ben begin 20quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:39 schreef Rodgrod het volgende:
Zelf ben je anders ondertussen ook al hartstikke oud
ik ben 12 wat is ditquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:43 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
<12 zijn en op fok zitten
Menig Fokker krijgt hier een midlifecrisis door alle slechte topicsquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:45 schreef herverwijderd het volgende:
Mij werd verteld dat dit een forum voor mensen in een midlifecrisis was. Die gozer geloof ik dus ook nooit meer.
Jij lijkt me ook wel een iemand van middelbare leeftijd ofnietquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:45 schreef herverwijderd het volgende:
Mij werd verteld dat dit een forum voor mensen in een midlifecrisis was. Die gozer geloof ik dus ook nooit meer.
Hoe oud ben jij haagsquote:Op zondag 15 september 2019 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij was gister anders nog 20.
Ja dat kan ik me ook nog herinneren. Srebrenica, Koeweit, Afganistan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:44 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb de oorlogsjaren meegemaakt, beetje respect graag!
Fok bestaat 20 jaar.quote:
Ik heb alzheimer light.quote:Op zondag 15 september 2019 00:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Alzheimer is een reis door de tijd.
Klopt! 71! Of 72! Of 70! Ik weet niet precies, maar wel oud!quote:
42 beste leeftijd ever. Tot ik 43 wordquote:
Dan is 43 beste.quote:Op zondag 15 september 2019 01:36 schreef vosss het volgende:
[..]
42 beste leeftijd ever. Tot ik 43 word
Klopt, zo zie ik het ookquote:Op zondag 15 september 2019 01:39 schreef Montagui het volgende:
Mensen van 50 plus zijn ook meegegaan met de tijd.
Dat waren dertigers toen fok kwam. Niet raar dat zij er nog zijn.
Helemaal niet als blijkt dat m.i. fok het meest toegankelijke discussieforum is. Kudos naar Danny.
Deal with it.
Fok belong to us...all.
FOK! Is voor iedereen.quote:Op zondag 15 september 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hoe zie jij fok dan? Is het voor de oudjes? Ik zie dat niet zo trouwens.
De jongeren van toen zijn gebleven en de jongeren van nu zoeken liever social media die bij hun generatie past.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:37 schreef Quotidien het volgende:
FOK! is gestart voor jongeren, waarom is dit een bastion van zure babyboomers geworden?
Ze hebben die foon zo'n beetje zelf uitgevonden en zijn met de ontwikkeling meegegroeid. Geen betere foongebruikers dan 45-tot 55-jarigen.quote:Wie heeft deze mensen geleerd een telefoon te gebruiken?
quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:43 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
>12 zijn en op fok zitten
hih
quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:46 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Menig Fokker krijgt hier een midlifecrisis door alle slechte topics
quote:
quote:Op zondag 15 september 2019 01:39 schreef Montagui het volgende:
Mensen van 50 plus zijn ook meegegaan met de tijd.
Dat waren dertigers toen fok kwam. Niet raar dat zij er nog zijn.
Helemaal niet als blijkt dat m.i. fok het meest toegankelijke discussieforum is. Kudos naar Danny.
Deal with it.
Fok belong to us...all.
Verkrachting van de correcte spelling van FOK! gerapporteerd. Succes met je banquote:Op zondag 15 september 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hoe zie jij fok dan? Is het voor de oudjes? Ik zie dat niet zo trouwens.
Er moeten wel users over blijven he.quote:Op zondag 15 september 2019 08:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Verkrachting van de correcte spelling van FOK! gerapporteerd. Succes met je ban
Die waren dus al 25-35 jaar oud bij het begin. Dat zijn al geen jongeren meer hoor.quote:Op zondag 15 september 2019 07:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De jongeren van toen zijn gebleven en de jongeren van nu zoeken liever social media die bij hun generatie past.
[..]
Ze hebben die foon zo'n beetje zelf uitgevonden en zijn met de ontwikkeling meegegroeid. Geen betere foongebruikers dan 45-tot 55-jarigen.
Tsja, het zal beginnende dementie zijn.quote:Op zondag 15 september 2019 10:16 schreef Chia het volgende:
[..]
En nog altijd heb je de dt-regel niet onder de knie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |