Strijden is een groot woord, maar het zijn tere zieltjes die lang boos blijven. Derhalve blijven ze je altijd opzoeken. Af en toe heb ik een ban en dan gaan ze ook dm's sturen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En jij bent de eenzame strijder tegen het collectief?
Ok bitchboyquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:19 schreef jigggy het volgende:
Meest zure man op FOK! samen met pfherdelul
Happerdehapquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die een geestelijke achterstand hebben waardoor ze FOK! niet correct kunnen spellen.
Waarom ga je mensen aanvallen als je weet dat je in een discussie kansloos bent?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:19 schreef jigggy het volgende:
Meest zure man op FOK! samen met pfherdelul
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom ga je mensen aanvallen als je weet dat je in een discussie kansloos bent?
Blijkbaar wel, aldus mijn netwerk van bronnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:37 schreef FL_Freak het volgende:
Denken dat je interessant genoeg bent om besproken te worden in 'andere kanalen'
Ohjaquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom ga je mensen aanvallen als je weet dat je in een discussie kansloos bent?
Weet je zelf ook wel. Maargoed, ik vind je verder een sympathieke kerel dus ik ga niet over en weer bekvechten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:53 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ohja
Isgoed keyboard commando, hoezo zou ik kansloos zijn ?
Is goed bedankt chef, geniet van je avond broquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Weet je zelf ook wel. Maargoed, ik vind je verder een sympathieke kerel dus ik ga niet over en weer bekvechten.
Ja hij is een beetje zoals jij, zeiken en nog meer zeiken altijdquote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:18 schreef Questular het volgende:
Poeh lang verhaal hoor, iemand een samenvatting?
Ach meid, het is me allemaal wat. Drink een lekker kopje gember thee en zet lekker Far Cry 5 aan op je pc. Geef je de kids wel nog ff een knuffel?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:20 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja hij is een beetje zoals jij, zeiken en nog meer zeiken altijd
Oef deze TSquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het dit keer duren voor je begint met schelden?
@:faux.
Gelukkig was jij niet kansloos in dit topicquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij bent kansloos in elk topicquote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:51 schreef wollah het volgende:
[..]
Gelukkig was jij niet kansloos in dit topic![]()
JUI / Mensen met saaie persoonlijkheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |