bronquote:Mario Lopez heeft er spijt van dat hij kritisch was tegenover ouders die hun jonge kinderen al definitief bestempelen tot transgender. De presentator en acteur kwam onder vuur te liggen nadat hij dit ’gevaarlijk’ noemde.
De 45-jarige Mario, die zelf drie kinderen heeft, had het in een interview over de ’trend’ waarbij steeds meer sterren ervoor kiezen hun kind zelf hun gender te laten kiezen. „Ik ga niet zeggen hoe mensen hun kinderen moeten opvoeden en als je iets uit liefde doet dan gaat het nooit fout”, zei hij onlangs in The Candace Owens Show. „Maar aan de andere kant, als je drie jaar oud bent en zegt dat je denkt dat je een jongen of een meisje bent of wat dan ook, dan denk ik dat het gevaarlijk is dat je dan als ouder al die beslissing maakt dat je een jongen of meisje bent. Het is alarmerend en mijn god, denk aan de gevolgen die dat later kan hebben.”
De opmerkingen van de presentator werden hem niet in dank afgenomen. Op social media kreeg hij veel kritiek op zijn ’kortzichtige denkwijze’. Ook Queer Eye-ster Karamo Brown zei ’teleurgesteld’ te zijn in Mario. „Als maatschappelijk werker ben ik getraind om mishandeling en verwaarlozing bij kinderen te spotten. Een gezond en veilig gesprek met een kind is niet gewelddadig, verwaarlozend of gevaarlijk.”
Mario bood woensdag zijn excuses aan voor wat hij eerder zei. „De opmerkingen die ik maakte waren onwetend en ongevoelig en ik snap nu hoe kwetsend ze waren”, aldus Mario. „Ik heb de lhbti-gemeenschap altijd gesteund en zal dat ook altijd blijven doen en ik gebruik deze ervaring als leermoment. Ik zal voortaan beter geïnformeerd zijn en beter nadenken.”
Inderdaad bezopen, maar ja, hij voelt wellicht wat druk oid.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Ik vind het belachelijk dat hij zijn excuses heeft aangeboden, nergens voor nodig.
Ironie toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Als je als celeb geen geadopteerde afrikaanse kind-transgender hebt hoor je er echt niet meer bij hoor. Goed dat Mario zich verontschuldigd heeft.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario Lopez's team BEGGED him to apologize for his comments about transgender children as he skipped work amid the backlash - as doubt hangs over whether he will return to host Extra todayquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Inderdaad bezopen, maar ja, hij voelt wellicht wat druk oid.
Ja, druk van social media waarin 100den nobodies anoniem hun gal kunnen spuwen. De rol van social media wordt extreem opgeblazen. We moeten eens wat meer schijt hebben aan facebook en twitterquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Inderdaad bezopen, maar ja, hij voelt wellicht wat druk oid.
Maar niet aan Fok!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja, druk van social media waarin 100den nobodies anoniem hun gal kunnen spuwen. De rol van social media wordt extreem opgeblazen. We moeten eens wat meer schijt hebben aan facebook en twitter
Mee eens, nergens voor nodig. Het is niet normaal dat je niet gewoon kritiek mag hebben op best wel zorgwekkende ontwikkelingen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Ik vind het belachelijk dat hij zijn excuses heeft aangeboden, nergens voor nodig.
Fok valt ook niet onder sociale media.quote:
Ik had zo'n poppenhuis.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:33 schreef Harvest89 het volgende:
Met 5 jaar had ik naast mijn knex en lego zo'n grote speelgoedkeuken wat eigenlijk bedoeld was voor meisjes. Ik vond het leuk om chefkok te spelen. Maar stel je voor dat mijn vader me vanwege dat speelgoed roze jurken had aangetrokken en nagellak had gekocht. Lijkt me ook weer niet de bedoeling.
Haha wat een baas.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik had zo'n poppenhuis.
Dan speelde ik dat er vanuit dat huis gedeald werd, was er een peeskamertje voor Barbie en deed ik driveby shootings met m'n matchbox autootjes
Dit, alles voor de plebsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Als je als celeb geen geadopteerde afrikaanse kind-transgender hebt hoor je er echt niet meer bij hoor. Goed dat Mario zich verontschuldigd heeft.
Dit. Debiele hype die transgendershit en al helemaal onder beroemdheden die het als een soort huisdier om mee te pronken zien. Walgelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Homo zijn was in de oude Romeinse tijd heel normaal en geaccepteerd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je drie keer een deurklink beetpakt dan heb je een dwangstoornis, maar met transgenders is zogenaamd niks mis. Dit zijn verwarde ernstig zieke mensen en kinderen moet je hier al helemaal niet mee lastigvallen. Daarom is het ook zo schadelijk dat homoseksualiteit tegenwoordig als normaal gespresenteerd wordt in schoolboeken. Over honderd jaar zal men hier hoofdschuddend op terugkijken en zich afvragen waar onze generatie in godsnaam mee bezig was. Laat kinderen met rust.
Wat ben je nou stoer aan het doen? Is het je al opgevallen dat iedereen op dit forum anoniem communiceert? Verwacht je van mij dat ik mijn posts onderteken met mijn NAW-gegevens en BSN nummer?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:59 schreef Syd het volgende:
[..]
Homo zijn was in de oude Romeinse tijd heel normaal en geaccepteerd.
Dat jij zo denkt en ook zo durft uit te spreken, wel lekker anoniem, heeft eerder wat met jouw zieke geest te maken dan met mensen die graag hun zelf willen zijn.
Doe normaal man.
Och kindje toch kun je niet tegen kritiek?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat ben je nou stoer aan het doen? Is het je al opgevallen dat iedereen op dit forum anoniem communiceert? Verwacht je van mij dat ik mijn posts onderteken met mijn NAW-gegevens en BSN nummer?
Jij bent zeker zo'n eng mannetje die geen afwijkende meningen accepteert? Daar hebben we er meer van voorbij zien komen in de wereldgeschiedenis. Wat zou je precies doen als je wel wist wie ik was?
Volkert van der Graaf, ben jij dat? Wat een doodeng mannetje ben jij joh. Opgenomen in een gesticht nog wel. Jij bent het spoor helemaal bijster.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:31 schreef Syd het volgende:
[..]
Och kindje toch kun je niet tegen kritiek?kijk hem ook dan als een ongestelde in de aanval gaan, haha.
Maar doe eens lekker normaal ipv mensen die graag hunzelf willen zijn en niemand mee lastig vallen ernstig ziek te noemen en zeggen dat het gevaarlijk is.
Mensen met gestoorde gedachtes zoals jij zijn ernstig ziek en moeten eerder opgenomen worden in een gesticht.
Zelden zo hard moeten lachen, bedankt!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik had zo'n poppenhuis.
Dan speelde ik dat er vanuit dat huis gedeald werd, was er een peeskamertje voor Barbie en deed ik driveby shootings met m'n matchbox autootjes
Aannames aannamesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volkert van der Graaf, ben jij dat? Wat een doodeng mannetje ben jij joh. Opgenomen in een gesticht nog wel. Jij bent het spoor helemaal bijster.
Dit is de maatschappij anno 2019. Tegenwoordig heb je een afwijkende mening wanneer je het geen goed idee vind om kinderen te indoctrineren met LGBT propaganda en moet je oppassen dat doodenge social justice warriors er niet achter komen wie je bent. De wereld is gek geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |