Wat dacht jij dan? Ik kijk er vaak naar.quote:
Gisteren van de maan. Maar ik ben druk met de tuin, en heb een serieuze mierenplaag hier.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is nie discussie. Beetje dollen. Heb je nog mooie foto's gemaakt?
Een melding moet je sowieso doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:08 schreef Marsani het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik aangifte doe of een melding, ze hebben ook een dochter van acht jaar. Die stond er trouwens gewoon bij. Ik hoor morgen wat het verstandigst is.
Vloeibaar zeep op de deurdrempel, komen ze niet binnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gisteren van de maan. Maar ik ben druk met de tuin, en heb een serieuze mierenplaag hier.![]()
Overal zitten ze, in het straatwerk, in het gras. Bah.
Suiker in de tuin van de buren strooienquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gisteren van de maan. Maar ik ben druk met de tuin, en heb een serieuze mierenplaag hier.![]()
Overal zitten ze, in het straatwerk, in het gras. Bah.
Nope, aangifte, incl. getuigen. Anderen moeten maar een melding doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een melding moet je sowieso doen.
En alles meenemen aan bewijsmateriaal, zoals foto's etc..quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nope, aangifte, incl. getuigen. Anderen moeten maar een melding doen.
En dan foto's ervan maken, van alles wat ze doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Suiker in de tuin van de buren strooien
Dat is dus het volgende, wanneer komen ze binnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vloeibaar zeep op de deurdrempel, komen ze niet binnen.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan foto's ervan maken, van alles wat ze doen.
Ja en gaan we weer. Ze moet het zelf doen alle goed bedoelde meningen zijn vanmiddag al voorbij gekomenquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Suiker in de tuin van de buren strooien
Yep, werkt prima tot het regent, daarna opnieuw.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is dus het volgende, wanneer komen ze binnen.![]()
Gewoon die van Driehoek vloeibare zeep?
De getuigen willen wel graag, ze vonden het abnormaal en zeiden: nog nooit meegemaakt en ging er hard aan toe. Ze kwamen ook direct achter me aan hoe het ging en dat ik 112 moest bellen. Hun namen zijn opgenomen. Maar toch. Heb blauwe plekken en schrammen. Wat is verstandig? Aangifte is een heel proces. Ga er nog over nadenken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vanmiddag? Al dagen zag ik van alles voorbij komen, zelfs knokploegen etc.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en gaan we weer. Ze moet het zelf doen alle goed bedoelde meningen zijn vanmiddag al voorbij gekomen
Noem mij maar een sneue gast maar ik nam het wel voor je op toen jij je ban had.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou mijn bek niet, die sneue gast mag wel een beetje indimmen
Heb ik al. Alles ligt klaar. Morgen komt er iemand. Dan luisteren waarom het verstandig is of waarom niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:13 schreef tonja het volgende:
[..]
En alles meenemen aan bewijsmateriaal, zoals foto's etc..
Nou dan doe je het niet en ga op fok lopen mokkenquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
De getuigen willen wel graag, ze vonden het abnormaal en zeiden: nog nooit meegemaakt en ging er hard aan toe. Ze kwamen ook direct achter me aan hoe het ging en dat ik 112 moest bellen. Hun namen zijn opgenomen. Maar toch. Heb blauwe plekken en schrammen. Wat is verstandig? Aangifte is een heel proces. Ga er nog over nadenken.
Ohhhh echtquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem mij maar een sneue gast maar ik nam het wel voor je op toen jij je ban had.
Ja, dat zag ik.quote:
Weet nog niet wat wijsheid is. Ben hier niet alleen he? Ik zie morgen wel weer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan doe je het niet en ga op fok lopen mokken
Zitten je buren hier ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:16 schreef Marsani het volgende:
[..]
Weet nog niet wat wijsheid is. Ben hier niet alleen he? Ik zie morgen wel weer.
Morgen zijn je blauwe plekken en schrammen wat minder. Maar ja het zal welquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:16 schreef Marsani het volgende:
[..]
Weet nog niet wat wijsheid is. Ben hier niet alleen he? Ik zie morgen wel weer.
Ik zou me als ik jou was goed laten informeren over procedures en consequenties, door advocaat & politie en daarna een beslissing nemen die het beste bij jou en je situatie past.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
De getuigen willen wel graag, ze vonden het abnormaal en zeiden: nog nooit meegemaakt en ging er hard aan toe. Ze kwamen ook direct achter me aan hoe het ging en dat ik 112 moest bellen. Hun namen zijn opgenomen. Maar toch. Heb blauwe plekken en schrammen. Wat is verstandig? Aangifte is een heel proces. Ga er nog over nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |