abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188240823
quote:
Mario Lopez heeft er spijt van dat hij kritisch was tegenover ouders die hun jonge kinderen al definitief bestempelen tot transgender. De presentator en acteur kwam onder vuur te liggen nadat hij dit ’gevaarlijk’ noemde.

De 45-jarige Mario, die zelf drie kinderen heeft, had het in een interview over de ’trend’ waarbij steeds meer sterren ervoor kiezen hun kind zelf hun gender te laten kiezen. „Ik ga niet zeggen hoe mensen hun kinderen moeten opvoeden en als je iets uit liefde doet dan gaat het nooit fout”, zei hij onlangs in The Candace Owens Show. „Maar aan de andere kant, als je drie jaar oud bent en zegt dat je denkt dat je een jongen of een meisje bent of wat dan ook, dan denk ik dat het gevaarlijk is dat je dan als ouder al die beslissing maakt dat je een jongen of meisje bent. Het is alarmerend en mijn god, denk aan de gevolgen die dat later kan hebben.”

De opmerkingen van de presentator werden hem niet in dank afgenomen. Op social media kreeg hij veel kritiek op zijn ’kortzichtige denkwijze’. Ook Queer Eye-ster Karamo Brown zei ’teleurgesteld’ te zijn in Mario. „Als maatschappelijk werker ben ik getraind om mishandeling en verwaarlozing bij kinderen te spotten. Een gezond en veilig gesprek met een kind is niet gewelddadig, verwaarlozend of gevaarlijk.”

Mario bood woensdag zijn excuses aan voor wat hij eerder zei. „De opmerkingen die ik maakte waren onwetend en ongevoelig en ik snap nu hoe kwetsend ze waren”, aldus Mario. „Ik heb de lhbti-gemeenschap altijd gesteund en zal dat ook altijd blijven doen en ik gebruik deze ervaring als leermoment. Ik zal voortaan beter geïnformeerd zijn en beter nadenken.”
bron

Ik vind het belachelijk dat hij zijn excuses heeft aangeboden, nergens voor nodig.
pi_188240925
Als je als celeb geen geadopteerde afrikaanse kind-transgender hebt hoor je er echt niet meer bij hoor. Goed dat Mario zich verontschuldigd heeft.
pi_188240928
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:57 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Ik vind het belachelijk dat hij zijn excuses heeft aangeboden, nergens voor nodig.
Inderdaad bezopen, maar ja, hij voelt wellicht wat druk oid.
pi_188240954
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Als je als celeb geen geadopteerde afrikaanse kind-transgender hebt hoor je er echt niet meer bij hoor. Goed dat Mario zich verontschuldigd heeft.
Ironie toch? :@
pi_188240961
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ironie toch? :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188240991
verder moet die knakker zelf gewoon eens uit de kast komen in plaats van anderen het kunnen zijn van hun ware zelf te misgunnen:

donderdag 1 augustus 2019 @ 20:14:12 #8
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188241095
Dat hele gender-gezeik komt me echt mijn strot uit. Helemaal geen onverstandige dingen die deze kerel heeft gezegd. Voor een 3-jarige kan dit gewoon een spelletje zijn of iets dergelijks. De meeste mensen herinneren zich vrijwel niets van voor hun 4e levensjaar.

Wacht nou maar even tot ze wat ouder zijn, en dan weloverwogen een beslissing kunnen nemen als dit een issue is voor die kinderen. Als ze dan nog dat gevoel hebben, kun je er daadwerkelijk iets mee doen.

Al die verontwaardiging van allerlei SJWs constant, werkelijk om te huilen. :')
pi_188241147
Wat een onzin. Het lijkt mij logisch dat je met je 3e nog niet zulke ingrijpende keuzes moet maken? Er is een reden dat je bijvoorbeeld pas met je 18e mag trouwen, want als je jonger bent kun je gevolgen gewoon niet inschatten
pi_188241984
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:03 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Inderdaad bezopen, maar ja, hij voelt wellicht wat druk oid.
Ja, druk van social media waarin 100den nobodies anoniem hun gal kunnen spuwen. De rol van social media wordt extreem opgeblazen. We moeten eens wat meer schijt hebben aan facebook en twitter :r
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_188242041
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:57 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Ja, druk van social media waarin 100den nobodies anoniem hun gal kunnen spuwen. De rol van social media wordt extreem opgeblazen. We moeten eens wat meer schijt hebben aan facebook en twitter :r
Maar niet aan Fok!

Fok! _O_
pi_188242226
quote:

[..]

bron

Mee eens, nergens voor nodig. Het is niet normaal dat je niet gewoon kritiek mag hebben op best wel zorgwekkende ontwikkelingen.

Die transgender kinderen gaat nergens over. In de meeste gevallen word het gepushed door de ouders.

pi_188242518
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Maar niet aan Fok!

Fok! _O_
Fok valt ook niet onder sociale media.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  Forum Admin donderdag 1 augustus 2019 @ 21:29:09 #14
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_188242756
Zolang het vanuit het kind zelf komt, so be it, maar tegenwoordig lijkt het vaak meer op een gecultiveerde mode accessoire van de ouders.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 21:33:00 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188242862
Met 5 jaar had ik naast mijn knex en lego zo'n grote speelgoedkeuken wat eigenlijk bedoeld was voor meisjes. Ik vond het leuk om chefkok te spelen. Maar stel je voor dat mijn vader me vanwege dat speelgoed roze jurken had aangetrokken en nagellak had gekocht. Lijkt me ook weer niet de bedoeling. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 22:12:06 #16
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188243769
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:33 schreef Harvest89 het volgende:
Met 5 jaar had ik naast mijn knex en lego zo'n grote speelgoedkeuken wat eigenlijk bedoeld was voor meisjes. Ik vond het leuk om chefkok te spelen. Maar stel je voor dat mijn vader me vanwege dat speelgoed roze jurken had aangetrokken en nagellak had gekocht. Lijkt me ook weer niet de bedoeling. :')
Ik had zo'n poppenhuis.
Dan speelde ik dat er vanuit dat huis gedeald werd, was er een peeskamertje voor Barbie en deed ik driveby shootings met m'n matchbox autootjes
  donderdag 1 augustus 2019 @ 22:23:18 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188244022
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik had zo'n poppenhuis.
Dan speelde ik dat er vanuit dat huis gedeald werd, was er een peeskamertje voor Barbie en deed ik driveby shootings met m'n matchbox autootjes
Haha wat een baas.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:42:28 #18
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_188248398
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Dit, alles voor de plebs
pi_188250161
Als je drie keer een deurklink beetpakt dan heb je een dwangstoornis, maar met transgenders is zogenaamd niks mis. Dit zijn verwarde ernstig zieke mensen en kinderen moet je hier al helemaal niet mee lastigvallen. Daarom is het ook zo schadelijk dat homoseksualiteit tegenwoordig als normaal gespresenteerd wordt in schoolboeken. Over honderd jaar zal men hier hoofdschuddend op terugkijken en zich afvragen waar onze generatie in godsnaam mee bezig was. Laat kinderen met rust.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_188250700
quote:

[..]

bron

Dit. Debiele hype die transgendershit en al helemaal onder beroemdheden die het als een soort huisdier om mee te pronken zien. Walgelijk.

Gaat ook nog een hoop gezeik mee komen met die kinderen over 10/20 jaar.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_188250780
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je drie keer een deurklink beetpakt dan heb je een dwangstoornis, maar met transgenders is zogenaamd niks mis. Dit zijn verwarde ernstig zieke mensen en kinderen moet je hier al helemaal niet mee lastigvallen. Daarom is het ook zo schadelijk dat homoseksualiteit tegenwoordig als normaal gespresenteerd wordt in schoolboeken. Over honderd jaar zal men hier hoofdschuddend op terugkijken en zich afvragen waar onze generatie in godsnaam mee bezig was. Laat kinderen met rust.
Homo zijn was in de oude Romeinse tijd heel normaal en geaccepteerd.

Dat jij zo denkt en ook zo durft uit te spreken, wel lekker anoniem, heeft eerder wat met jouw zieke geest te maken dan met mensen die graag hun zelf willen zijn.

Doe normaal man.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2019 13:01:57 ]
pi_188250799
Maar om dan helaas mezelf maar te beschermen. Ik denk niet dat je kinderen al op jonge leeftijd die keuze moet laten maken. En Mario Lopez zou niet zijn excuses te hoeven maken. Het is zijn mening, zolang die mening maar respectvol geuit wordt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2019 13:02:51 ]
pi_188251108
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:59 schreef Syd het volgende:

[..]

Homo zijn was in de oude Romeinse tijd heel normaal en geaccepteerd.

Dat jij zo denkt en ook zo durft uit te spreken, wel lekker anoniem, heeft eerder wat met jouw zieke geest te maken dan met mensen die graag hun zelf willen zijn.

Doe normaal man.
Wat ben je nou stoer aan het doen? Is het je al opgevallen dat iedereen op dit forum anoniem communiceert? Verwacht je van mij dat ik mijn posts onderteken met mijn NAW-gegevens en BSN nummer?

Jij bent zeker zo'n eng mannetje die geen afwijkende meningen accepteert? Daar hebben we er meer van voorbij zien komen in de wereldgeschiedenis. Wat zou je precies doen als je wel wist wie ik was?
pi_188251292
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Wat ben je nou stoer aan het doen? Is het je al opgevallen dat iedereen op dit forum anoniem communiceert? Verwacht je van mij dat ik mijn posts onderteken met mijn NAW-gegevens en BSN nummer?

Jij bent zeker zo'n eng mannetje die geen afwijkende meningen accepteert? Daar hebben we er meer van voorbij zien komen in de wereldgeschiedenis. Wat zou je precies doen als je wel wist wie ik was?
Och kindje toch kun je niet tegen kritiek? :') kijk hem ook dan als een ongestelde in de aanval gaan, haha.

Maar doe eens lekker normaal ipv mensen die graag hunzelf willen zijn en niemand mee lastig vallen ernstig ziek te noemen en zeggen dat het gevaarlijk is.

Mensen met gestoorde gedachtes zoals jij zijn ernstig ziek en moeten eerder opgenomen worden in een gesticht.
pi_188251627
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:31 schreef Syd het volgende:

[..]

Och kindje toch kun je niet tegen kritiek? :') kijk hem ook dan als een ongestelde in de aanval gaan, haha.

Maar doe eens lekker normaal ipv mensen die graag hunzelf willen zijn en niemand mee lastig vallen ernstig ziek te noemen en zeggen dat het gevaarlijk is.

Mensen met gestoorde gedachtes zoals jij zijn ernstig ziek en moeten eerder opgenomen worden in een gesticht.
Volkert van der Graaf, ben jij dat? Wat een doodeng mannetje ben jij joh. Opgenomen in een gesticht nog wel. Jij bent het spoor helemaal bijster.

Dit is de maatschappij anno 2019. Tegenwoordig heb je een afwijkende mening wanneer je het geen goed idee vind om kinderen te indoctrineren met LGBT propaganda en moet je oppassen dat doodenge social justice warriors er niet achter komen wie je bent. De wereld is gek geworden.
pi_188251673
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik had zo'n poppenhuis.
Zelden zo hard moeten lachen, bedankt! _O- _O- _O-
pi_188251689
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Volkert van der Graaf, ben jij dat? Wat een doodeng mannetje ben jij joh. Opgenomen in een gesticht nog wel. Jij bent het spoor helemaal bijster.

Dit is de maatschappij anno 2019. Tegenwoordig heb je een afwijkende mening wanneer je het geen goed idee vind om kinderen te indoctrineren met LGBT propaganda en moet je oppassen dat doodenge social justice warriors er niet achter komen wie je bent. De wereld is gek geworden.
Aannames aannames :') lekker zo dom blijven denken bewijst alleen maar wat voor niksnut je bent.

En mensen dom beledigen omdat ze graag iets willen heeft niks met een "afwijkende mening" te maken, maar eerder met jouw afwijkende gestoorde gedachten gang.

De wereld is niet gek geworden maar jij bent gek geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')