dankjequote:
Nee. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist je dat je in Frankrijk niet eens een vaderschapstest mag doen?
Wie?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:19 schreef onlogisch het volgende:
@:Vollenhoven staat op #ANONIEM.
Dat scheelt wel de nodige mentions @:GGMM @:napoleonfour @:Saind @:Doublepain @:JanCees @:Coco. @:Scrummie2.0 @:Caland @:Jojoortje @:Buitendam @:Adames @:Lenny_Leonard @:maxi-mus @:Tarado @:KingRoland @:Haags_kwartiertje @:lange_Lans @:Drizzt_Dourden
Pijnlijk voor kapo dit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:20 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Ik vergeet gewoon mijn maat @:JR-Style-93 te taggen.
Wie?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pijnlijk voor kapo dit.
@:kapiteintje
Zeker.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Dat scheelt wel de nodige mentions @:GGMM @:napoleonfour @:Saind @:Doublepain @:JanCees @:Coco. @:Scrummie2.0 @:Caland @:Jojoortje @:Buitendam @:Adames @:Lenny_Leonard @:maxi-mus @:Tarado @:KingRoland @:Haags_kwartiertje @:lange_Lans @:Drizzt_Dourden
Het beste nieuws van de dag. Al zal het vast niet lang duren voor de volgende FOK!mongool zich laat zien.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Aldus @Scrummie2.0quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het beste nieuws van de dag. Al zal het vast niet lang duren voor de volgende FOK!mongool zich laat zien.
Hij was niet echt populair geloof ik.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het beste nieuws van de dag. Al zal het vast niet lang duren voor de volgende FOK!mongool zich laat zien.
Ik sta weer eens bij de mentions. Doet me goed. Verder geen idee waar dit over gaat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Wachtrij van gisteren bij de moeder van @kapiteintjequote:Op woensdag 17 juli 2019 09:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik sta weer eens bij de mentions. Doet me goed. Verder geen idee waar dit over gaat.
Precies dit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik sta weer eens bij de mentions. Doet me goed. Verder geen idee waar dit over gaat.
Yes, na Jojoortje.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wachtrij van gisteren bij de moeder van @:Kapiteintje
Ja, zo’n jongen kun je onmogelijk negatieve verwenzingen naar z’n hoofd slingeren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:28 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat lange_lans mijn tweet over mijn level inmiddels ook een like heeft gegeven.
Hij heeft soms een grote mond, maar uiteindelijk maar een heel klein … hartje
Zeker. Pepers floreren goed momenteel. Ik heb al een keer geoogst van sommige planten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Peultjes, witte kool, tomaten en komkommers doen het goed! Pepers ook?
oh hij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Mooi, wat was dat een ontzettende debiel zeg.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Die hangt tegenwoordig de voetbalkenner in de ONZ-SC uit, samen met @El-Stinho .quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:20 schreef onlogisch het volgende:
Worden ze daar wel serieus genomen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hangt tegenwoordig de voetbalkenner in de ONZ-SC uit, samen met @:el-stinho .
Laat me met rust.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hangt tegenwoordig de voetbalkenner in de ONZ-SC uit, samen met @:el-stinho .
Tjacka is je graadmeter voor alles in het leven inderdaad. Wie zou er niet als hem willen zijn? Wat hebben we in ons leven al die tijd zonder de inzichten van Tjacka moeten doen. Oh, man. Wat waren we jaren zielloos en doelloos in ons bestaan, maar sinds Tjacka op aarde is gekomen, is de mensheid gered.quote:
madquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tjacka is je graadmeter voor alles in het leven inderdaad. Wie zou er niet als hem willen zijn? Wat hebben we in ons leven al die tijd zonder de inzichten van Tjacka moeten doen. Oh, man. Wat waren we jaren zielloos en doelloos in ons bestaan, maar sinds Tjacka op aarde is gekomen, is de mensheid gered.
woestquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tjacka is je graadmeter voor alles in het leven inderdaad. Wie zou er niet als hem willen zijn? Wat hebben we in ons leven al die tijd zonder de inzichten van Tjacka moeten doen. Oh, man. Wat waren we jaren zielloos en doelloos in ons bestaan, maar sinds Tjacka op aarde is gekomen, is de mensheid gered.
Meltdown.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
mastermindedquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk aan je hartslag stinhoquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk brengt dit je niet over het randje ouwe reus. Er bestaan hulplijnen, voel je nooit alleen in je problemen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:45 schreef Elan het volgende:
Ik wil Mario Maker spelen, en in het bijzonder GGMM zijn draaisprongcreatie. Maar mijn spel ligt nog steeds ergens in de UK in een distributiepunt.
Ik vind die laatste opmerking niet kunnen in het Feyenoord-topic.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk brengt dit je niet over het randje ouwe reus. Er bestaan hulplijnen, voel je nooit alleen in je problemen.
Jeetje. Hopelijk krijgen alle ONZ-SC debielen een VBL ban.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken hem aan te passen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die laatste opmerking niet kunnen in het Feyenoord-topic.
Onlogisch heeft een tijdje in die zwakzinnige SC van ONZ gepost dat spelletje.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jeetje. Hopelijk krijgen alle ONZ-SC debielen een VBL ban.
Valt wel mee, we zijn toch niet van suiker maatquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die laatste opmerking niet kunnen in het Feyenoord-topic.
Ik wil Stijn zijn bijdrages over het Spaanse voetbal niet missen eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jeetje. Hopelijk krijgen alle ONZ-SC debielen een VBL ban.
Dat is waar maar sowieso staat mij dat persoonlijke gedoe in die clubtopics steeds meer tegen. Wat is er mis met argumenten?quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee, we zijn toch niet van suiker maat
Daar kijk ik niet van op. Je bedoelt toch dat dode topic spel? Net zo droevig als tellen in MEN.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch heeft een tijdje in die zwakzinnige SC van ONZ gepost dat spelletje.
Dit even ter info.
De een telt in topics, de ander stuurt badzeep naar een overduidelijk niet geïnteresseerde vrouw.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet van op. Je bedoelt toch dat dode topic spel? Net zo droevig als tellen in MEN.
Waar heb je het nou weer over?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De een telt in topics, de ander stuurt badzeep naar een overduidelijk niet geïnteresseerde vrouw.
Ik mis de tijd waarin jij je te goed voelde voor al dit soort mentaal beperkte onzin en lekker was opgedonderd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De een telt in topics, de ander stuurt badzeep naar een overduidelijk niet geïnteresseerde vrouw.
Bitcoin was ook alweer bijna onder de 10.000 toch?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik mis de tijd waarin jij je te goed voelde voor al dit soort mentaal beperkte onzin en lekker was opgedonderd.
BTC onder 10kquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zolang moderators in clubtopics constant debiel lopen te lachen om spelfouten zal het nooit iets worden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waar maar sowieso staat mij dat persoonlijke gedoe in die clubtopics steeds meer tegen. Wat is er mis met argumenten?
Op dit moment: $9.554,71quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bitcoin was ook alweer bijna onder de 10.000 toch?
Wat een stompzinnige post.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang moderators in clubtopics constant debiel lopen te lachen om spelfouten zal het nooit iets worden.
@:GGMM
@:onlogisch
Waarschijnlijk ook niet de laatste.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een stompzinnige post.
Niet je eerste deze week.
Waarom zou ik mij daar te goed voor voelen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik mis de tijd waarin jij je te goed voelde voor al dit soort mentaal beperkte onzin en lekker was opgedonderd.
Ah een jij-bak.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een stompzinnige post.
Niet je eerste deze week.
Ik ben het met je eens dat met name onlogisch de eventuele discussies niet bepaald stimuleert.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah een jij-bak.
Op zich begrijpelijk. Wat ik aan de kaak stel valt ook lastig inhoudelijk en met argumenten te weerleggen natuurlijk.
quote:“It’s not going to be suddenly Neuralink will have this neural lace and start taking over people’s brains,” Musk said. “Ultimately” he wants “to achieve a symbiosis with artificial intelligence.” And that even in a “benign scenario,” humans would be “left behind.” Hence, he wants to create technology that allows a “merging with AI.” He later added “we are a brain in a vat, and that vat is our skull,” and so the goal is to read neural spikes from that brain.
Baas ditquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:Onlogisch
Neuralink nieuws gezien? Ik probeer je al dagen te enthousiasmeren voor het nieuws maar dat
mislukt tot nu hopeloos. Hopelijk kan je het echte nieuws wel waarderen:
https://www.theverge.com/(...)reading-thread-robot
[..]
Niet gelezenquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:Onlogisch
Neuralink nieuws gezien? Ik probeer je al dagen te enthousiasmeren voor het nieuws maar dat
mislukt tot nu hopeloos. Hopelijk kan je het echte nieuws wel waarderen:
https://www.theverge.com/(...)reading-thread-robot
[..]
Waarbij jouw bijdrages ook voor 90% bestaan uit 'hahahaha' of een persoonlijke sneer, maar dit geheel terzijde natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat met name onlogisch de eventuele discussies niet bepaald stimuleert.
Uh, nee. Ik stelde dat je post stompzinnig was.quote:
Makkelijk zelfs.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:09 schreef Elan het volgende:
Op zich begrijpelijk. Wat ik aan de kaak stel valt ook lastig inhoudelijk en met argumenten te weerleggen natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:20 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt Stijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Puur met de bedoeling schijtlollig te doen ja, niet om iets constructiefs te bereiken. Bedoel: Welke andere intentie dan hopen dat onlogisch als een poppenspeler op komt draven om de desbetreffende persoon uit te lachen zou daar achter moeten schuilen?.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik stelde dat je post stompzinnig was.
[..]
Makkelijk zelfs.
1. ik lach niemand uit, ik mention Onlogisch slechts bij een spelfout , meestal verpakt in een verder normaal bericht.
Waarschijnlijk omdat je achter de schermen bent aangesproken op je gedragquote:2. Zo vaak komt dat niet voor in een clubtopic. Je zegt 'constant', maar het zou me verbazen als het deze week al is voorgekomen in een clubtopic.
Ik word helemaal nergens persoonlijk, ik spreek je aan op specifiek gedrag gerelateerd aan je functie als moderator (waar kennelijk verschillende mensen zich aan storen).quote:3. Waarom dat überhaupt een reden is om voor jou persoonlijk te worden is mij echt een raadsel. Dit zijn echt 2 to-taal verschillende dingen.
Omdat het je niet goed uit komt is het een slap bericht, wat laat jij je hier kennen zegquote:Al met al een bijzonder slap bericht.
Jezus man, krijg een leven ipv zoveel moeite in een post te stoppenquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur met de bedoeling schijtlollig te doen ja, niet om iets constructiefs te bereiken. Bedoel: Welke andere intentie dan hopen dat onlogisch als een poppenspeler op komt draven om de desbetreffende persoon uit te lachen zou daar achter moeten schuilen?.
[..]
Waarschijnlijk omdat je achter de schermen bent aangesproken op je gedrag. Het was een periode rond het einde van vorig seizoen schering en inslag.
[..]
Ik word helemaal nergens persoonlijk, ik spreek je aan op specifiek gedrag gerelateerd aan je functie als moderator (waar kennelijk verschillende mensen zich aan storen).
[..]
Omdat het je niet goed uit komt is het een slap bericht, wat laat jij je hier kennen zeg
Heb gewoon respect voor ggmm. Onze leider.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur met de bedoeling schijtlollig te doen ja, niet om iets constructiefs te bereiken. Bedoel: Welke andere intentie dan hopen dat onlogisch als een poppenspeler op komt draven om de desbetreffende persoon uit te lachen zou daar achter moeten schuilen?.
[..]
Waarschijnlijk omdat je achter de schermen bent aangesproken op je gedrag. Het was een periode rond het einde van vorig seizoen schering en inslag.
[..]
Ik word helemaal nergens persoonlijk, ik spreek je aan op specifiek gedrag gerelateerd aan je functie als moderator (waar kennelijk verschillende mensen zich aan storen).
[..]
Omdat het je niet goed uit komt is het een slap bericht, wat laat jij je hier kennen zeg
Heb liever jou weer als modquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb gewoon respect voor ggmm. Onze leider.
@yvonne neemt mijn sollicitaties niet echt serieus. Ach het echte talent heeft fok niet nodig schijnbaar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb liever jou weer als modJij zou nooit iemand pesten als ze een foutje maken.
Onlogisch komt dan nooit lachen, soms zegt hij in de SC dat hij moest lachen om de mention.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur met de bedoeling schijtlollig te doen ja, niet om iets constructiefs te bereiken. Bedoel: Welke andere intentie dan hopen dat onlogisch als een poppenspeler op komt draven om de desbetreffende persoon uit te lachen zou daar achter moeten schuilen?
Speculatie. En onjuist.quote:Waarschijnlijk omdat je achter de schermen bent aangesproken op je gedrag. Het was een periode rond het einde van vorig seizoen schering en inslag.
Je wordt vaak zat persoonlijk.quote:Ik word helemaal nergens persoonlijk, ik spreek je aan op specifiek gedrag gerelateerd aan je functie als moderator (waar kennelijk verschillende mensen zich aan storen).
Waarom zou het me niet goed uitkomen? Je neemt jezelf iets te serieus hier denk ik.quote:Omdat het je niet goed uit komt is het een slap bericht, wat laat jij je hier kennen zeg![]()
Leuk hoor dit bericht, maar hebben we hiervoor niet het fantastische feedback verzonnen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch komt dan nooit lachen, soms zegt hij in de SC dat hij moest lachen om de mention.
Dat het niet constructief is kan ik nog in meegaan, maar niet álles hoeft constructief bij te dragen aan een discussie. Er is genoeg ruimte voor een lolletje.
[..]
Speculatie. En onjuist.
En 'Ooit was het wel zo' vind ik ook niet zo relevant.
[..]
Je wordt vaak zat persoonlijk.
En je haalt persoonlijk worden aan als logisch gevolg van het feit dat onlogisch en ik elkaar wel eens mentionen (jij noemt het mensen uitlachen) vanwege een spelfout. Dat verband zie ik niet helemaal.
[..]
Waarom zou het me niet goed uitkomen? Je neemt jezelf iets te serieus hier denk ik.
En ik weerleg het inhoudelijk, precies waar je op uit was en nu laat ik me kennen? Het is ook nooit goed he.
Als jullie hier last van ondervinden bied ik hier mijn excuses voor aan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leuk hoor dit bericht, maar hebben we hiervoor niet het fantastische feedback verzonnen?
Bedankt alvast.
Groetjes, JanCees en Tjacka
Ik heb helemaal geen sollicitatie gezien mens.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:yvonne neemt mijn sollicitaties niet echt serieus. Ach het echte talent heeft fok niet nodig schijnbaar.
Tegen mi.nachting en tegen fasci.smequote:Op woensdag 17 juli 2019 11:57 schreef JanCees het volgende:
Tjacka en ik zou wel een veel beter modduo zijn
Nouja, als ik het wel zou doen zou je evengoed geen interesse hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen sollicitatie gezien mens.
Vreemde verwenzing voor een mod dit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Yes!!!!
Bitcoin dik en dik onder de 10k. Hopelijk verdwijnt @:aTypisch weer van het toneel
@:El-Stinho
Waarom je überhaupt iemand (nota bene in een clubtopic) moet mentionen omdat een ander een spelfout maakt, en op welke manier dat bijdraagt aan een beter FOK! maakt blijft me volstrekt een raadsel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch komt dan nooit lachen, soms zegt hij in de SC dat hij moest lachen om de mention.
Dat het niet constructief is kan ik nog in meegaan, maar niet álles hoeft constructief bij te dragen aan een discussie. Er is genoeg ruimte voor een lolletje.
[..]
Speculatie. En onjuist.
En 'Ooit was het wel zo' vind ik ook niet zo relevant.
[..]
Je wordt vaak zat persoonlijk.
En je haalt persoonlijk worden aan als logisch gevolg van het feit dat onlogisch en ik elkaar wel eens mentionen (jij noemt het mensen uitlachen) vanwege een spelfout. Dat verband zie ik niet helemaal.
[..]
Waarom zou het me niet goed uitkomen? Je neemt jezelf iets te serieus hier denk ik.
En ik weerleg het inhoudelijk, precies waar je op uit was en nu laat ik me kennen? Het is ook nooit goed he.
Hoezo niet, ik heb je vroeger toch ook gevraagd?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja, als ik het wel zou doen zou je evengoed geen interesse hebben.
Ontzettend fijn dat jij iedereen in zijn of haar waarde laat en de mogelijkheid biedt om een ieder het maximale plezier uit een forum te halen zonder dat je een ander daar mee kwetst. (wat dit dan ook mag zijn.)quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar als jij er plezier uit haalt moet je daar gewoon lekker tot in den treuren mee door gaan ouwe reus.
Voor waat?!quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:57 schreef JanCees het volgende:
Tjacka en ik zou wel een veel beter modduo zijn
Ja dat was omdat ik iedereen de moeder trollde als puber en zo wilde je mij wat verantwoordelijkheid geven. Nu ben ik een volwassen user geworden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik heb je vroeger toch ook gevraagd?
Het Nederlandstalig Muziek forum wat we de (amstel)Feesttent noemen (zijn tevens extra inkomsten voor @Danny als Amstel zich hieraan wil verbinden)quote:
Dit is serieus een goed idee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het Nederlandstalig Muziek forum wat we de (amstel)Feesttent noemen (zijn tevens extra inkomsten voor @:danny als Amstel zich hieraan wil verbinden)
quote:
Weet ik veel, sinds wanneer kun je dat niet danquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:21 schreef Caland het volgende:
Hey @:yvonne
Waarom kan ik nog steeds niet dmen en pmen goftedomme
Stuur even een pm naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:21 schreef Caland het volgende:
Sinds ik een keer een onterechte ban heb gekregenquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik veel, sinds wanneer kun je dat niet dan
Goede vraag, ik wil ook weer pm en dm's kunnen sturen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:21 schreef Caland het volgende:
Niemand zit op pm of dm van jou te wachten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede vraag, ik wil ook weer pm en dm's kunnen sturen.
RTquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zit op pm of dm van jou te wachten.
Daar denkt je moeder toch net ff anders overquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zit op pm of dm van jou te wachten.
Toen zat ik in een labiele periode.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:26 schreef Elan het volgende:
Verder had ik altijd hele goede dm-gesprekken met @:Tjacka en heb ik @:Insomnia2.0 meerdere keren het leven gered via dm dus je kletst weer eens uit je nek GGMM
Niet geklikt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-martelen~abb68381/
Fijne vent wel. @:napoleonfour
Erg goed!quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zelfgemaakte Mario level?
Niet geklikt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
lolquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik kom juist langs voor Stijnquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Yes!!!!
Bitcoin dik en dik onder de 10k. Hopelijk verdwijnt @:aTypisch weer van het toneel
@:El-Stinho
Kan je niet weer een uitspraak doen 'als btc boven X (bij voorkeur 100k) komt, post ik pas weer op fok'?quote:
Waarom gedraag jij je zo vijandig jegens aTypisch?quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je niet weer een uitspraak doen 'als btc boven X (bij voorkeur 100k) komt, post ik pas weer op fok'?
Angst.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom gedraag jij je zo vijandig jegens aTypisch?
Misschien omdat aTypisch hem constant inhoudelijk de baas is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit leest als een artikel van Mkrabby.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien omdat aTypisch hem constant inhoudelijk de baas is.
Alhoewel ik dan niet snap dat hij de rest van de SC niet ook probeert weg te jagen.
Dus nee dat kan het niet zijn.
Ik vind @aTypisch een waardeloze user.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In één keer goedquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je niet weer een uitspraak doen 'als btc boven X (bij voorkeur 100k) komt, post ik pas weer op fok'?
Hoe ben je tot deze beoordeling van user @aTypisch gekomen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind @:aTypisch een waardeloze user.
Tijdens mijn afwezigheid lijkt er een zekere vijandigheid jegens mijn persoon te zijn ontstaan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die tweede zin is een goede zin Rene.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien omdat aTypisch hem constant inhoudelijk de baas is.
Alhoewel ik dan niet snap dat hij de rest van de SC niet ook probeert weg te jagen.
Dus nee dat kan het niet zijn.
Vooral dat eerste gedeelte hé.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die tweede zin is een goede zin Rene.
Bedankt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die tweede zin is een goede zin Rene.
Ben je nog woonachtig in ons aller Tilburg? Dat kan namelijk veel verklaren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tijdens mijn afwezigheid lijkt er een zekere vijandigheid jegens mijn persoon te zijn ontstaan.Meer dan eerst.
Yup, moest net omfietsen door de kermisquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben je nog woonachtig in ons aller Tilburg? Dat kan namelijk veel verklaren.
Ik vind users die zeggen nooit mod te worden om vervolgens meerdere keren die functie te bekleden waardelozer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Users die zeggen nooit meer op fok te posten en dan toch terugkomen zijn waardeloos.
Of niet @:GGMM ??????
Staan ze nog steeds allemaal te kijken?quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Yup, moest net omfietsen door de kermis
Volledig mee eens. Lood/oud ijzer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vind users die zeggen nooit mod te worden om vervolgens meerdere keren die functie te bekleden waardelozer.
Ik ben erg blij met je zelfkritische houdingquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Lood/oud ijzer.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met je zelfkritische houding.
Parodiequote:Op woensdag 17 juli 2019 12:55 schreef aTypisch het volgende:
Jan de Jong weg bij Feyenoord.
Wat een lul
Oh..quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom begin je nou over fok?Daar gaan de acts...
Bron?quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat staat in die post: je zelfkritische houding.
Niet afsluiten met een punt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:04 schreef GGMM het volgende:
Een "discussie" tussen onlogisch en scrummie
tijd om even wat anders te gaan doen met mijn tijd.
niet mijn probleemquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees eens wat specifieker voordat je met ongefundeerde uitspraken komt, slapjanus.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben je nog woonachtig in ons aller Tilburg? Dat kan namelijk veel verklaren.
niet mijn probleemquote:
hou je smoelquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:06 schreef onlogisch het volgende:
De enige 2 zinnen die je zonder hoofdletter en/of punt mag gebruiken in de SC :
moet jij weten
niet mijn probleem
Dit weet iedereen.
Goedemiddag Don, gefeliciteerd met het vertrek van Jan.quote:
Ik kan mij al een hele poos niet meer druk maken om Feyenoord. Ik ga nog braaf naar de wedstrijden, maar alle shit eromheen...quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedemiddag Don, gefeliciteerd met het vertrek van Jan.Gecondoleerd met de komst van de nieuwe lachwekkende keuze.
Je wordt er behoorlijk flauw van, vooral omdat die kermis maar blijft duren. Gelukkig is er volgens Typisch niks aan de hand, want onder Gio hebben we 5 prijzen gepakt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan mij al een hele poos niet meer druk maken om Feyenoord. Ik ga nog braaf naar de wedstrijden, maar alle shit eromheen...![]()
Op Netflix was er een Mexicaanse serie over een voetbalclub, volledig over the top. Maar nog altijd niet zo debiel als bij ons.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Club_de_Cuervos
Ik blijf bij mijn eerdere stelling: Na het laatste kampioenschap hadden we de club moeten opheffen. Of doorgaan als korfbalclub ofzo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt er behoorlijk flauw van, vooral omdat die kermis maar blijft duren. Gelukkig is er volgens Typisch niks aan de hand, want onder Gio hebben we 5 prijzen gepakt.
Op zich kun je veel kanten op met zo'n mooi grasveld. Een mooie putting green van maken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn eerdere stelling: Na het laatste kampioenschap hadden we de club moeten opheffen. Of doorgaan als korfbalclub ofzo.
Oeioei, begint een beetje op @haags_kwartiertje te lijken dit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan mij al een hele poos niet meer druk maken om Feyenoord. Ik ga nog braaf naar de wedstrijden, maar alle shit eromheen...![]()
Op Netflix was er een Mexicaanse serie over een voetbalclub, volledig over the top. Maar nog altijd niet zo debiel als bij ons.![]()
Als jij straks die koter hebt mag je de eerste jaren ook niet meer naar wedstrijden van je vrouw. Laat staan beschonken thuis komen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oeioei, begint een beetje op @:haags_kwartiertje te lijken dit.
Wel goed dat je nog braaf naar de wedstrijden gaat.
Weg met de eredivisie. Opdoeken!quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oeioei, begint een beetje op @:haags_kwartiertje te lijken dit.
Wel goed dat je nog braaf naar de wedstrijden gaat.
Ik denk dat dat wel meevalt maat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij straks die koter hebt mag je de eerste jaren ook niet meer naar wedstrijden van je vrouw. Laat staan beschonken thuis komen.
Waarom heb je ADO eigenlijk nog in je UI?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weg met de eredivisie. Opdoeken!
Golf is een sportquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich kun je veel kanten op met zo'n mooi grasveld. Een mooie putting green van maken bijvoorbeeld.
Jij ook al ja?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt maat.
Mijn vriendin
Te lui om te veranderen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom heb je ADO eigenlijk nog in je UI?
Je gaat toch ook niet naar het voetbal om het voetbalquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Euh, bedankt denk ik...quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie krijg ik trek in een portie vis.
Om de sfeer op te snuiven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet naar het voetbal om het voetbal
Klopt, die 90 minuten zijn een straf. Vooral omdat ik meestal gewoon nuchter ben.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog nooit een druppel alcohol gehad (of drugs gehad) wanneer ik naar Feyenoord ging.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, die 90 minuten zijn een straf. Vooral omdat ik meestal gewoon nuchter ben.
Jij ook al aan de koters?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij ook al ja?
Volgens mij scoren er hier velen goed op dat gebied. HMF, Haags, Don, jij, ik.
Dat heb ik de laatste pakweg 14 jaar eigenlijk alleen gedaan met de kampioenswedstrijd (vooraf dan uiteraard)quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, die 90 minuten zijn een straf. Vooral omdat ik meestal gewoon nuchter ben.
Ik moet nog zo'n tyfuseind terugrijden... Al sta je op zich lang genoeg in de file om bij de Kuip weg te raken, om weer volledig nuchter te zijn als je daadwerkelijk kunt rijden...quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste pakweg 14 jaar eigenlijk alleen gedaan met de kampioenswedstrijd (vooraf dan uiteraard)
Lekker maat. Lichaam is een tempel toch?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nog nooit een druppel alcohol gehad (of drugs gehad) wanneer ik naar Feyenoord ging.
En verder wat Caland zegt natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden ga je ongeveer nog per seizoen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet nog zo'n tyfuseind terugrijden... Al sta je op zich lang genoeg in de file om bij de Kuip weg te raken, om weer volledig nuchter te zijn als je daadwerkelijk kunt rijden...
Dat zal me verder een rotzorg zijn. Ik hou niet van alcohol, en gebruik alleen thuis 's avonds drugs.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Lichaam is een tempel toch?
@:onlogisch
Vorig seizoen een stuk of 6 / 7, maar toen zat ik veel in het buitenland.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden ga je ongeveer nog per seizoen?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zal me verder een rotzorg zijn. Ik hou niet van alcohol, en gebruik alleen thuis 's avonds drugs.
Dat is nog wel netjes dan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vorig seizoen een stuk of 6 / 7, maar toen zat ik veel in het buitenland.
Tijd voor een andere UI maker.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is nog wel netjes dan.
Je bent helemaal klaar me ADO toch?quote:
Ja, maar echtquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent helemaal klaar me ADO toch?![]()
Moest je ook zo lachen om dat voorspellingsplaatje van de Belgische weerdienst net.
Is het niet je dag?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan er ook nog wel bij vandaag
Ik ben alle schaamte allang voorbij makker.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:36 schreef Zipportal het volgende:
Elan wordt straks ook #@:ANOMIEM. Dit komt nooit meer goed.
Wat verwacht je ervan dit seizoen, kleurloos middenmoot?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb wel weer zin in het nieuwe seizoen. Nog een week of 3 en dan eerste thuiswedstrijd.
Traditiegetrouw tegen Vitesse. Zal ook wel traditiegetrouw heel hard klop krijgen zijn.
Paar seizoenen geleden nog een record gepakt op de eerste speeldag tegen Vitesse. Snelste 0-4 tegen ooit in een Eredivisiewedstrijd.
W2Goden.
Velg stuk gereden aan de stoeprand daar begon het mee. Koffie geknoeid. En dan nog de nodige onnozele posts (al is dat niks nieuws verder).quote:
Maar je bent net geweest..quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Velg stuk gereden aan de stoeprand daar begon het mee. Koffie geknoeid. En dan nog de nodige onnozele posts (al is dat niks nieuws verder).
Hard toe aan vakantie
Met alleen doelde ik meer op letterlijk alleenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Alleen wiet zelfs, dan ben je helemaal een pauper toch?
Als we niet snel wat spelers halen, dan kunnen we spelen om degradatie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat verwacht je ervan dit seizoen, kleurloos middenmoot?
Datzelfde geldt voor Ado, helemaal als Khayati vertrekt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als we niet snel wat spelers halen, dan kunnen we spelen om degradatie.
Oh zo. Ik kan daar wel van genieten eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Met alleen doelde ik meer op letterlijk alleen
Wat is daar nou leuk aan
Kun je nagaan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je bent net geweest..
Oei, dan heb ik Willem 2 wat te hoog ingeschat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als we niet snel wat spelers halen, dan kunnen we spelen om degradatie.
Jij bent altijd totaal onnodig negatief over ADO.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Ado, helemaal als Khayati vertrekt.
Ja absoluut. Ik zat begin juli, werd viesdruk overal.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je nagaan.
Najaar is wel chiller vind ik persoonlijk dan juni.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, dan heb ik Willem 2 wat te hoog ingeschat.
[..]
Jij bent altijd totaal onnodig negatief over ADO.
Wie wil die gozer nou hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Ado, helemaal als Khayati vertrekt.
Dat is voor nu. Willem II wacht altijd erg lang met spelers kopen. Totaal anders dan bijvoorbeeld Emmen, die al 12 spelers ofzo hebben gekocht.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, dan heb ik Willem 2 wat te hoog ingeschat.
[..]
Jij bent altijd totaal onnodig negatief over ADO.
Heb met je te doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nog nooit een druppel alcohol gehad (of drugs gehad) wanneer ik naar Feyenoord ging.
Waarom? Ik nietquote:
Ah oké. Ach ze gaan sowieso niet in de problemen komen met clubs als Sparta, RKC en Emmen die het altijd moeilijke 2e jaar ingaat. Ja voor mij mag het nu wel dichtgaan eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is voor nu. Willem II wacht altijd erg lang met spelers kopen. Totaal anders dan bijvoorbeeld Emmen, die al 12 spelers ofzo hebben gekocht.
W2 gokt op spelers die het bij hun eigen team net niet halen en dan last-minute weg mogen.
Voorgaande jaren heeft dat opzich wel goed uitgepakt, maar de start van het seizoen is dan altijd maar ellende.
Het was beter geweest als ze het transferwindow gewoon op 1-8 zouden sluiten.
Gelukkig is Geel nu jullie AD.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is voor nu. Willem II wacht altijd erg lang met spelers kopen. Totaal anders dan bijvoorbeeld Emmen, die al 12 spelers ofzo hebben gekocht.
W2 gokt op spelers die het bij hun eigen team net niet halen en dan last-minute weg mogen.
Voorgaande jaren heeft dat opzich wel goed uitgepakt, maar de start van het seizoen is dan altijd maar ellende.
Het was beter geweest als ze het transferwindow gewoon op 1-8 zouden sluiten.
Moest glimlachen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is maar één maker en dat is Mario Maker.
Kan er vast nog wel 1 bijquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hebben gelukkig pas 40-45 middenvelders .
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is maar één maker en dat is Mario Maker.
Jammer, leuk spelertje ja. Waar gaat die heen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Crowley, voor ons een smaakmaker op het middenveld, is vandaag verkocht.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor nu hebben we geen spits (waar we vorig jaar SolGod en Isak hadden). We hebben niet eens iemand achter de hand. Die IJslander die we hadden is weggestuurd.
Crowley, voor ons een smaakmaker op het middenveld, is vandaag verkocht.
Tapia was gehuurd, dus weg. Dan hebben we alleen Llonch als vaste middenvelder over. De reserves (wat ook echt kut was; Lieftink e.d.) zijn allemaal weg.
De verdediging was de enige reden dat we niet konden aansluiten in het linkerrijtje. Die blijven dus nog wel, op Palacios na.
In totaal 2 spelers gehaald (Kohlert en Nunely), op posities die al bezet zijn. Ik weet niet goed wat daar het idee achter is.
En met Mathijsen aan boord moet er vast wel wat te vinden zijn.quote:
ben je vrij ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet pompoensoep met extra hot Sriracha. Daarbij een volkoren pitabroodje met grasboter.
Helaas in dit gerecht geen fraicheurtje.
Goed idee!quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef JanCees het volgende:
als ik thuis ben ga ik een zak chips enteren denk ik @:onlogisch @:ggmm @:trein2000 @:madame_paon
Birmingham. Was wel een genot om naar te kijken met zijn kleine draaicirkel. Trouwens ook wel echt draken van wedstrijden gespeeld, maar dat vergeef ik hem wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer, leuk spelertje ja. Waar gaat die heen?
Daar pas jij helemaal niet in.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef JanCees het volgende:
als ik thuis ben ga ik een zak chips enteren denk ik @:onlogisch @:ggmm @:trein2000 @:madame_paon
Ja het schijnt dat ze je moeder gaan aantrekken wegens haar fijne balgevoel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
@:Caland zijn er nog geruchten over nieuwe spits Feyenoord?
HALLO ZEGquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat ze je moeder gaan aantrekken wegens haar fijne balgevoel.
Ik had laatst lays spicy mayoquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef JanCees het volgende:
Ik heb contact met Guidetti, maar hij wil nog niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
@:Caland zijn er nog geruchten over nieuwe spits Feyenoord?
Dat klinkt echt heel smerig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had laatst lays spicy mayo
Was best lekker
nooit van gehoord maatquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Was best lekker
jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je vrij zijn om pompoensoep te eten?
Ja ik vind mooi.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ruilen voor Ayoub. Op zich wel een heel geinig spelertje hoor.
Smerige dikzak.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef JanCees het volgende:
quote:
In elk geval geen taalbarrièretwitter:wessantes twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:02:45De sfeer zit er al goed in op het moment dat Ayoub zijn koffer niet kan vinden #FEYhee https://t.co/wV4FYnzQsm reageer retweet
Kloptquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:53 schreef Elan het volgende:
Vond hem overigens ook wel prima, al was die totaal niet pittig.
Ik zag nu van de week Lays 'Stokbroodje Knoflook' liggen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Was best lekker
kruidenboterquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag nu van de week Lays 'Stokbroodje Knoflook' liggen.
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag nu van de week Lays 'Stokbroodje Knoflook' liggen.
Ik hoop dat je van je steiger valt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat ze je moeder gaan aantrekken wegens haar fijne balgevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |