Van die mensen die fok! echt als een sociaal iets zien. Je ziet het in slowchats maar hier in klaagbaak ook. Vooral het bekende kneuzengroepje opereert echt als een soort rattenkolonie. Heb je een van die sukkels weer op de tenen getrapt, krijg je in andere topics opeens de rest van die ratten achter je aan.
Ik geloof ook echt dat ze iets op hebben gezet, een whatsappgroep (zie andere topic) of discordkanaal of iets dergelijks, en dat ze daarin coordineren hoe en wat. Je ziet ook vaak dat ze anderen van dit circle jerk gedrag beschuldigen, uiteraard omdat ze dat zelf doen. Bij mij komt het niet eens op om te gaan samenspannen met andere fokkertjes, ik opereer zelfstandig omdat ik in staat ben zelf een mening te vormen.
Als ik ze bezig zie heb ik ook steeds dat beeld van The Lion King voor me waar die schampere hyena's met zijn allen doodsbang zijn voor die leeuw. Uiteraard ben ik dan zelf die leeuw, want waar je een van die kakkerlakken tegenkomt, worden er een aantal bloempotten omgedraaid en komt de rest deze gelijk te hulp schieten. Dat zal wel in de groepsapp staan dan.
Klacht: zwakke zieltjes die een collectief vormen en fok! als social media gebruiken
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen