ja ja.... ik denk zeker niet dat hij geen geld heeft voor een paar goeie truien want watquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mannetje uit de super daar geld voor heeft
quote:
Weet je, je weet niet eens hoe lief ik het van je vind.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja.... ik denk zeker niet dat hij geen geld heeft voor een paar goeie truien want wat
ie aan heeft zijn gewoon vodde, dat was mijn punt........
maar goed... dat was geen goed idee dus...
Ok ban maar weer, slijmbalquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je, je weet niet eens hoe lief ik het van je vind.
Ik heb 3 dagen mogen slapen.quote:
Nou dan ben je de enigstequote:Op woensdag 17 juli 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je, je weet niet eens hoe lief ik het van je vind.
Je bent jaloers.quote:
Is het enig of enigste ?quote:
Wat denk je zelfquote:
Spellingnazi.quote:
Het is een vraag.quote:
Dat heb ik ook nooit beweerd en mijn balletjes moeten ook nog indalen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je zelfJe bent nou niet echt de slimste hier
dan moet ik gaan googelen.......quote:
Het is enige.quote:
Jij mag dat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
dan moet ik gaan googelen.......
ik vind het zo goed zo....... ik kan weer schrijven, maar ik maar schrijffoutjes......
boeien.......
Ik doe het altijd fout. Google maakt me nog meer in de warquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
dan moet ik gaan googelen.......
ik vind het zo goed zo....... ik kan weer schrijven, maar ik maar schrijffoutjes......
boeien.......
Fucking hell zegquote:
googel zegt ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het altijd fout. Google maakt me nog meer in de war
Ondanks mijn tijdelijke afwezigheid heb ik jouw situatie wel gevolgd. Wat een kut gedoe zeg.quote:
Volgens mij ging je bij Danny langs met een knuppelquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ondanks mijn tijdelijke afwezigheid heb ik jouw situatie wel gevolgd. Wat een kut gedoe zeg.
quote:
quote:
Het is een lief kindquote:
Ja best wel. Denk toch over verhuizen. Maar ja, dan wel veel geld kwijt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ondanks mijn tijdelijke afwezigheid heb ik jouw situatie wel gevolgd. Wat een kut gedoe zeg.
Ja die, maar alle baby's zijn lelijk en hou ze uit de buurtquote:
Jezus.... zo erg is het al?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja best wel. Denk toch over verhuizen. Maar ja, dan wel veel geld kwijt.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke herinneringen zijn dat
Ik heb nooit Asterix gelezen dus ik kende het niet.
Soms worden baby's opgedrongen door van trots glimmende kersverse ouders. Doe je niets aan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die, maar alle baby's zijn lelijk en hou ze uit de buurt
Iedereen zegt ook dat het niet kan behalve die politie, die vind dat het kan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus.... zo erg is het al?
Ik heb ook je verhaal gelezen... ráár dat dat zomaar kan........
Klassiekerquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohw en nog voor de Dees.
[..]
[ afbeelding ]
Als je nu al denkt dat je het niet gaat winnen zou ik die optie wel overwegen. Je hebt zo te lezen wel wat poten om op te staan he?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja best wel. Denk toch over verhuizen. Maar ja, dan wel veel geld kwijt.
Leuke humor is dat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohw en nog voor de Dees.
[..]
[ afbeelding ]
Vooral voor mijn zus. Die is nu bang alleen thuis en ik moet toch werken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je nu al denkt dat je het niet gaat winnen zou ik die optie wel overwegen. Je hebt zo te lezen wel wat poten om op te staan he?
Ik wel, opzouten met die snot fabriekenquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Soms worden baby's opgedrongen door van trots glimmende kersverse ouders. Doe je niets aan.
Dat ook nog. Ik werd echt pisnijdig toen ik het las.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vooral voor mijn zus. Die is nu bang alleen thuis en ik moet toch werken.
Ook als je broer mijn zijn pasgeboren zoon voor je staat? Neh ik ga niet vertederd doen maar toon wel interesse.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel, opzouten met die snot fabrieken
Ben ik nou de enige die baby'tjes lief vind?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ook als je broer mijn zijn pasgeboren zoon voor je staat? Neh ik ga niet vertederd doen maar toon wel interesse.
Nee ik laat geen baby in mijn armen drukken. Pasgeboren niet en later ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ook als je broer mijn zijn pasgeboren zoon voor je staat? Neh ik ga niet vertederd doen maar toon wel interesse.
Ik vind er ook niks aan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die baby'tjes lief vind?
Tsja bij mij spuit bij de aanblik van een pasgeborene de oxytocine niet uit de oren. Heb er niks mee en vind ze redelijk irritant.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die baby'tjes lief vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |