quote:
En een boetequote:Op woensdag 17 juli 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
En alles wat nu rondrijdt als jeugd op een fiets met een smartphone, gewoon met een honkbalknuppel eraf slaan.
Ik vind oudere kinderen wel leuk, die hun eigen drinken en dan ook meteen dat van mij kunnen halen enzo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze vinden het altijd bij mij wel leuk. Mijn killerparkiet, treintje, wat lekkers etc. Niet luisteren is mama bellen.
Nah dat interesseert ze niet, gewoon die telefoon kapot stampen.quote:
Dat laat sporen op het lichaam achter. Je moet een betonijzer tussen de spaken steken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
En alles wat nu rondrijdt als jeugd op een fiets met een smartphone, gewoon met een honkbalknuppel eraf slaan.
Nou dan blijf je slaan wat dat is standaard tegenwoordigquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Jah, mini-slaven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik vind oudere kinderen wel leuk, die hun eigen drinken en dan ook meteen dat van mij kunnen halen enzo.
Dat is waar want dat betaalt de papa van Roderickje toch wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nah dat interesseert ze niet, gewoon die telefoon kapot stampen.
Ja preciesquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik vind oudere kinderen wel leuk, die hun eigen drinken en dan ook meteen dat van mij kunnen halen enzo.
Nee, gewoon een uurtje per dag, niet een werkdag.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan blijf je slaan wat dat is standaard tegenwoordig
Het is sinds 1 juli verboden. 95 euro boete geloof ik.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan blijf je slaan wat dat is standaard tegenwoordig
eerst een euro geven dan kan je zeggen dat je hem hebt gekocht.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nah dat interesseert ze niet, gewoon die telefoon kapot stampen.
Even ter ontspanningquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, gewoon een uurtje per dag, niet een werkdag.
Je vergeet de 9 euro adm.kostenquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is sinds 1 juli verboden. 95 euro boete geloof ik.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je vergeet de 9 euro adm.kosten![]()
Jah, ter ontspanning of zo.quote:
oh... ik zal een opletten vanavondquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Vast niet nee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik zal een opletten vanavondvolgens mij trekken ze zich daar niks aan
Echt wel, er staan er veel stil aan de kant van de weg, zie ik.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik zal een opletten vanavondvolgens mij trekken ze zich daar niks aan
Jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Echt wel, er staan er veel stil aan de kant van de weg, zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |