Geilquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, til je rokje maar eens op.
Volgens mij heeft heel FOK! daar al onder gezetenquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je doet het expres he.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft heel FOK daar al onder gezeten
Wat?quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hier geleerdquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TOch droog gehouden bij jullie Plymquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:14 schreef PlymouthFury het volgende:
Eerste lading puin weggebracht, nu weer koffie
Net fikse hagelbui gehad maar op tijd in de autoquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TOch droog gehouden bij jullie Plym
O gelukkig maar, het is hier nog steeds droog.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Net fikse hagelbui gehad maar op tijd in de auto
Nou dat was kort maar krachtigquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:20 schreef PlymouthFury het volgende:
Op naar vracht 2, ff hobbyen weerrrrr.
Nou tot strakkies dan maar weerquote:
Ja maar echtquote:
Diep aan het denken?quote:
Ik vraag het me af ML< maar geef hem graag het voordeel van de twijfelquote:
Het gebruikelijke. Jij bijzondere plannen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan jullie niks doen vandaag?
Neu wat werk verrichtenquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:46 schreef engine het volgende:
[..]
Het gebruikelijke. Jij bijzondere plannen?
Ja dat dus. Zo weer klaarmaken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu wat werk verrichten
Hey Limoentjuh, hoe was hetquote:
Dobre den motorblokjequote:Op woensdag 26 februari 2020 13:46 schreef engine het volgende:
[..]
Het gebruikelijke. Jij bijzondere plannen?
HAAHSIEquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu wat werk verrichten
Ja koud was het zeker, maar dan kon je ook lekker tegen iemand aankruipen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoihoi dotteke, het was leukKoud wel
Ja maar heb dan alleen geen zin om naar buiten te gaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja koud was het zeker, maar dan kon je ook lekker tegen iemand aankruipen.
Ja, dat is ook weer waar. Dat gaat snel vervelen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar heb dan alleen geen zin om naar buiten te gaanEn de hele dag binnenzitten word je ook gek van
Wel prima hoor. Zit nu in Oman maar moet nog uitvogelen hoe ik je goededag kan zeggen in het Arabischquote:
Echt heel erg jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar. Dat gaat snel vervelen.
A dat is juist zo mooi, romantisch wandelen in de sneeuwquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Echt heel erg jaAl ben ik blij dat we geen sneeuw hebben gehad die week
Moentjuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |