Oké, duidelijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik laat geen baby in mijn armen drukken. Pasgeboren niet en later ook niet
Het heeft wel wat nare gezichten opgeleverd.quote:
Heb er gewoon niks mee. Kreeg ze van een zus ook in handen gedrukt. Stond er stijf mee voor me uit. Weet niet wat te zeggen of niks.quote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft wel wat nare gezichten opgeleverd.
Ik niet. Je kan je koter niet opdringenquote:
Ja, ik vind dat ook altijd heel ongemakkelijk. Meteen keihard janken die baby's ook altijd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:17 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb er gewoon niks mee. Kreeg ze van een zus ook in handen gedrukt. Stond er stijf mee voor me uit. Weet niet wat te zeggen of niks.
Dat dus, iedereen moet de zelfde gevoelens hebben. Nou neequote:Op woensdag 17 juli 2019 19:18 schreef Amphorapotje het volgende:
En toch !!! Als het van jezelf is, heb je andere gevoelens.Vreemd, nee. Maar dring je babies niet ongevraagd op aan een ander.
Dat heeft de natuur prima geregeld idd. Als je niet van je baby zou houden zouden er een stuk minder opgroeienquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:18 schreef Amphorapotje het volgende:
En toch !!! Als het van jezelf is, heb je andere gevoelens.Vreemd, nee. Maar dring je babies niet ongevraagd op aan een ander.
Dat staat er niet en dat zeg ik nergens.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus, iedereen moet de zelfde gevoelens hebben. Nou nee
Anders waren wel Panda's .quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heeft de natuur prima geregeld idd. Als je niet van je baby zou houden zouden er een stuk minder opgroeien
Gewoon weggooien die handelquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heeft de natuur prima geregeld idd. Als je niet van je baby zou houden zouden er een stuk minder opgroeien
quote:
Ik heb altijd wel wat met kinderen gehad.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft wel wat nare gezichten opgeleverd.
Hey, kerel ik heb nog een biertje tegoed !quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel wat met kinderen gehad.![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook altijd heel ongemakkelijk. Meteen keihard janken die baby's ook altijd.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hey, kerel ik heb nog een biertje tegoed !
True.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:18 schreef Amphorapotje het volgende:
och ja... je zus....quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vooral voor mijn zus. Die is nu bang alleen thuis en ik moet toch werken.
Dat is wel iets voor mij, 20 uur bamboe vreten op mn ass.quote:
Die kinderen zien gelijk dat je het niet meent, en zet het op een krijsenquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja.Bij mij door mijn verschrikt uiterlijk vrees ik.
Nah, ik vond het altijd mooi bij een ander, dat grut. Zelf nooit een voortplantingsdrang gehad.quote:
Als het maar pluizig is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |