Was wel een goede rel.quote:
Zoiets denk ik ook idd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:20 schreef Kettlebell het volgende:
Omdat fokken (no offence) uiteindelijk een vrij contra productieve bezigheid is. Je discussieert/communiceert anoniem met andere anonieme mensen, vaak over dingen die er niet eens toe doen en helemaal geen gevolg hebben voor jouw persoonlijke leven.
Daarnaast is het gewoon rustiger op het forum. HEt is leuk om actief te posten als topics in stevig tempo doorlopen, maar als je uren of dagen moet gaan zitten wachten, is de lol er wel gauw af denk
Ik kreeg eens een keer een moderator in mijn box die mij letterlijk schreef: Je moet opdonderen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:42 schreef PzKpfw het volgende:
Omdat het modereren soms belachelijke gaat. Ineens een ban zonder enige opgaaf van reden e.d.
Ja dat kan ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:42 schreef PzKpfw het volgende:
Omdat het modereren soms belachelijke gaat. Ineens een ban zonder enige opgaaf van reden e.d.
Terechtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:42 schreef PzKpfw het volgende:
Goed advies.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik kreeg eens een keer een moderator in mijn box die mij letterlijk schreef: Je moet opdonderen.
Iedereen die geen voorstander is van ongelimiteerde immigratie wordt tegenwoordig al gezien als exrteem rechts toch?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:19 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er ook een hoop extreem rechtse users. Of lui die alleen komen om te trollen.
Mijn criterium is veel meer het aantal posts dat iemand gemiddeld per dag doet, en dan zeker als dat over jaren deelnemen het gemiddelde is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:02 schreef zuigmarmot het volgende:
Als je langer dan 10 jaar op FOK! zit ben je ook wel een enorme loser
Iedere maand vertrekken er definitief 12.500-13.000 Nederlanders het land om in een ander land te gaan wonen, met mede nemen van hun eigen inkomen en kapitaal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:48 schreef Orion_in_space het volgende:
[..]
Iedereen die geen voorstander is van ongelimiteerde immigratie wordt tegenwoordig al gezien als exrteem rechts toch?
Volgens links Nederland wordt het een multicultureel feestje.quote:Op maandag 5 augustus 2019 06:18 schreef cempexo het volgende:
[..]
Iedere maand vertrekken er definitief 12.500-13.000 Nederlanders het land om in een ander land te gaan wonen, met mede nemen van hun eigen inkomen en kapitaal.
Nederland groeide in 2018 in het aantal inwoners. Die groei werd bepaald door het aantal immigranten dat Nederland binnenkomt. Opgave CBS.
De vraag wordt: Welke impact heeft dat op de maatschappelijke ontwikkeling? Zoals sociale cohesie, intelligentie en deelnemen aan activiteiten. En derhalve de afspiegeling van de kwaliteit en kwantiteit van het posten op Fok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |