Omdat je daar iemand ontzettend mee kunt beledigen. En als je gelijk hebt met z'n armoe, kun je hem ook nog eens kwetsen omdat het dan dus duidelijk is voor buitenstaanders.quote:
Oké dan doe ik het maar niet... dan breng ik de lakens enzo maar het Leger Des Heils diequote:Op woensdag 17 juli 2019 18:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Omdat je daar iemand ontzettend mee kunt beledigen. En als je gelijk hebt met z'n armoe, kun je hem ook nog eens kwetsen omdat het dan dus duidelijk is voor buitenstaanders.
Ik vind het een - goed bedoelde - maar rare actie als je zijn verhaal of hem niet kent en alleen afgaat op uiterlijkheden.
Of als het een moslim is. Hier een theedoek voor je vrouwquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Omdat je daar iemand ontzettend mee kunt beledigen. En als je gelijk hebt met z'n armoe, kun je hem ook nog eens kwetsen omdat het dan dus duidelijk is voor buitenstaanders.
Ik vind het een - goed bedoelde - maar rare actie als je zijn verhaal of hem niet kent en alleen afgaat op uiterlijkheden.
Nee het is geen moslimquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Of als het een moslim is. Hier een theedoek voor je vrouw
Denk je? . Misschien heeft hij niet veel nodig. En loer niet iemand anders zijn mandje zeg.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee het is geen moslimgewoon een erg oud mannetje die geen cent te makke heeft...
dénk ik..... beetje zielig hij loopt altijd met zijn rollator te schuiven en soms zie ik heb op een
bankje zitten in zijn eentje, hij is niet dakloos.... hij meurt wel een beetje
Ok dus iemand met een karig mandje in de supermarkt wil je volproppen met van alles. En de mensen op straat niet, want die vallen je aanquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:26 schreef FANN het volgende:
Er loopt hier ook een vrouw rond de sleept altijd met zo'n winkelkar rond, volgens mij zitten haar
al haar bezittingen in ook best wel oud.. met allemaal rare ouwe kleding overelkaar aan, waar'
die vandaan komt ineens weet ik niet, dat is pas sinds kort, maar die is volgens mij niet
helemaal snugger geloof ik...
en ergens hiero slaapt een man op een matras, ook een dakloze... hij ligt daar wel droog
en niemand stoort hem.... ik heb nog nooit zijn gezicht zien trouwens áls hij er ligt is het
altijd 's savonds en dan ligt ie helemaal onder zijn dekbed verscholen....
dat dekbed ziet er trouwens wel goor uit ... maar die ga ik niet aanspreken hoor![]()
straks valt ie me aan ofzo
was niet slecht bedoeld.... is vind hem gewoon n beetje zielig... maar okéquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je? . Misschien heeft hij niet veel nodig. En loer niet iemand anders zijn mandje zeg.
Wat liefquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
was niet slecht bedoeld.... is vind hem gewoon n beetje zielig... maar oké
slecht idee dus.... ik breng alles wel naar het Leger Des Heils
opgelost!
't Is nogal oordelend allemaal, vind je zelf ook niet?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:26 schreef FANN het volgende:
Er loopt hier ook een vrouw rond de sleept altijd met zo'n winkelkar rond, volgens mij zitten haar
al haar bezittingen in ook best wel oud.. met allemaal rare ouwe kleding overelkaar aan, waar'
die vandaan komt ineens weet ik niet, dat is pas sinds kort, maar die is volgens mij niet
helemaal snugger geloof ik...
en ergens hiero slaapt een man op een matras, ook een dakloze... hij ligt daar wel droog
en niemand stoort hem.... ik heb nog nooit zijn gezicht zien trouwens áls hij er ligt is het
altijd 's savonds en dan ligt ie helemaal onder zijn dekbed verscholen....
dat dekbed ziet er trouwens wel goor uit ... maar die ga ik niet aanspreken hoor![]()
straks valt ie me aan ofzo
ja dan moet ik dat onder dat dekbed schuivenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:29 schreef Voxs het volgende:
Leg op die plek 's avonds de truien/iets lekkers.
tja nogal voorwaardelijk aan het doneren dan. Sorry ik kan daar moeilijk bij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dan moet ik dat onder dat dekbed schuivengod weet wat er onder die deken ligt.....
Oké ik ben en slecht mens geloof ik nu ?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
't Is nogal oordelend allemaal, vind je zelf ook niet?
Nee hoor, ik denk helemaal niet dat je een slecht mens bent. Ik denk wel dat je wat snel conclusies trekt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké ik ben en slecht mens geloof ik nu ?
ik bedoel dat ik straks een heroine naald in mijn vinger heb........
laat ook maar .......
Teringquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké ik ben en slecht mens geloof ik nu ?
ik bedoel dat ik straks een heroine naald in mijn vinger heb........
laat ook maar .......
ik wilde die oude man helpen, maar ik ga het maar niet doen als ik het zo hoor....quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
tja nogal voorwaardelijk aan het doneren dan. Sorry ik kan daar moeilijk bij.
Is het voor je eigen goede gevoel of om iemand daadwerkelijk te helpen?
Die Legers des Heils optie is een goede
Je kan ook vrijwilligers werk gaan doenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wilde die oude man helpen, maar ik ga het maar niet doen als ik het zo hoor....
slecht idee.. ik pleur het wel in de kledingcontainer dan kan ik niks fout doen in elk geval.....
Met mijn gedoe?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook vrijwilligers werk gaan doen
Ik had een kennis die van die containers het beste eruit haalde en dat was soms prima kleding. Dat ging de vintage winkel inquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Meer als de helft van die kleding in leger des heils containers word wegedoderd stond vorige week in de krant
Okquote:
Oh...quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Meer als de helft van die kleding in leger des heils containers word wegedoderd stond vorige week in de krant
Preciesquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh...![]()
dan pleur ik het wel bij het oud vuil .. ook goed
Ben je altijd zo van de extremen? Je idee is prima, dat je iets wil doen voor een ander. Je kunt het gerust in een kledingcontainer doen, of naar de lokale opvang brengen. Ik denk dat ze daar blij mee zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh...![]()
dan pleur ik het wel bij het oud vuil .. ook goed
Te veel moeitequote:Op woensdag 17 juli 2019 18:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ben je altijd zo van de extremen? Je idee is prima, dat je iets wil doen voor een ander. Je kunt het gerust in een kledingcontainer doen, of naar de lokale opvang brengen. Ik denk dat ze daar blij mee zijn.
Ik breng het wel naar de Kringloop....quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ben je altijd zo van de extremen? Je idee is prima, dat je iets wil doen voor een ander. Je kunt het gerust in een kledingcontainer doen, of naar de lokale opvang brengen. Ik denk dat ze daar blij mee zijn.
Of gewoon zelf dragen tot het uitelkaar valtquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik breng het wel naar de Kringloop....
opgelost!
Oké, prima, maar daar help je niemand mee. Enfin, zelf weten ook allemaal, ik gaf enkel mijn mening.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik breng het wel naar de Kringloop....
opgelost!
kan ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Of gewoon zelf dragen tot het uitelkaar valt![]()
Ja daar ben ik vanquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Of gewoon zelf dragen tot het uitelkaar valt![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar ben ik vanMaar het maatje is wat strakker
Even wat minder vretenquote:
Tuurlijk wel...... veel mensen kopen kleding bij de kringloop het zijn geen voddenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oké, prima, maar daar help je niemand mee. Enfin, zelf weten ook allemaal, ik gaf enkel mijn mening.
Is ook zoquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...... veel mensen kopen kleding bij de kringloop het zijn geen vodden
er is zelfs een topic op Fok over de kringloop......
Ik loer daar ook wel eens en koop de leukste dingenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...... veel mensen kopen kleding bij de kringloop het zijn geen vodden
Ik denk niet dat dat mannetje uit de super daar geld voor heeftquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook, maar nooit bij de kleding eigenlijk... gewoon leuke dingetjes kijken ik koop zeldenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loer daar ook wel eens en koop de leukste dingen
huh?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
Ik wil daar wel eens een foto van op fok zetten maar dan gaat Fann achter me reet aan
quote:
Oh ja je geheugen. Post in LIF en hier in de sc moest je het even aanhalenquote:
Godverdomme klootzakquote:
ja ja.... ik denk zeker niet dat hij geen geld heeft voor een paar goeie truien want watquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mannetje uit de super daar geld voor heeft
quote:
Weet je, je weet niet eens hoe lief ik het van je vind.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja.... ik denk zeker niet dat hij geen geld heeft voor een paar goeie truien want wat
ie aan heeft zijn gewoon vodde, dat was mijn punt........
maar goed... dat was geen goed idee dus...
Ok ban maar weer, slijmbalquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je, je weet niet eens hoe lief ik het van je vind.
Ik heb 3 dagen mogen slapen.quote:
Nou dan ben je de enigstequote:Op woensdag 17 juli 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je, je weet niet eens hoe lief ik het van je vind.
Je bent jaloers.quote:
Is het enig of enigste ?quote:
Wat denk je zelfquote:
Spellingnazi.quote:
Het is een vraag.quote:
Dat heb ik ook nooit beweerd en mijn balletjes moeten ook nog indalen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je zelfJe bent nou niet echt de slimste hier
dan moet ik gaan googelen.......quote:
Het is enige.quote:
Jij mag dat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
dan moet ik gaan googelen.......
ik vind het zo goed zo....... ik kan weer schrijven, maar ik maar schrijffoutjes......
boeien.......
Ik doe het altijd fout. Google maakt me nog meer in de warquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
dan moet ik gaan googelen.......
ik vind het zo goed zo....... ik kan weer schrijven, maar ik maar schrijffoutjes......
boeien.......
Fucking hell zegquote:
googel zegt ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het altijd fout. Google maakt me nog meer in de war
Ondanks mijn tijdelijke afwezigheid heb ik jouw situatie wel gevolgd. Wat een kut gedoe zeg.quote:
Volgens mij ging je bij Danny langs met een knuppelquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ondanks mijn tijdelijke afwezigheid heb ik jouw situatie wel gevolgd. Wat een kut gedoe zeg.
quote:
quote:
Het is een lief kindquote:
Ja best wel. Denk toch over verhuizen. Maar ja, dan wel veel geld kwijt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ondanks mijn tijdelijke afwezigheid heb ik jouw situatie wel gevolgd. Wat een kut gedoe zeg.
Ja die, maar alle baby's zijn lelijk en hou ze uit de buurtquote:
Jezus.... zo erg is het al?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja best wel. Denk toch over verhuizen. Maar ja, dan wel veel geld kwijt.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke herinneringen zijn dat
Ik heb nooit Asterix gelezen dus ik kende het niet.
Soms worden baby's opgedrongen door van trots glimmende kersverse ouders. Doe je niets aan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die, maar alle baby's zijn lelijk en hou ze uit de buurt
Iedereen zegt ook dat het niet kan behalve die politie, die vind dat het kan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus.... zo erg is het al?
Ik heb ook je verhaal gelezen... ráár dat dat zomaar kan........
Klassiekerquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohw en nog voor de Dees.
[..]
[ afbeelding ]
Als je nu al denkt dat je het niet gaat winnen zou ik die optie wel overwegen. Je hebt zo te lezen wel wat poten om op te staan he?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja best wel. Denk toch over verhuizen. Maar ja, dan wel veel geld kwijt.
Leuke humor is dat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohw en nog voor de Dees.
[..]
[ afbeelding ]
Vooral voor mijn zus. Die is nu bang alleen thuis en ik moet toch werken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je nu al denkt dat je het niet gaat winnen zou ik die optie wel overwegen. Je hebt zo te lezen wel wat poten om op te staan he?
Ik wel, opzouten met die snot fabriekenquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Soms worden baby's opgedrongen door van trots glimmende kersverse ouders. Doe je niets aan.
Dat ook nog. Ik werd echt pisnijdig toen ik het las.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vooral voor mijn zus. Die is nu bang alleen thuis en ik moet toch werken.
Ook als je broer mijn zijn pasgeboren zoon voor je staat? Neh ik ga niet vertederd doen maar toon wel interesse.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel, opzouten met die snot fabrieken
Ben ik nou de enige die baby'tjes lief vind?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ook als je broer mijn zijn pasgeboren zoon voor je staat? Neh ik ga niet vertederd doen maar toon wel interesse.
Nee ik laat geen baby in mijn armen drukken. Pasgeboren niet en later ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ook als je broer mijn zijn pasgeboren zoon voor je staat? Neh ik ga niet vertederd doen maar toon wel interesse.
Ik vind er ook niks aan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die baby'tjes lief vind?
Tsja bij mij spuit bij de aanblik van een pasgeborene de oxytocine niet uit de oren. Heb er niks mee en vind ze redelijk irritant.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die baby'tjes lief vind?
Pas geboren vind ik eng.quote:
Oké, duidelijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik laat geen baby in mijn armen drukken. Pasgeboren niet en later ook niet
Het heeft wel wat nare gezichten opgeleverd.quote:
Heb er gewoon niks mee. Kreeg ze van een zus ook in handen gedrukt. Stond er stijf mee voor me uit. Weet niet wat te zeggen of niks.quote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft wel wat nare gezichten opgeleverd.
Ik niet. Je kan je koter niet opdringenquote:
Ja, ik vind dat ook altijd heel ongemakkelijk. Meteen keihard janken die baby's ook altijd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:17 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb er gewoon niks mee. Kreeg ze van een zus ook in handen gedrukt. Stond er stijf mee voor me uit. Weet niet wat te zeggen of niks.
Dat dus, iedereen moet de zelfde gevoelens hebben. Nou neequote:Op woensdag 17 juli 2019 19:18 schreef Amphorapotje het volgende:
En toch !!! Als het van jezelf is, heb je andere gevoelens.Vreemd, nee. Maar dring je babies niet ongevraagd op aan een ander.
Dat heeft de natuur prima geregeld idd. Als je niet van je baby zou houden zouden er een stuk minder opgroeienquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:18 schreef Amphorapotje het volgende:
En toch !!! Als het van jezelf is, heb je andere gevoelens.Vreemd, nee. Maar dring je babies niet ongevraagd op aan een ander.
Dat staat er niet en dat zeg ik nergens.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus, iedereen moet de zelfde gevoelens hebben. Nou nee
Anders waren wel Panda's .quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heeft de natuur prima geregeld idd. Als je niet van je baby zou houden zouden er een stuk minder opgroeien
Gewoon weggooien die handelquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heeft de natuur prima geregeld idd. Als je niet van je baby zou houden zouden er een stuk minder opgroeien
quote:
Ik heb altijd wel wat met kinderen gehad.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft wel wat nare gezichten opgeleverd.
Hey, kerel ik heb nog een biertje tegoed !quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel wat met kinderen gehad.![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook altijd heel ongemakkelijk. Meteen keihard janken die baby's ook altijd.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hey, kerel ik heb nog een biertje tegoed !
True.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:18 schreef Amphorapotje het volgende:
och ja... je zus....quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vooral voor mijn zus. Die is nu bang alleen thuis en ik moet toch werken.
Dat is wel iets voor mij, 20 uur bamboe vreten op mn ass.quote:
Die kinderen zien gelijk dat je het niet meent, en zet het op een krijsenquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja.Bij mij door mijn verschrikt uiterlijk vrees ik.
Nah, ik vond het altijd mooi bij een ander, dat grut. Zelf nooit een voortplantingsdrang gehad.quote:
Als het maar pluizig is.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is wel iets voor mij, 20 uur bamboe vreten op mn ass.
De moeder niet he? Dat is een lui kreng.quote:
Die ken ik en is lachen.quote:
Bij het oppassen op kleinere kinderen altijd de klok een uur vooruit en dan: nou jaaaaaaa, kijk eens, al bedtijd ook. En dan zelf lekker computeren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kinderen zien gelijk dat je het niet meent, en zet het op een krijsen
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Bij het oppassen op kleinere kinderen altijd de klok een uur vooruit en dan: nou jaaaaaaa, kijk eens, al bedtijd ook. En dan zelf lekker computeren.
Ik heb dat zelden gedaan, ik ben geen moederquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Bij het oppassen op kleinere kinderen altijd de klok een uur vooruit en dan: nou jaaaaaaa, kijk eens, al bedtijd ook. En dan zelf lekker computeren.
Hup dr in. En slapen !!quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan zijn ze de volgende dag een uur eerder wakker.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat zelden gedaan, ik ben geen moeder
Dat heb ik nooit gedaan. Men vraagt dat ook nooit aan mequote:Op woensdag 17 juli 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuuuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:27 schreef Marsani het volgende:
[..]
Doe ik voor de ouders, lekker uitgeslapen kinderen zijn minder jengelig.
Ik ook niet vaak maar toch wel eens voor familie in nood. Wat een lange rotavonden waren dat. Ook een keer eens een hele dag. Werd gek.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
En een flesje geven met bier erin.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:27 schreef Marsani het volgende:
[..]
Doe ik voor de ouders, lekker uitgeslapen kinderen zijn minder jengelig.
vroeger had ik wel voor een weekendje wel en nichtje of neefje gewoon om te logeren,quote:
Eén keer de kleine van mijn broer. En gewoon tot 3:50 zitten bieren met vrienden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan. Men vraagt dat ook nooit aan me
Mijn nicht gaf haar kinderen slaappillen als ze moesten vliegenquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En een flesje geven met bier erin.
Wij hadden geen jankerts gelukkig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
vroeger had ik wel voor een weekendje wel en nichtje of neefje gewoon om te logeren,
maar na het weekend was ik altijd hélemaal kapoten dan moest je maandag weer
werken......
Wat een idee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En een flesje geven met bier erin.
oeiquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn nicht gaf haar kinderen slaappillen als ze moesten vliegen
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wij hadden geen jankerts gelukkig.
Ik leerde ze als eerste hoe ze mama moesten bellen. Dan konden ze zelf opbellen om opgehaald te worden als ze lastig waren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:28 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik ook niet vaak maar toch wel eens voor familie in nood. Wat een lange rotavonden waren dat. Ook een keer eens een hele dag. Werd gek.
Nee het waren geen jankerds dat niet... dan waren ze al kleuters.... toen het baby's warenquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wij hadden geen jankerts gelukkig.
Daar was Mamma wel blij mee zeker. Haar hele date verkutquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik leerde ze als eerste hoe ze mama moesten bellen. Dan konden ze zelf opbellen om opgehaald te worden als ze lastig waren.
Handig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik leerde ze als eerste hoe ze mama moesten bellen. Dan konden ze zelf opbellen om opgehaald te worden als ze lastig waren.
Hij is het met jouw kleinzoon?quote:
dan is ze niet bij d'r hoofd.....quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, ze gaf ze wiet toen ze 14 waren
Koud vreten, niet eens op, en dan terug naar de oppas.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar was Mamma wel blij mee zeker. Haar hele date verkut
Iets voor je buren, qua idee?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Handig.![]()
Ik gaf op het laatst alles maar toe. Wil je ijs? Hier ijs. Wil je patat? Hier patat. Wil je chocola? HIER IS GODVERDOMME EEN DOOS CHOCOLA.![]()
Is goed gekomen hoor, goede band nu met mijn neefjes.
good for youquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Die conclusie heb ik ook getrokken en jaren geleden het contact met haar verbroken
Jengel kinderen heb ik met een paar minuten afgeleerd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Handig.![]()
Ik gaf op het laatst alles maar toe. Wil je ijs? Hier ijs. Wil je patat? Hier patat. Wil je chocola? HIER IS GODVERDOMME EEN DOOS CHOCOLA.![]()
Is goed gekomen hoor, goede band nu met mijn neefjes.
Daar ging je bier.quote:
Zakdoekje, stukje ducttape....quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jengel kinderen heb ik met een paar minuten afgeleerd.
Hoe?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nekschotquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan vast aan een stoelpootquote:
BAMquote:
Ze vinden het altijd bij mij wel leuk. Mijn killerparkiet, treintje, wat lekkers etc. Niet luisteren is mama bellen.quote:
quote:
En een boetequote:Op woensdag 17 juli 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
En alles wat nu rondrijdt als jeugd op een fiets met een smartphone, gewoon met een honkbalknuppel eraf slaan.
Ik vind oudere kinderen wel leuk, die hun eigen drinken en dan ook meteen dat van mij kunnen halen enzo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze vinden het altijd bij mij wel leuk. Mijn killerparkiet, treintje, wat lekkers etc. Niet luisteren is mama bellen.
Nah dat interesseert ze niet, gewoon die telefoon kapot stampen.quote:
Dat laat sporen op het lichaam achter. Je moet een betonijzer tussen de spaken steken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
En alles wat nu rondrijdt als jeugd op een fiets met een smartphone, gewoon met een honkbalknuppel eraf slaan.
Nou dan blijf je slaan wat dat is standaard tegenwoordigquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Jah, mini-slaven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik vind oudere kinderen wel leuk, die hun eigen drinken en dan ook meteen dat van mij kunnen halen enzo.
Dat is waar want dat betaalt de papa van Roderickje toch wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nah dat interesseert ze niet, gewoon die telefoon kapot stampen.
Ja preciesquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik vind oudere kinderen wel leuk, die hun eigen drinken en dan ook meteen dat van mij kunnen halen enzo.
Nee, gewoon een uurtje per dag, niet een werkdag.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan blijf je slaan wat dat is standaard tegenwoordig
Het is sinds 1 juli verboden. 95 euro boete geloof ik.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan blijf je slaan wat dat is standaard tegenwoordig
eerst een euro geven dan kan je zeggen dat je hem hebt gekocht.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nah dat interesseert ze niet, gewoon die telefoon kapot stampen.
Even ter ontspanningquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, gewoon een uurtje per dag, niet een werkdag.
Je vergeet de 9 euro adm.kostenquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is sinds 1 juli verboden. 95 euro boete geloof ik.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je vergeet de 9 euro adm.kosten![]()
Jah, ter ontspanning of zo.quote:
oh... ik zal een opletten vanavondquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Vast niet nee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik zal een opletten vanavondvolgens mij trekken ze zich daar niks aan
Echt wel, er staan er veel stil aan de kant van de weg, zie ik.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik zal een opletten vanavondvolgens mij trekken ze zich daar niks aan
Jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Echt wel, er staan er veel stil aan de kant van de weg, zie ik.
Ja gelijk de kroeg inquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik moet doorgeven dat ze jou ook gemist heeft.quote:
Met een fake-ID, zuipuhquote:
Is mij nog niet opgevallen. Maar wel prima dat ze dat doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
misschien sommige wel dan.. en een koptelefoon mag nog wel? of niet?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vast.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet doorgeven dat ze jou ook gemist heeft.
Topper!quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Is mij nog niet opgevallen. Maar wel prima dat ze dat doen.
Ik ben ooit aangereden door een fietsster op de stoep die op haar foon aan het pielen was. Als ik op de stoep loop ga ik niet opzij voor fietsers, ook niet als ze niet opletten, dus die liet haar foon uit d'r klauwen vallen. Scherm kapot
Badeend zet zijn kansen op meer inquote:
Koptelefoon mag op en dan fietsen. Prullen eraan is verboden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien sommige wel dan.. en een koptelefoon mag nog wel? of niet?
want dan horen ze ook niks meer....
Geloof je het niet?quote:
Geef ze eerst een etentje en dan pas douchen, heb ik je al zo vaak gezegdquote:
Ik heb wel bijna iemand aangereden met de auto. Ik wilde nog uitstappen om die telefoon een paar meter verder op te tiefenquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Is mij nog niet opgevallen. Maar wel prima dat ze dat doen.
Ik ben ooit aangereden door een fietsster op de stoep die op haar foon aan het pielen was. Als ik op de stoep loop ga ik niet opzij voor fietsers, ook niet als ze niet opletten, dus die liet haar foon uit d'r klauwen vallen. Scherm kapot
?quote:
Oh, ik dacht die vent of die auto?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel bijna iemand aangereden met de auto. Ik wilde nog uitstappen om die telefoon een paar meter verder op te tiefen
ah... oké... niet dat ik er iets van ga zeggen hoor maar ik vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Koptelefoon mag op en dan fietsen. Prullen eraan is verboden.
Ja en dat mag ook met een noise-cancelling (ja ja daar heb je mij weer met die kutnoise-cancelling) exemplaar. IMHO ben je niet goed bij je hoofd als je dat aanzet als je gaat fietsen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Koptelefoon mag op en dan fietsen. Prullen eraan is verboden.
Die is je zatquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
?
Ik heb maar één echt vriendinnetje hier hoor.
Waar is ze eigenlijk?
Jah dat las ik, tis uit.quote:
Ja dat is ook echt gevaarlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel bijna iemand aangereden met de auto. Ik wilde nog uitstappen om die telefoon een paar meter verder op te tiefen
Die is er veel minder sinds jij er niet was.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
?
Ik heb maar één echt vriendinnetje hier hoor.
Waar is ze eigenlijk?
Kut, heb jij vannacht nog plannen?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kut, heb jij vannacht nog plannen?
Oh ja dat is een trein. Oh die ging sneller dan ik dachtquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en dat mag ook met een noise-cancelling (ja ja daar heb je mij weer met die kutnoise-cancelling) exemplaar. IMHO ben je niet goed bij je hoofd als je dat aanzet als je gaat fietsen.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat is een trein. Oh die ging sneller dan ik dacht
Het ging idd niet zo snel meer in de sc de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die is er veel minder sinds jij er niet was.
De WD-40 was opquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging idd niet zo snel meer in de sc de afgelopen dagen.
quote:
En dat was omdat jij er niet was? Wacht even........ KUCHquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging idd niet zo snel meer in de sc de afgelopen dagen.
[me=Amphorapotje slaat Soury even bemoedigend op de rug, zacht ][/me]quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat was omdat jij er niet was? Wacht even........ KUCH
Waarom?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[me=Amphorapotje slaat Soury even bemoedigend op de rug, zacht][/me]
Vanwege je KUCHquote:
Ohhhhhquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
* Amphorapotje Aait Tonja even. Oh, het lukt nu wel, vreemd
Wat dacht je anders dan ?quote:
Dat zal ik niet beweren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat was omdat jij er niet was? Wacht even........ KUCH
GADVERDAMMEquote:
Ja, alle politie is klote.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:59 schreef Gooddeal het volgende:
Oja, @:Marsani, wat een vreselijke kutsituatie. Lijkt me enorm frustrerend, op je eigen grond tegen de vlakte gewerkt worden, en er niet op kunnen, en dan geen aangifte kunnen doen volgens de agenten.
Serieus, wat een rare dienders. Sterkte er mee.
quote:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Lekker generaliseren, ik doe wel mee.quote:
Oh vandaarquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lekker generaliseren, ik doe wel mee.
En wie zegt dat dan?quote:
Zei iemand dat?quote:
Ik wel, ik vind zelfs Soury tof.quote:
kookquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind zelfs Soury tof.
Dat zeg ik niet. Mijn eigen schoonzoon is politie agent, maar dit is wel heel bizar toch? Er waren zelfs getuigen.quote:
Kan je nagaanquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is er toch een *zaak*, behalve de civiele procedurequote:Op woensdag 17 juli 2019 20:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Mijn eigen schoonzoon is politie agent, maar dit is wel heel bizar toch? Er waren zelfs getuigen.
ik vind het een Kutwijfquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en laat Marsani maar zelf antwoord gevenquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Mijn eigen schoonzoon is politie agent, maar dit is wel heel bizar toch? Er waren zelfs getuigen.
Komt goed, ben al weer beetje strijdlustig. Morgen komt er iemand de aangifte opnemen en overmorgen gesprek met advocaat. Duurt even allemaal, maar wie het laatst lacht enzo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:59 schreef Gooddeal het volgende:
Oja, @:Marsani, wat een vreselijke kutsituatie. Lijkt me enorm frustrerend, op je eigen grond tegen de vlakte gewerkt worden, en er niet op kunnen, en dan geen aangifte kunnen doen volgens de agenten.
Serieus, wat een rare dienders. Sterkte er mee.
Hier wel toch? Als ik tegen je zeg dat je schilderwerk nog steeds bij mij aan de muur hangt is dat dan gelogen ofzo?quote:
Ik gooi wel een theedoek in je Dirk karretje en een tompoucequote:
Oh hij hangt ie nog?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier wel toch? Als ik tegen je zeg dat je schilderwerk nog steeds bij mij aan de muur hangt is dat dan gelogen ofzo?
Ja, en nou je bek houden.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi wel een theedoek in je Dirk karretje en een tompouce
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Komt goed, ben al weer beetje strijdlustig. Morgen komt er iemand de aangifte opnemen en overmorgen gesprek met advocaat. Duurt even allemaal, maar wie het laatst lacht enzo.
Sorry??quote:
Is nie discussie. Beetje dollen. Heb je nog mooie foto's gemaakt?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:06 schreef Gooddeal het volgende:
Maar goed, ik houd erover op, ik wil ook helemaal geen discussie verder.
Weet nog niet of ik aangifte doe of een melding, ze hebben ook een dochter van acht jaar. Die stond er trouwens gewoon bij. Ik hoor morgen wat het verstandigst is.quote:
Warum hedde gij na elke post wa te vraguhquote:
Ik hou mijn bek niet, die sneue gast mag wel een beetje indimmenquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Warum hedde gij na elke post wa te vraguh
Kijk, dat is duidelijker.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou mijn bek niet, die sneue gast mag wel een beetje indimmen
Wat dacht jij dan? Ik kijk er vaak naar.quote:
Gisteren van de maan. Maar ik ben druk met de tuin, en heb een serieuze mierenplaag hier.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is nie discussie. Beetje dollen. Heb je nog mooie foto's gemaakt?
Een melding moet je sowieso doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:08 schreef Marsani het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik aangifte doe of een melding, ze hebben ook een dochter van acht jaar. Die stond er trouwens gewoon bij. Ik hoor morgen wat het verstandigst is.
Vloeibaar zeep op de deurdrempel, komen ze niet binnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gisteren van de maan. Maar ik ben druk met de tuin, en heb een serieuze mierenplaag hier.![]()
Overal zitten ze, in het straatwerk, in het gras. Bah.
Suiker in de tuin van de buren strooienquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gisteren van de maan. Maar ik ben druk met de tuin, en heb een serieuze mierenplaag hier.![]()
Overal zitten ze, in het straatwerk, in het gras. Bah.
Nope, aangifte, incl. getuigen. Anderen moeten maar een melding doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een melding moet je sowieso doen.
En alles meenemen aan bewijsmateriaal, zoals foto's etc..quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nope, aangifte, incl. getuigen. Anderen moeten maar een melding doen.
En dan foto's ervan maken, van alles wat ze doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Suiker in de tuin van de buren strooien
Dat is dus het volgende, wanneer komen ze binnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vloeibaar zeep op de deurdrempel, komen ze niet binnen.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan foto's ervan maken, van alles wat ze doen.
Ja en gaan we weer. Ze moet het zelf doen alle goed bedoelde meningen zijn vanmiddag al voorbij gekomenquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Suiker in de tuin van de buren strooien
Yep, werkt prima tot het regent, daarna opnieuw.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is dus het volgende, wanneer komen ze binnen.![]()
Gewoon die van Driehoek vloeibare zeep?
De getuigen willen wel graag, ze vonden het abnormaal en zeiden: nog nooit meegemaakt en ging er hard aan toe. Ze kwamen ook direct achter me aan hoe het ging en dat ik 112 moest bellen. Hun namen zijn opgenomen. Maar toch. Heb blauwe plekken en schrammen. Wat is verstandig? Aangifte is een heel proces. Ga er nog over nadenken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vanmiddag? Al dagen zag ik van alles voorbij komen, zelfs knokploegen etc.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en gaan we weer. Ze moet het zelf doen alle goed bedoelde meningen zijn vanmiddag al voorbij gekomen
Noem mij maar een sneue gast maar ik nam het wel voor je op toen jij je ban had.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou mijn bek niet, die sneue gast mag wel een beetje indimmen
Heb ik al. Alles ligt klaar. Morgen komt er iemand. Dan luisteren waarom het verstandig is of waarom niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:13 schreef tonja het volgende:
[..]
En alles meenemen aan bewijsmateriaal, zoals foto's etc..
Nou dan doe je het niet en ga op fok lopen mokkenquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
De getuigen willen wel graag, ze vonden het abnormaal en zeiden: nog nooit meegemaakt en ging er hard aan toe. Ze kwamen ook direct achter me aan hoe het ging en dat ik 112 moest bellen. Hun namen zijn opgenomen. Maar toch. Heb blauwe plekken en schrammen. Wat is verstandig? Aangifte is een heel proces. Ga er nog over nadenken.
Ohhhh echtquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem mij maar een sneue gast maar ik nam het wel voor je op toen jij je ban had.
Ja, dat zag ik.quote:
Weet nog niet wat wijsheid is. Ben hier niet alleen he? Ik zie morgen wel weer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan doe je het niet en ga op fok lopen mokken
Zitten je buren hier ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:16 schreef Marsani het volgende:
[..]
Weet nog niet wat wijsheid is. Ben hier niet alleen he? Ik zie morgen wel weer.
Morgen zijn je blauwe plekken en schrammen wat minder. Maar ja het zal welquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:16 schreef Marsani het volgende:
[..]
Weet nog niet wat wijsheid is. Ben hier niet alleen he? Ik zie morgen wel weer.
Ik zou me als ik jou was goed laten informeren over procedures en consequenties, door advocaat & politie en daarna een beslissing nemen die het beste bij jou en je situatie past.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
De getuigen willen wel graag, ze vonden het abnormaal en zeiden: nog nooit meegemaakt en ging er hard aan toe. Ze kwamen ook direct achter me aan hoe het ging en dat ik 112 moest bellen. Hun namen zijn opgenomen. Maar toch. Heb blauwe plekken en schrammen. Wat is verstandig? Aangifte is een heel proces. Ga er nog over nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |