Hij post iig wat.. jij hebt de vrijheid om een zopic te openenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je post extreem veel bagger vandaag
Als je al 10 jaar niet meer op fok komt dan ben je wat mij betreft onttroond.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:00 schreef Solotovski het volgende:
Niet weten dat de enige echte frituurkoning van fok De_Ananas is en blijft
Die at hij altijd als eerste opquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Fakenews. Dat zijn geen bitterballen..
Toen hadden ze een veel betere kijk op goede voeding.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Je zag het toen al aankomen dat hij een begrip in frituurland zou worden![]()
En zie hier anno 2019, uitgegroeid tot de machtigste frituurkoning die ons forum rijk is![]()
[ afbeelding ]
Klacht: nooit zo lekker krokant bitterballen kunnen frituren zoals plompzakker dat kan
Oh en er liggen ook loempia's en nuggets zie ik nu.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die at hij altijd als eerste op![]()
En als je goed kijkt dan zijn er nog 2 over.
En mini dellekes, genoeg variatie op het menu, zoals het voedingscentrum adviseertquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Oh en er liggen ook loempia's en nuggets zie ik nu..
Excuus.
10 jaar al ja damnquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als je al 10 jaar niet meer op fok komt dan ben je wat mij betreft onttroond.
En zijn opvolger is reeds opgestaan
Pferdfuhrerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:09 schreef pferdfahrer het volgende:
Toen al lelijk en nu nog steeds lelijk. Pauperuser #1
*FOK!kerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:56 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Hij post iig wat.. jij hebt de vrijheid om een zopic te openen
als het je niet bevalt dan ga je toch?
Je wil niet weten hoe kwetsbaar een fokker is als de persoon in kwestie het lef heeft een zopic te openen. Daar zit heel veel emotie, passie en liefde achter. De liefde jegens de medefokker.
Begriepst du dat?
Dat is een hele portie voor een klein ventje. Inderdaad al talentvol in frituren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Je zag het toen al aankomen dat hij een begrip in frituurland zou worden![]()
En zie hier anno 2019, uitgegroeid tot de machtigste frituurkoning die ons forum rijk is![]()
[ afbeelding ]
Klacht: nooit zo lekker krokant bitterballen kunnen frituren zoals plompzakker dat kan
Over jezelf in de derde persoon pratenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:09 schreef pferdfahrer het volgende:
Toen al lelijk en nu nog steeds lelijk. Pauperuser #1
Feest gaat niet door. Ik ben in rouwquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een baas blijft het he, vanmiddag weer grof ingekocht, morgen bitterballen party
Wrom?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Feest gaat niet door. Ik ben in rouw
Gelul, feest gaat gewoon doorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |