ben begin 20quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:39 schreef Rodgrod het volgende:
Zelf ben je anders ondertussen ook al hartstikke oud
ik ben 12 wat is ditquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:43 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
<12 zijn en op fok zitten
Menig Fokker krijgt hier een midlifecrisis door alle slechte topicsquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:45 schreef herverwijderd het volgende:
Mij werd verteld dat dit een forum voor mensen in een midlifecrisis was. Die gozer geloof ik dus ook nooit meer.
Jij lijkt me ook wel een iemand van middelbare leeftijd ofnietquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:45 schreef herverwijderd het volgende:
Mij werd verteld dat dit een forum voor mensen in een midlifecrisis was. Die gozer geloof ik dus ook nooit meer.
Hoe oud ben jij haagsquote:Op zondag 15 september 2019 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij was gister anders nog 20.
Ja dat kan ik me ook nog herinneren. Srebrenica, Koeweit, Afganistan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:44 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb de oorlogsjaren meegemaakt, beetje respect graag!
Fok bestaat 20 jaar.quote:
Ik heb alzheimer light.quote:Op zondag 15 september 2019 00:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Alzheimer is een reis door de tijd.
Klopt! 71! Of 72! Of 70! Ik weet niet precies, maar wel oud!quote:
42 beste leeftijd ever. Tot ik 43 wordquote:
Dan is 43 beste.quote:Op zondag 15 september 2019 01:36 schreef vosss het volgende:
[..]
42 beste leeftijd ever. Tot ik 43 word
Klopt, zo zie ik het ookquote:Op zondag 15 september 2019 01:39 schreef Montagui het volgende:
Mensen van 50 plus zijn ook meegegaan met de tijd.
Dat waren dertigers toen fok kwam. Niet raar dat zij er nog zijn.
Helemaal niet als blijkt dat m.i. fok het meest toegankelijke discussieforum is. Kudos naar Danny.
Deal with it.
Fok belong to us...all.
FOK! Is voor iedereen.quote:Op zondag 15 september 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hoe zie jij fok dan? Is het voor de oudjes? Ik zie dat niet zo trouwens.
De jongeren van toen zijn gebleven en de jongeren van nu zoeken liever social media die bij hun generatie past.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:37 schreef Quotidien het volgende:
FOK! is gestart voor jongeren, waarom is dit een bastion van zure babyboomers geworden?
Ze hebben die foon zo'n beetje zelf uitgevonden en zijn met de ontwikkeling meegegroeid. Geen betere foongebruikers dan 45-tot 55-jarigen.quote:Wie heeft deze mensen geleerd een telefoon te gebruiken?
quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:43 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
>12 zijn en op fok zitten
hih
quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:46 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Menig Fokker krijgt hier een midlifecrisis door alle slechte topics
quote:
quote:Op zondag 15 september 2019 01:39 schreef Montagui het volgende:
Mensen van 50 plus zijn ook meegegaan met de tijd.
Dat waren dertigers toen fok kwam. Niet raar dat zij er nog zijn.
Helemaal niet als blijkt dat m.i. fok het meest toegankelijke discussieforum is. Kudos naar Danny.
Deal with it.
Fok belong to us...all.
Verkrachting van de correcte spelling van FOK! gerapporteerd. Succes met je banquote:Op zondag 15 september 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hoe zie jij fok dan? Is het voor de oudjes? Ik zie dat niet zo trouwens.
Er moeten wel users over blijven he.quote:Op zondag 15 september 2019 08:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Verkrachting van de correcte spelling van FOK! gerapporteerd. Succes met je ban
Die waren dus al 25-35 jaar oud bij het begin. Dat zijn al geen jongeren meer hoor.quote:Op zondag 15 september 2019 07:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De jongeren van toen zijn gebleven en de jongeren van nu zoeken liever social media die bij hun generatie past.
[..]
Ze hebben die foon zo'n beetje zelf uitgevonden en zijn met de ontwikkeling meegegroeid. Geen betere foongebruikers dan 45-tot 55-jarigen.
Tsja, het zal beginnende dementie zijn.quote:Op zondag 15 september 2019 10:16 schreef Chia het volgende:
[..]
En nog altijd heb je de dt-regel niet onder de knie.
Mijn Hannie zegt dat jij zelf op moet donderen snotsneus.quote:Op zondag 15 september 2019 10:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
terechte klacht
opbokken, kutboomers
Ja het is een staatsrechtgeleerdequote:Op zaterdag 14 september 2019 23:39 schreef Rodgrod het volgende:
Zelf ben je anders ondertussen ook al hartstikke oud
Watquote:Op zondag 15 september 2019 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij was gister anders nog 20.
In de 90s wel hoorquote:Op zondag 15 september 2019 09:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Die waren dus al 25-35 jaar oud bij het begin. Dat zijn al geen jongeren meer hoor.
Ja iedereen was ooit jong ja. Ik heb het over het moment dat ze op FOK! kwamen en dat ze toen 25 t/m 35 jarigen waren en dat dat geen jongeren zijn. Kan idd nog net in de nineties zijn geweest, hoeft niet. Maar jongeren waren het op die leeftijd al niet meer.quote:
Hoe precies ondervind jij hier last van?quote:Op zondag 15 september 2019 08:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Verkrachting van de correcte spelling van FOK! gerapporteerd. Succes met je ban
Dat verbaast mij ook idd. Wat doe je op een forum als je (klein)kinderen hebt vraag ik mij af? Ga sprookjes voorlezen of zo.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:37 schreef Quotidien het volgende:
Heeeeey <3,
Vroegah was dit gewoon een jongerenforum. Deze indruk had ik nog steeds, tot voor kort. Blijkbaar is de gemiddelde leeftijd van dit forum nogal wat omhoog gegaan. Regelmatig zie ik mensen zeggen dat ze de 50 zijn gepasseerd en zowat kleinkinderen hebben.
FOK! is gestart voor jongeren, waarom is dit een bastion van zure babyboomers geworden? Wie heeft deze mensen geleerd een telefoon te gebruiken?
Gr
Fok werkt prima op een desktop.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:37 schreef Quotidien het volgende:
Wie heeft deze mensen geleerd een telefoon te gebruiken?
Dat het irritant is als ik denk tussen leeftijdsgenoten te zitten maar in plaats daarvan zijn het zure mensen van middelbare leeftijd.quote:Op zondag 15 september 2019 20:23 schreef Kopjechino het volgende:
Kom hier anders genoeg jonge mensen tegen hoor. En wat maakt het uit?
In de 90s was je nog jongere als je 35 wasquote:Op zondag 15 september 2019 20:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja iedereen was ooit jong ja. Ik heb het over het moment dat ze op FOK! kwamen en dat ze toen 25 t/m 35 jarigen waren en dat dat geen jongeren zijn. Kan idd nog net in de nineties zijn geweest, hoeft niet. Maar jongeren waren het op die leeftijd al niet meer.
Okéquote:Op zondag 15 september 2019 20:50 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
In de 90s was je nog jongere als je 35 was
Voorlezen uit de verzamelde werken van Atak is ongeveer hetzelfde.quote:Op zondag 15 september 2019 20:41 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook idd. Wat doe je op een forum als je (klein)kinderen hebt vraag ik mij af? Ga sprookjes voorlezen of zo.
Niet iedereen is zuur. Ken ook zat zure mensen van onder de 30. Ik ben er één vanquote:Op zondag 15 september 2019 20:50 schreef Quotidien het volgende:
Dat het irritant is als ik denk tussen leeftijdsgenoten te zitten maar in plaats daarvan zijn het zure mensen van middelbare leeftijd.
Jij bent zeker niet zuur.quote:Op zondag 15 september 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet iedereen is zuur. Ken ook zat zure mensen van onder de 30. Ik ben er één van
Je posts zijn openbaar hier dus ik kan ze ook lezen, wist je dat niet?quote:
Ja dat snap ik. Maar wie zegt dat ik in rl geen zure bitch ben.quote:Op zondag 15 september 2019 20:55 schreef Quotidien het volgende:
Je posts zijn openbaar hier dus ik kan ze ook lezen, wist je dat niet?
Maar goed dat ik je irl niet ken dan.quote:Op zondag 15 september 2019 20:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar wie zegt dat ik in rl geen zure bitch ben.
Hoezo? Ze zegt toch niet dat ze irl een zure bitch is?quote:Op zondag 15 september 2019 20:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar goed dat ik je irl niet ken dan.
quote:Op zondag 15 september 2019 20:57 schreef Quotidien het volgende:
Maar goed dat ik je irl niet ken dan.
Jij wel. Ik liep laatst langs een rek citroenen en zei spontaan "ha kutodien".quote:
Fijn dat je aan me denkt.quote:Op zondag 15 september 2019 21:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij wel. Ik liep laatst langs een rek citroenen en zei spontaan "ha kutodien".
Viesmad ben jequote:
Is het ook, als je nog geen midlifecrisis heb krijg je het wel op de klaagbaak.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:45 schreef herverwijderd het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |