Ik leerde ze als eerste hoe ze mama moesten bellen. Dan konden ze zelf opbellen om opgehaald te worden als ze lastig waren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:28 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik ook niet vaak maar toch wel eens voor familie in nood. Wat een lange rotavonden waren dat. Ook een keer eens een hele dag. Werd gek.
Nee het waren geen jankerds dat niet... dan waren ze al kleuters.... toen het baby's warenquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wij hadden geen jankerts gelukkig.
Daar was Mamma wel blij mee zeker. Haar hele date verkutquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik leerde ze als eerste hoe ze mama moesten bellen. Dan konden ze zelf opbellen om opgehaald te worden als ze lastig waren.
Handig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik leerde ze als eerste hoe ze mama moesten bellen. Dan konden ze zelf opbellen om opgehaald te worden als ze lastig waren.
Hij is het met jouw kleinzoon?quote:
dan is ze niet bij d'r hoofd.....quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, ze gaf ze wiet toen ze 14 waren
Koud vreten, niet eens op, en dan terug naar de oppas.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar was Mamma wel blij mee zeker. Haar hele date verkut
Iets voor je buren, qua idee?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Handig.![]()
Ik gaf op het laatst alles maar toe. Wil je ijs? Hier ijs. Wil je patat? Hier patat. Wil je chocola? HIER IS GODVERDOMME EEN DOOS CHOCOLA.![]()
Is goed gekomen hoor, goede band nu met mijn neefjes.
good for youquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Die conclusie heb ik ook getrokken en jaren geleden het contact met haar verbroken
Jengel kinderen heb ik met een paar minuten afgeleerd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Handig.![]()
Ik gaf op het laatst alles maar toe. Wil je ijs? Hier ijs. Wil je patat? Hier patat. Wil je chocola? HIER IS GODVERDOMME EEN DOOS CHOCOLA.![]()
Is goed gekomen hoor, goede band nu met mijn neefjes.
Daar ging je bier.quote:
Zakdoekje, stukje ducttape....quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jengel kinderen heb ik met een paar minuten afgeleerd.
Hoe?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nekschotquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan vast aan een stoelpootquote:
BAMquote:
Ze vinden het altijd bij mij wel leuk. Mijn killerparkiet, treintje, wat lekkers etc. Niet luisteren is mama bellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |