Omdat je daar iemand ontzettend mee kunt beledigen. En als je gelijk hebt met z'n armoe, kun je hem ook nog eens kwetsen omdat het dan dus duidelijk is voor buitenstaanders.quote:
Oké dan doe ik het maar niet... dan breng ik de lakens enzo maar het Leger Des Heils diequote:Op woensdag 17 juli 2019 18:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Omdat je daar iemand ontzettend mee kunt beledigen. En als je gelijk hebt met z'n armoe, kun je hem ook nog eens kwetsen omdat het dan dus duidelijk is voor buitenstaanders.
Ik vind het een - goed bedoelde - maar rare actie als je zijn verhaal of hem niet kent en alleen afgaat op uiterlijkheden.
Of als het een moslim is. Hier een theedoek voor je vrouwquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Omdat je daar iemand ontzettend mee kunt beledigen. En als je gelijk hebt met z'n armoe, kun je hem ook nog eens kwetsen omdat het dan dus duidelijk is voor buitenstaanders.
Ik vind het een - goed bedoelde - maar rare actie als je zijn verhaal of hem niet kent en alleen afgaat op uiterlijkheden.
Nee het is geen moslimquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Of als het een moslim is. Hier een theedoek voor je vrouw
Denk je? . Misschien heeft hij niet veel nodig. En loer niet iemand anders zijn mandje zeg.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee het is geen moslimgewoon een erg oud mannetje die geen cent te makke heeft...
dénk ik..... beetje zielig hij loopt altijd met zijn rollator te schuiven en soms zie ik heb op een
bankje zitten in zijn eentje, hij is niet dakloos.... hij meurt wel een beetje
Ok dus iemand met een karig mandje in de supermarkt wil je volproppen met van alles. En de mensen op straat niet, want die vallen je aanquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:26 schreef FANN het volgende:
Er loopt hier ook een vrouw rond de sleept altijd met zo'n winkelkar rond, volgens mij zitten haar
al haar bezittingen in ook best wel oud.. met allemaal rare ouwe kleding overelkaar aan, waar'
die vandaan komt ineens weet ik niet, dat is pas sinds kort, maar die is volgens mij niet
helemaal snugger geloof ik...
en ergens hiero slaapt een man op een matras, ook een dakloze... hij ligt daar wel droog
en niemand stoort hem.... ik heb nog nooit zijn gezicht zien trouwens áls hij er ligt is het
altijd 's savonds en dan ligt ie helemaal onder zijn dekbed verscholen....
dat dekbed ziet er trouwens wel goor uit ... maar die ga ik niet aanspreken hoor![]()
straks valt ie me aan ofzo
was niet slecht bedoeld.... is vind hem gewoon n beetje zielig... maar okéquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je? . Misschien heeft hij niet veel nodig. En loer niet iemand anders zijn mandje zeg.
Wat liefquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
was niet slecht bedoeld.... is vind hem gewoon n beetje zielig... maar oké
slecht idee dus.... ik breng alles wel naar het Leger Des Heils
opgelost!
't Is nogal oordelend allemaal, vind je zelf ook niet?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:26 schreef FANN het volgende:
Er loopt hier ook een vrouw rond de sleept altijd met zo'n winkelkar rond, volgens mij zitten haar
al haar bezittingen in ook best wel oud.. met allemaal rare ouwe kleding overelkaar aan, waar'
die vandaan komt ineens weet ik niet, dat is pas sinds kort, maar die is volgens mij niet
helemaal snugger geloof ik...
en ergens hiero slaapt een man op een matras, ook een dakloze... hij ligt daar wel droog
en niemand stoort hem.... ik heb nog nooit zijn gezicht zien trouwens áls hij er ligt is het
altijd 's savonds en dan ligt ie helemaal onder zijn dekbed verscholen....
dat dekbed ziet er trouwens wel goor uit ... maar die ga ik niet aanspreken hoor![]()
straks valt ie me aan ofzo
ja dan moet ik dat onder dat dekbed schuivenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:29 schreef Voxs het volgende:
Leg op die plek 's avonds de truien/iets lekkers.
tja nogal voorwaardelijk aan het doneren dan. Sorry ik kan daar moeilijk bij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dan moet ik dat onder dat dekbed schuivengod weet wat er onder die deken ligt.....
Oké ik ben en slecht mens geloof ik nu ?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
't Is nogal oordelend allemaal, vind je zelf ook niet?
Nee hoor, ik denk helemaal niet dat je een slecht mens bent. Ik denk wel dat je wat snel conclusies trekt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké ik ben en slecht mens geloof ik nu ?
ik bedoel dat ik straks een heroine naald in mijn vinger heb........
laat ook maar .......
Teringquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké ik ben en slecht mens geloof ik nu ?
ik bedoel dat ik straks een heroine naald in mijn vinger heb........
laat ook maar .......
ik wilde die oude man helpen, maar ik ga het maar niet doen als ik het zo hoor....quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
tja nogal voorwaardelijk aan het doneren dan. Sorry ik kan daar moeilijk bij.
Is het voor je eigen goede gevoel of om iemand daadwerkelijk te helpen?
Die Legers des Heils optie is een goede
Je kan ook vrijwilligers werk gaan doenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wilde die oude man helpen, maar ik ga het maar niet doen als ik het zo hoor....
slecht idee.. ik pleur het wel in de kledingcontainer dan kan ik niks fout doen in elk geval.....
Met mijn gedoe?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook vrijwilligers werk gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |