar lekker over poep en plas praten of wat jullie daar doen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:27 schreef SuperwormJim het volgende:
JUI / HSG-BOMBER terug op fok!
En dan ook nog juichen.![]()
Hij heeft niet voor niks het 'vervelendste user' tagjequote:Op zaterdag 4 april 2020 23:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zit je nou m'n boi @:Hyaenidae belachelijk te maken? Opzouten naar ONZ, ga daar maar lekker over poep en plas praten of wat jullie daar doen.
True. Vind het vooral een saaie user tho. Kan alleen maar 2 dingetjes uitkramen. Nooit eens een leuke post, een goeie fipo of een mooie paint of zo.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niks het 'vervelendste user' tagje
Hier nog eentje, yvonne:quote:
Go!quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:06 schreef Plompzakker het volgende:
Schopje naar het subforum onz van fok
banaan vragen zijn ook banwaardig op fok.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier nog eentje, yvonne:
[..]
Go!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |