Ja gelijk de kroeg inquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik vind oudere kinderen wel leuk, die hun eigen drinken en dan ook meteen dat van mij kunnen halen enzo.
Ik moet doorgeven dat ze jou ook gemist heeft.quote:
Met een fake-ID, zuipuhquote:
Is mij nog niet opgevallen. Maar wel prima dat ze dat doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Echt wel, er staan er veel stil aan de kant van de weg, zie ik.
misschien sommige wel dan.. en een koptelefoon mag nog wel? of niet?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Echt wel, er staan er veel stil aan de kant van de weg, zie ik.
Vast.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet doorgeven dat ze jou ook gemist heeft.
Topper!quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Is mij nog niet opgevallen. Maar wel prima dat ze dat doen.
Ik ben ooit aangereden door een fietsster op de stoep die op haar foon aan het pielen was. Als ik op de stoep loop ga ik niet opzij voor fietsers, ook niet als ze niet opletten, dus die liet haar foon uit d'r klauwen vallen. Scherm kapot
Badeend zet zijn kansen op meer inquote:
Koptelefoon mag op en dan fietsen. Prullen eraan is verboden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien sommige wel dan.. en een koptelefoon mag nog wel? of niet?
want dan horen ze ook niks meer....
Geloof je het niet?quote:
Geef ze eerst een etentje en dan pas douchen, heb ik je al zo vaak gezegdquote:
Ik heb wel bijna iemand aangereden met de auto. Ik wilde nog uitstappen om die telefoon een paar meter verder op te tiefenquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Is mij nog niet opgevallen. Maar wel prima dat ze dat doen.
Ik ben ooit aangereden door een fietsster op de stoep die op haar foon aan het pielen was. Als ik op de stoep loop ga ik niet opzij voor fietsers, ook niet als ze niet opletten, dus die liet haar foon uit d'r klauwen vallen. Scherm kapot
?quote:
Oh, ik dacht die vent of die auto?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel bijna iemand aangereden met de auto. Ik wilde nog uitstappen om die telefoon een paar meter verder op te tiefen
ah... oké... niet dat ik er iets van ga zeggen hoor maar ik vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Koptelefoon mag op en dan fietsen. Prullen eraan is verboden.
Ja en dat mag ook met een noise-cancelling (ja ja daar heb je mij weer met die kutnoise-cancelling) exemplaar. IMHO ben je niet goed bij je hoofd als je dat aanzet als je gaat fietsen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Koptelefoon mag op en dan fietsen. Prullen eraan is verboden.
Die is je zatquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
?
Ik heb maar één echt vriendinnetje hier hoor.
Waar is ze eigenlijk?
Jah dat las ik, tis uit.quote:
Ja dat is ook echt gevaarlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel bijna iemand aangereden met de auto. Ik wilde nog uitstappen om die telefoon een paar meter verder op te tiefen
Die is er veel minder sinds jij er niet was.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
?
Ik heb maar één echt vriendinnetje hier hoor.
Waar is ze eigenlijk?
Kut, heb jij vannacht nog plannen?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kut, heb jij vannacht nog plannen?
Oh ja dat is een trein. Oh die ging sneller dan ik dachtquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en dat mag ook met een noise-cancelling (ja ja daar heb je mij weer met die kutnoise-cancelling) exemplaar. IMHO ben je niet goed bij je hoofd als je dat aanzet als je gaat fietsen.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat is een trein. Oh die ging sneller dan ik dacht
Het ging idd niet zo snel meer in de sc de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die is er veel minder sinds jij er niet was.
De WD-40 was opquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging idd niet zo snel meer in de sc de afgelopen dagen.
quote:
En dat was omdat jij er niet was? Wacht even........ KUCHquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging idd niet zo snel meer in de sc de afgelopen dagen.
[me=Amphorapotje slaat Soury even bemoedigend op de rug, zacht ][/me]quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat was omdat jij er niet was? Wacht even........ KUCH
Waarom?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[me=Amphorapotje slaat Soury even bemoedigend op de rug, zacht][/me]
Vanwege je KUCHquote:
Ohhhhhquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
* Amphorapotje Aait Tonja even. Oh, het lukt nu wel, vreemd
Wat dacht je anders dan ?quote:
Dat zal ik niet beweren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat was omdat jij er niet was? Wacht even........ KUCH
GADVERDAMMEquote:
Ja, alle politie is klote.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:59 schreef Gooddeal het volgende:
Oja, @:Marsani, wat een vreselijke kutsituatie. Lijkt me enorm frustrerend, op je eigen grond tegen de vlakte gewerkt worden, en er niet op kunnen, en dan geen aangifte kunnen doen volgens de agenten.
Serieus, wat een rare dienders. Sterkte er mee.
quote:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Lekker generaliseren, ik doe wel mee.quote:
Oh vandaarquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lekker generaliseren, ik doe wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |