Ik had een kennis die van die containers het beste eruit haalde en dat was soms prima kleding. Dat ging de vintage winkel inquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Meer als de helft van die kleding in leger des heils containers word wegedoderd stond vorige week in de krant
Okquote:
Oh...quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Meer als de helft van die kleding in leger des heils containers word wegedoderd stond vorige week in de krant
Preciesquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh...![]()
dan pleur ik het wel bij het oud vuil .. ook goed
Ben je altijd zo van de extremen? Je idee is prima, dat je iets wil doen voor een ander. Je kunt het gerust in een kledingcontainer doen, of naar de lokale opvang brengen. Ik denk dat ze daar blij mee zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh...![]()
dan pleur ik het wel bij het oud vuil .. ook goed
Te veel moeitequote:Op woensdag 17 juli 2019 18:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ben je altijd zo van de extremen? Je idee is prima, dat je iets wil doen voor een ander. Je kunt het gerust in een kledingcontainer doen, of naar de lokale opvang brengen. Ik denk dat ze daar blij mee zijn.
Ik breng het wel naar de Kringloop....quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ben je altijd zo van de extremen? Je idee is prima, dat je iets wil doen voor een ander. Je kunt het gerust in een kledingcontainer doen, of naar de lokale opvang brengen. Ik denk dat ze daar blij mee zijn.
Of gewoon zelf dragen tot het uitelkaar valtquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik breng het wel naar de Kringloop....
opgelost!
Oké, prima, maar daar help je niemand mee. Enfin, zelf weten ook allemaal, ik gaf enkel mijn mening.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik breng het wel naar de Kringloop....
opgelost!
kan ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Of gewoon zelf dragen tot het uitelkaar valt![]()
Ja daar ben ik vanquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Of gewoon zelf dragen tot het uitelkaar valt![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar ben ik vanMaar het maatje is wat strakker
Even wat minder vretenquote:
Tuurlijk wel...... veel mensen kopen kleding bij de kringloop het zijn geen voddenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oké, prima, maar daar help je niemand mee. Enfin, zelf weten ook allemaal, ik gaf enkel mijn mening.
Is ook zoquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...... veel mensen kopen kleding bij de kringloop het zijn geen vodden
er is zelfs een topic op Fok over de kringloop......
Ik loer daar ook wel eens en koop de leukste dingenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...... veel mensen kopen kleding bij de kringloop het zijn geen vodden
Ik denk niet dat dat mannetje uit de super daar geld voor heeftquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook, maar nooit bij de kleding eigenlijk... gewoon leuke dingetjes kijken ik koop zeldenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loer daar ook wel eens en koop de leukste dingen
huh?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
Ik wil daar wel eens een foto van op fok zetten maar dan gaat Fann achter me reet aan
quote:
Oh ja je geheugen. Post in LIF en hier in de sc moest je het even aanhalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |