"""Hoe heb jij daar last van? """quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:01 schreef Quotidien het volgende:
Wanneer is het nou eens afgelopen met dit figuur en z'n bizarre topics?
Hoezo happen? Ik ben geobsedeerd!!! Die man is zooo COOL!!! Als ik zo was, dan was ik vandaag ook getrouwd geweest. Sowieso Pakistan >>>>>> Hollandaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die bij deze troll blijven happen
Hij lacht als een boer met verstandskiespijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:03 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Kluun, stop nou met je act je hebt jezelf verraden!
Wat is er dan zo mooi aan? Ik zie een onderkin, dik gezicht waardoor het lijkt dat zijn oren, ogen en mond te dicht bij elkaar staan, domme blik, geen glimlach (vanwege slecht gebit misschien?), raar mutsje, vettig haar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:00 schreef Kluun1985 het volgende:
Tering die zijn dom, ik wil niemand beledigen, maar als ik een topic open in dat deel van het forum over mooiste man ter wereld die ook nog eens de beste zanger is, verwacht ik bijval, verwacht ik een soort van FOK fanclub. Niet allerlei onzin over dat die niet mooi is. Onzinners hebben geen goede ogen en zijn jaloers ingestelde mensen.
De mooiste man ter wereld:
[ afbeelding ]
Niets mis mee idd anno 2019quote:Op zondag 1 september 2019 22:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Een beetje gay is oké.
@:vosss
Omdat je mij uitmaakt voor gay moet je je dochter afleveren hier en dan mag jij kijken of ik gay ben of nietquote:Op zondag 1 september 2019 22:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Een beetje gay is oké.
@:vosss
Dit lijkt me een zeer ongemakkelijke situatie voor zijn dochter en derhalve onnodig.quote:Op maandag 2 september 2019 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat je mij uitmaakt voor gay moet je je dochter afleveren hier en dan mag jij kijken of ik gay ben of niet
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 2 september 2019 00:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit lijkt me een zeer ongemakkelijke situatie voor zijn dochter en derhalve onnodig.
quote:Op maandag 2 september 2019 09:04 schreef the-eye het volgende:
'k dacht dat dit topic over een Zuid Afrikaanse 2 Unlimited ging
Niet dus
En haar dan een pannenkoek bakken en een gedichtje voorlezenquote:Op maandag 2 september 2019 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat je mij uitmaakt voor gay moet je je dochter afleveren hier en dan mag jij kijken of ik gay ben of niet
Nou, als er in die kast zulke kleding hangt als wat die gast aanheeft, dan wil ik daar ook heel snel uit.quote:
Wat vond je destijds van de Nederlandse 2 Unlimited?quote:Op maandag 2 september 2019 09:04 schreef the-eye het volgende:
'k dacht dat dit topic over een Zuid Afrikaanse 2 Unlimited ging
Niet dus
Ik ga helemaal stukquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:01 schreef Quotidien het volgende:
Wanneer is het nou eens afgelopen met dit figuur en z'n bizarre topics?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |