ja ja.... ik denk zeker niet dat hij geen geld heeft voor een paar goeie truien want watquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mannetje uit de super daar geld voor heeft
quote:
Weet je, je weet niet eens hoe lief ik het van je vind.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja.... ik denk zeker niet dat hij geen geld heeft voor een paar goeie truien want wat
ie aan heeft zijn gewoon vodde, dat was mijn punt........
maar goed... dat was geen goed idee dus...
Ok ban maar weer, slijmbalquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je, je weet niet eens hoe lief ik het van je vind.
Ik heb 3 dagen mogen slapen.quote:
Nou dan ben je de enigstequote:Op woensdag 17 juli 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je, je weet niet eens hoe lief ik het van je vind.
Je bent jaloers.quote:
Is het enig of enigste ?quote:
Wat denk je zelfquote:
Spellingnazi.quote:
Het is een vraag.quote:
Dat heb ik ook nooit beweerd en mijn balletjes moeten ook nog indalen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je zelfJe bent nou niet echt de slimste hier
dan moet ik gaan googelen.......quote:
Het is enige.quote:
Jij mag dat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
dan moet ik gaan googelen.......
ik vind het zo goed zo....... ik kan weer schrijven, maar ik maar schrijffoutjes......
boeien.......
Ik doe het altijd fout. Google maakt me nog meer in de warquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
dan moet ik gaan googelen.......
ik vind het zo goed zo....... ik kan weer schrijven, maar ik maar schrijffoutjes......
boeien.......
Fucking hell zegquote:
googel zegt ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het altijd fout. Google maakt me nog meer in de war
Ondanks mijn tijdelijke afwezigheid heb ik jouw situatie wel gevolgd. Wat een kut gedoe zeg.quote:
Volgens mij ging je bij Danny langs met een knuppelquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ondanks mijn tijdelijke afwezigheid heb ik jouw situatie wel gevolgd. Wat een kut gedoe zeg.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |