Are you fucking seriousquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:13 schreef oppanganjastyle het volgende:
Vermoed dat sommige de extreem linkse mods beu zijn.
Kan ze geen ongelijk geven.
Mening geven op FP resulteert 10 van de 10 keer in een ban, tenzij het een linke mening is.
Dit ervaar ik ook. Overal steekt dat de kop opquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:13 schreef oppanganjastyle het volgende:
Mening geven op FP resulteert 10 van de 10 keer in een ban, tenzij het een linke mening is.
Hey jij was lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:42 schreef fraubitch het volgende:
Voor mij is het vooral andere interesses in combinatie met een leven opbouwen en verandering van de sfeer op het forum.
Ik lees soms nog wel en reageer heeeeeel af en toe nog
quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Hey jij was lekker![]()
Nu vast gewoon oud
Aan de andere kant zijn er ook een hoop extreem rechtse users. Of lui die alleen komen om te trollen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:13 schreef oppanganjastyle het volgende:
jij hebt ook wel een paar flinke clashes met het gezag gehad maatquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
Het beleid hier, de persoonlijke meningen van mods die veel te zwaar mee tellen ipv gewoon je werk doen en neutraal blijven.Daarbij het belachelijke censuur overal hier op de subfora is voor mij een groot ding geweest waarom ik hier niet veel meer post.
Vieze machtgeile mods in het algemeen hier
[..]
Dit ervaar ik ook. Overal steekt dat de kop op
Tsja alle lekkere wijven zijn getrouwd of gestopt. Dus waarom dan nog al die moeite?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:02 schreef phoenyx het volgende:
Bedoel als ik 10 jaar niet getennist heb dan doe ik het alsnog wel een keertje of intensieve periode erna. Er is voor zover ik weet niks wat ik vroeger deed wat ik nu niet ook af en toe doe. Zelfs de oude computerspellen die ik toen speelde die speel ik nu nog weleens af en toe. Waarom stoppen mensen met 10.000en posts plotseling met fok!? Bedoel ook niet eens af en toe meer reageren maar gewoon plotseling complete radio stilte. En ja sommige van hen zijn doodgegaan maar in het algemeen zullen ze het blijkbaar plotseling afgekapt hebben..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Speel je Pacman en Tetris in een emulator?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:02 schreef phoenyx het volgende:
Zelfs de oude computerspellen die ik toen speelde die speel ik nu nog weleens af en toe.
Ik denk dat het een macro probleem is dat te maken heeft met de samenstelling van de bevolking alsmede het -fors?- teruglopen van het saamhorigheidsaspect van de bevolking ic een geselecteerde groep tbv een forum.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:53 schreef Seven. het volgende:
Ik kom hier alweer 15 jaar. Veel goeie users zien verdwijnen. De sfeer is niet meer wat het was.
Fok was minder gepolariseerd (dat is een afspiegeling van de maatschappij.
Vroeger was het intelligentieniveau hoger, wat ook tot betere discussies leidde.
En vroeger was er nog wel eens een goeie rel. Kasta die ontslagen werd, het vertrek van SHE, Anthony en zijn collega.
De samenhang is verdwenen. Ik ben hier een paar jaar amper te vinden geweest.
Deze exacte woorden zeg ik altijd over de maatschappij.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:53 schreef Seven. het volgende:
Ik kom hier alweer 15 jaar. Veel goeie users zien verdwijnen. De sfeer is niet meer wat het was.
Vroeger was het intelligentieniveau hoger, wat ook tot betere discussies leidde.
Midlife is een fase als je een veertiger bent, om precies te zijn 43 jaar als man en 45 als vrouw en dat duurt circa 2-3 jaar. Dat is dus een korte periode en lijkt me geen impact te hebben op het deelnemen van een forum.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:14 schreef -marz- het volgende:
Als alle oude users er nog zouden zijn was het sowieso een midlifetoestand geworden.
Maar wel gezelliger want al die nieuwe millennials en digital natives snappen niet hoe ze zich moeten gedragen op een forum.
Ik op mijn beurt snap de lol niet van vlogs en snapchat filters die je op een kleine panda doen lijken en hoe je ermee kan leven dat je telefoon zo veel batterij nodig heeft met het scherm de hele tijd aan.
Daarom kijk ik nog altijd op fok, hopend een glimp van mijn vertrouwde internet terug te kunnen zien.
Wat gebeurt er daarna dan?quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:19 schreef cempexo het volgende:
[..]
Midlife is een fase als je een veertiger bent, om precies te zijn 43 jaar als man en 45 als vrouw en dat duurt circa 2-3 jaar. Dat is dus een korte periode en lijkt me geen impact te hebben op het deelnemen van een forum.
Dan heb je in die levensfase je nieuwe route gevonden en ga je daarmee door. Lees prof Lievegoed, de levensloop van de mens.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Midlifecrisisquote:De midlifecrisis is eigenlijk een keerpunt in het leven waarop iemand wegrent voor zijn of haar ‘zelf’ die op de een of andere manier niet meer bij de persoon past. Er wordt op de vlucht geslagen voor schaduwen en demonen uit de jeugd en waar de persoon eigenlijk mee in het reine moet komen. Het is een lange weg die moet worden afgelegd. Reken op jaren in plaats van maanden.
Een persoon voelt zich oncomfortabel worden bij de gewaarwording dat zijn of haar leven half voorbij is. Het leidt over het algemeen tot een bezinning en zelfreflectie op wat men heeft gedaan met het leven tot dat moment. Vaak gaat het gepaard met gevoelens dat men niet genoeg heeft bereikt, in welke zin dan ook. Wie een midlifecrisis ervaart, klaagt vaak over verveling of afgestompt zijn met betrekking tot het werk, partner en sociale contacten.
Het thema is inderdaad -letterlijk- Is dit nu alles in mijn leven ? En wordt op je circa 50e levensjaar: OK...nog één keer goed knallen in mijn leven.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:27 schreef -marz- het volgende:
Oh de midlifetoestand op fok heeft zijn intrede al gedaan.
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Midlifecrisis
Ja het is wel weinig vernieuwend. Topics zijn voorspelbaar, reacties zijn voorspelbaar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:17 schreef shifto het volgende:
Na tijdje is het gewoon geen zak meer aan. Niemand is er meer, degene die er nog wel zijn, zijn niet degene waarvan je wil dat ze er nog zijn.En verder ontgroei je dezelfde 100 topics na een tijdje wel.
Als ik me echt fucking erg verveel op werk zoals vandaag scroll ik nog wel ergens doorheen maar nu reageer ik alleen omdat ik me nog erger verveel dan de hierboven geschetste situatie.
Dat houdt in dat de doelgroep van Fok overeenkomt met een selectie. Die selectie gaat niet vanzelf maar wordt geactiveerd door herkenning van de doelgroep zelf alsmede zichzelf terugtrekken door interne en externe Fok factoren die je aansturen i.c. bepalend worden gemaakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:16 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ja het is wel weinig vernieuwend. Topics zijn voorspelbaar, reacties zijn voorspelbaar.
Zeker weten, vooral door mijn eerder genoemde argumenten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
jij hebt ook wel een paar flinke clashes met het gezag gehad maat
ijsmeis 😆quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:53 schreef Seven. het volgende:
En vroeger was er nog wel eens een goeie rel. Kasta die ontslagen werd, het vertrek van SHE, Anthony en zijn collega.
Ja, daarbij nieuwe users die een topic openen nog wel eens schrikken van de reacties, die voor de oude garde / ons heel normaal zijn. Dan stokt nieuwe aanwas.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:26 schreef cempexo het volgende:
[..]
Dat houdt in dat de doelgroep van Fok overeenkomt met een selectie. Die selectie gaat niet vanzelf maar wordt geactiveerd door herkenning van de doelgroep zelf alsmede zichzelf terugtrekken door interne en externe Fok factoren die je aansturen i.c. bepalend worden gemaakt.
Echt 9 van de 10 keer als een nieuw lid een vraag stelt wordt diegene met de grond gelijk gemaakt en zien we ze nooit meer terug, goede klantenbindingquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:11 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ja, daarbij nieuwe users die een topic openen nog wel eens schrikken van de reacties, die voor de oude garde / ons heel normaal zijn. Dan stokt nieuwe aanwas.
Mensen die een leven gevonden hebben posten minder inderdaadquote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:20 schreef Kettlebell het volgende:
Omdat fokken (no offence) uiteindelijk een vrij contra productieve bezigheid is. Je discussieert/communiceert anoniem met andere anonieme mensen, vaak over dingen die er niet eens toe doen en helemaal geen gevolg hebben voor jouw persoonlijke leven.
Ik denk ook dat fokken voor veel users een activiteit is die ontstaat ''bij gebrek aan beter''. Dat is niet zo erg als het beperkt blijft, maar kan me zo voorstellen dat het juist bij die users met duizenden posts op een gegeven moment tussen de oren gaat zitten : ''Waar ben ik nou in hemelsnaam mee bezig?''. En op een gegeven moment willen ze zichzelf beschermen tegen nog meer verkwansing van vrije tijd en blokkeren ze hun account, om weer wat meer in het echt te gaan leven. Dat denk ik dat erachter zitDaarnaast is het gewoon rustiger op het forum. HEt is leuk om actief te posten als topics in stevig tempo doorlopen, maar als je uren of dagen moet gaan zitten wachten, is de lol er wel gauw af denk
Bedankt nog voor de serenade die je toen voor mij zongquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:53 schreef Seven. het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Bedankt nog voor de serenade die je toen voor mij zong
Dat je dat nog weet!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:13 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Toen was jouw ondertitel nog 'that's foxxx in English'
Maar je bent toch hooggeleid?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:15 schreef Academicus het volgende:
Ik loop hier al honderd jaar in verschillende gedaantes rond omdat ik niks anders te doen heb.
En toen was jij nog gewoon seven of nine...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:13 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Toen was jouw ondertitel nog 'that's foxxx in English'
En waarom dezequote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:11 schreef shifto het volgende:
[..]
En toen was jij nog gewoon seven of nine...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |