Dames,... Begrijp me niet verkeerd en geloof me, sinds ik hier allom bekend ben geworden word ik vrijwel dagelijks doodgegooid met DM's en PM's met uitingen van bewondering, niet zelden (vrijwel altijd) in combinatie met verzoeken tot een meet vergezeld met de nodige pics van jullie in lingerie, bikini en andere luchtige kleding...soms alleen maar lucht en zelfs helemaal geen kleding..
Allicht kan een gezonde hetero bouwvakker dit op prijs stellen, niet zelden eindigen jullie pics aan de binnenkant van de deur van mijn kledingkasje op de betoncentrale..
Maar ik voel me nu echt geroepen om een keer eens en voor altijd kenbaar te maken dat ik een bezet man ben, trouw als een hond en een arbeider van eer..
Denk niet dat ik desondanks zelf ook van beton ben en het me niks doet, integendeel, als ik vrijgezel was had ik het wel geweten!!!
Helaas liggen de feiten niet anders en moet ik jullie hierbij helaas verzoeken de erotische verzoeken achterwege te laten omdat ik er toch niks mee kan...
Pics mogen echter wel gewoon worden blijven verzonden, mits zonder fysieke verwachtingen.
Vriendelijke groeten Werkman.
[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 02-08-2019 23:52:09 ]