En wie zegt dat dan?quote:
Zei iemand dat?quote:
Ik wel, ik vind zelfs Soury tof.quote:
kookquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind zelfs Soury tof.
Dat zeg ik niet. Mijn eigen schoonzoon is politie agent, maar dit is wel heel bizar toch? Er waren zelfs getuigen.quote:
Kan je nagaanquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is er toch een *zaak*, behalve de civiele procedurequote:Op woensdag 17 juli 2019 20:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Mijn eigen schoonzoon is politie agent, maar dit is wel heel bizar toch? Er waren zelfs getuigen.
ik vind het een Kutwijfquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en laat Marsani maar zelf antwoord gevenquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Mijn eigen schoonzoon is politie agent, maar dit is wel heel bizar toch? Er waren zelfs getuigen.
Komt goed, ben al weer beetje strijdlustig. Morgen komt er iemand de aangifte opnemen en overmorgen gesprek met advocaat. Duurt even allemaal, maar wie het laatst lacht enzo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:59 schreef Gooddeal het volgende:
Oja, @:Marsani, wat een vreselijke kutsituatie. Lijkt me enorm frustrerend, op je eigen grond tegen de vlakte gewerkt worden, en er niet op kunnen, en dan geen aangifte kunnen doen volgens de agenten.
Serieus, wat een rare dienders. Sterkte er mee.
Hier wel toch? Als ik tegen je zeg dat je schilderwerk nog steeds bij mij aan de muur hangt is dat dan gelogen ofzo?quote:
Ik gooi wel een theedoek in je Dirk karretje en een tompoucequote:
Oh hij hangt ie nog?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier wel toch? Als ik tegen je zeg dat je schilderwerk nog steeds bij mij aan de muur hangt is dat dan gelogen ofzo?
Ja, en nou je bek houden.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi wel een theedoek in je Dirk karretje en een tompouce
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Komt goed, ben al weer beetje strijdlustig. Morgen komt er iemand de aangifte opnemen en overmorgen gesprek met advocaat. Duurt even allemaal, maar wie het laatst lacht enzo.
Sorry??quote:
Is nie discussie. Beetje dollen. Heb je nog mooie foto's gemaakt?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:06 schreef Gooddeal het volgende:
Maar goed, ik houd erover op, ik wil ook helemaal geen discussie verder.
Weet nog niet of ik aangifte doe of een melding, ze hebben ook een dochter van acht jaar. Die stond er trouwens gewoon bij. Ik hoor morgen wat het verstandigst is.quote:
Warum hedde gij na elke post wa te vraguhquote:
Ik hou mijn bek niet, die sneue gast mag wel een beetje indimmenquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Warum hedde gij na elke post wa te vraguh
Kijk, dat is duidelijker.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou mijn bek niet, die sneue gast mag wel een beetje indimmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |