abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187971694
skoe.jpg 58-5.jpg Superbadeendje_2.gif Deisyy.jpg Kleine-Maulwurf2.gif soury.jpg DonaldD2.gif Radar1.jpg missch.jpg
HJ93W9b.gif fokton.jpg -KnobUI_moving-.gif fox.jpg ghost.gif zzzManon.png mm.gif Sterrenhemel1.jpg 1234.gif
deee.jpg petz.jpg frog.jpg image-2015-02-24.png 030459.jpg MMLT.png akgdSzl.gif grootklein4.gif uifaye1.gif
Stevie_Nicks.jpg finish-klein.jpeg disana-blackpig.jpg ezgif.gif miles2.jpg followrivers.gif sly_1.jpg 1301582944Nzon20.gif 11123.jpg
pi_187971711
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:06 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet.
waarom niet?
pi_187971748
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:07 schreef FANN het volgende:

[..]

waarom niet?
Omdat je daar iemand ontzettend mee kunt beledigen. En als je gelijk hebt met z'n armoe, kun je hem ook nog eens kwetsen omdat het dan dus duidelijk is voor buitenstaanders.

Ik vind het een - goed bedoelde - maar rare actie als je zijn verhaal of hem niet kent en alleen afgaat op uiterlijkheden.
pi_187971783
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:10 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Omdat je daar iemand ontzettend mee kunt beledigen. En als je gelijk hebt met z'n armoe, kun je hem ook nog eens kwetsen omdat het dan dus duidelijk is voor buitenstaanders.

Ik vind het een - goed bedoelde - maar rare actie als je zijn verhaal of hem niet kent en alleen afgaat op uiterlijkheden.
Oké dan doe ik het maar niet... dan breng ik de lakens enzo maar het Leger Des Heils die
zitten ook hiero ....

misschien was het dan niet zo's goed idee, ik wil die man niet beledigen natuurlijk....
pi_187971803
Nou ja in ieder geval is de kast opgeruimd, dat dan weer wel :D
pi_187971808
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:10 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Of als het een moslim is. Hier een theedoek voor je vrouw _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_187971845
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Of als het een moslim is. Hier een theedoek voor je vrouw _O-
Nee het is geen moslim :D gewoon een erg oud mannetje die geen cent te makke heeft...

dénk ik..... beetje zielig hij loopt altijd met zijn rollator te schuiven en soms zie ik heb op een
bankje zitten in zijn eentje, hij is niet dakloos.... hij meurt wel een beetje :@
pi_187971921
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:17 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee het is geen moslim :D gewoon een erg oud mannetje die geen cent te makke heeft...

dénk ik..... beetje zielig hij loopt altijd met zijn rollator te schuiven en soms zie ik heb op een
bankje zitten in zijn eentje, hij is niet dakloos.... hij meurt wel een beetje :@
Denk je? . Misschien heeft hij niet veel nodig. En loer niet iemand anders zijn mandje zeg.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_187971964
Er loopt hier ook een vrouw rond de sleept altijd met zo'n winkelkar rond, volgens mij zitten haar
al haar bezittingen in ook best wel oud.. met allemaal rare ouwe kleding overelkaar aan, waar'
die vandaan komt ineens weet ik niet, dat is pas sinds kort, maar die is volgens mij niet
helemaal snugger geloof ik...

en ergens hiero slaapt een man op een matras, ook een dakloze... hij ligt daar wel droog
en niemand stoort hem.... ik heb nog nooit zijn gezicht zien trouwens áls hij er ligt is het
altijd 's savonds en dan ligt ie helemaal onder zijn dekbed verscholen....

dat dekbed ziet er trouwens wel goor uit ... maar die ga ik niet aanspreken hoor :')

straks valt ie me aan ofzo :D
pi_187971998
Leg op die plek 's avonds de truien/iets lekkers.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_187972000
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:26 schreef FANN het volgende:
Er loopt hier ook een vrouw rond de sleept altijd met zo'n winkelkar rond, volgens mij zitten haar
al haar bezittingen in ook best wel oud.. met allemaal rare ouwe kleding overelkaar aan, waar'
die vandaan komt ineens weet ik niet, dat is pas sinds kort, maar die is volgens mij niet

en ergens hiero slaapt een man op een matras, ook een dakloze... hij ligt daar wel droog
en niemand stoort hem.... ik heb nog nooit zijn gezicht zien trouwens áls hij er ligt is het

dat dekbed ziet er trouwens wel goor uit ... maar die ga ik niet aanspreken hoor :')

Ok dus iemand met een karig mandje in de supermarkt wil je volproppen met van alles. En de mensen op straat niet, want die vallen je aan :D
pi_187972008
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Denk je? . Misschien heeft hij niet veel nodig. En loer niet iemand anders zijn mandje zeg.
was niet slecht bedoeld.... is vind hem gewoon n beetje zielig... maar oké

slecht idee dus.... ik breng alles wel naar het Leger Des Heils

opgelost!
pi_187972017
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:30 schreef FANN het volgende:

[..]

was niet slecht bedoeld.... is vind hem gewoon n beetje zielig... maar oké

slecht idee dus.... ik breng alles wel naar het Leger Des Heils

opgelost!
Wat lief :D
pi_187972027
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:26 schreef FANN het volgende:

't Is nogal oordelend allemaal, vind je zelf ook niet?
pi_187972029
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:29 schreef Voxs het volgende:
Leg op die plek 's avonds de truien/iets lekkers.
ja dan moet ik dat onder dat dekbed schuiven :D god weet wat er onder die deken ligt.....
pi_187972072
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:31 schreef FANN het volgende:

[..]

ja dan moet ik dat onder dat dekbed schuiven :D god weet wat er onder die deken ligt.....
tja nogal voorwaardelijk aan het doneren dan. Sorry ik kan daar moeilijk bij.
Is het voor je eigen goede gevoel of om iemand daadwerkelijk te helpen?
Die Legers des Heils optie is een goede :Y
pi_187972078
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:31 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

't Is nogal oordelend allemaal, vind je zelf ook niet?
Oké ik ben en slecht mens geloof ik nu ?

ik bedoel dat ik straks een heroine naald in mijn vinger heb........

laat ook maar .......
pi_187972084
Eten, laters :W
pi_187972099
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:34 schreef FANN het volgende:

[..]

laat ook maar .......
Nee hoor, ik denk helemaal niet dat je een slecht mens bent. Ik denk wel dat je wat snel conclusies trekt.
pi_187972102
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:34 schreef FANN het volgende:

[..]

laat ook maar .......
Tering _O-
pi_187972104
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:35 schreef Voxs het volgende:
Eten, laters :W
Smakelijk!
pi_187972118
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:34 schreef Voxs het volgende:

[..]

tja nogal voorwaardelijk aan het doneren dan. Sorry ik kan daar moeilijk bij.
Is het voor je eigen goede gevoel of om iemand daadwerkelijk te helpen?
Die Legers des Heils optie is een goede :Y
ik wilde die oude man helpen, maar ik ga het maar niet doen als ik het zo hoor....

slecht idee.. ik pleur het wel in de kledingcontainer dan kan ik niks fout doen in elk geval.....
pi_187972123
Meer als de helft van die kleding in leger des heils containers word wegedoderd stond vorige week in de krant
I will do what i must !!
pi_187972125
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:37 schreef FANN het volgende:

[..]

ik wilde die oude man helpen, maar ik ga het maar niet doen als ik het zo hoor....

slecht idee.. ik pleur het wel in de kledingcontainer dan kan ik niks fout doen in elk geval.....
Je kan ook vrijwilligers werk gaan doen
pi_187972135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Je kan ook vrijwilligers werk gaan doen
Met mijn gedoe?

Nee kan niet.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')