die pittigheid blijft in je bek hangen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:10 schreef Elan het volgende:
Straks maar even halen die onderste hou wel van pittige chips.
geef maar een tube wasabi, ik kan een sambal potje leegeten, hete curry ik kan het allemaal hebben maar dit, nee het is gewoon niet te vreten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:11 schreef BaksteenMongool het volgende:
Die onderste heeft ook wel mijn interesse inderdaad.
Je bent gewoon een watje TS
mietjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
geef maar een tube wasabi, ik kan een sambal potje leegeten, hete curry ik kan het allemaal hebben maar dit, nee het is gewoon niet te vreten.
Ik zal binnenkort eens langs de supermarkt gaan en die zak kopen, daarna zalquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
geef maar een tube wasabi, ik kan een sambal potje leegeten, hete curry ik kan het allemaal hebben maar dit, nee het is gewoon niet te vreten.
vindt het gewoon niet lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:14 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens langs de supermarkt gaan en die zak kopen, daarna zal
ik bepalen of je een watje bent of niet.
Skip maar hoor want is niet pittig. (En ik vind snel iets pittig)quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:10 schreef Elan het volgende:
ik vond hem meer naar een slappe lasagne smaken dan pizzaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:01 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
heey, het is stokbroodje kruidenboter chips!
1/10
Zo te horen smaakt ie naar alles behalve pizzaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:16 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ik vond hem meer naar een slappe lasagne smaken dan pizza
Ik vind het naar bolognese chips smaken met beetje paprika ofzo erdoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:18 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Zo te horen smaakt ie naar alles behalve pizza
Ze mogen die smaakmakers bij Lays ook wel meteen ontslaan danquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het naar bolognese chips smaken met beetje paprika ofzo erdoor.
Maar de pizzasmaak is wel 10x beter te doen dan de spicy mayo die niet spicy is en niet naar mayo smaakt (meer naar een muffe naturelchips met een hele lichte pittige bite).quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:19 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ze mogen die smaakmakers bij Lays ook wel meteen ontslaan dan
Damn, gewoon 2 smaken op de markt brengen die er niet bij in de buurt komenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar de pizzasmaak is wel 10x beter te doen dan de spicy mayo die niet spicy is en niet naar mayo smaakt (meer naar een muffe naturelchips met een hele lichte pittige bite).
Denk wel dat de pizzasmaak het beste in de buurt komt van wat je er van verwacht, ik vind hem zelf zijn naam wel waarmaken maar die andere echt totaal niet en mijn vrienden konden ook niet omschrijven waar het nou echt naar smaakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:21 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Damn, gewoon 2 smaken op de markt brengen die er niet bij in de buurt komen
Ben nu wel heftig gedemotiveerd om ze nog te halen hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk wel dat de pizzasmaak het beste in de buurt komt van wat je er van verwacht, ik vind hem zelf zijn naam wel waarmaken maar die andere echt totaal niet en mijn vrienden konden ook niet omschrijven waar het nou echt naar smaakt.
Minder pittig nog dan Pringles hot en spicy?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Skip maar hoor want is niet pittig. (En ik vind snel iets pittig)
Maar die is wel lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Minder pittig nog dan Pringles hot en spicy?
Ik zou het ook niet doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:25 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ben nu wel heftig gedemotiveerd om ze nog te halen hoor
Sowieso.. Die vind ik wel spicy namelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Minder pittig nog dan Pringles hot en spicy?
Nee daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker
Maar ook niet echt pittig imo.
Een zakje Ketjang Pedis heeft meer pit.
Dat. Ik vind hem wel lekker trouwens.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Skip maar hoor want is niet pittig. (En ik vind snel iets pittig)
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:10 schreef Elan het volgende:
Ja zolang het vrouwtje dat niet eet. Gaat in de poriën zitten daar beneden en krijg je een brandende lul valquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:10 schreef Elan het volgende:
Vriend van me nam eens een zak Ketjang Pedis mee van de Macro.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker
Maar ook niet echt pittig imo.
Een zakje Ketjang Pedis heeft meer pit.
Mijn #1 favo chips die ik al jaaaaaaaren uit de super haalquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vriend van me nam eens een zak Ketjang Pedis mee van de Macro.
Thuisgekomen propte hij meteen een handvol in zijn mond (ha, lekker, pinda's)
Nou vind hij ketchup al pittig, dus je kan je de kop voorstellen die hij trok.(en dan letterlijk).
Ik vond ze maar lafjes pittig.
Deze
[ afbeelding ]
Die zijn redelijk pittig.
Die van mij is dezequote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:56 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Mijn #1 favo chips die ik al jaaaaaaaren uit de super haal![]()
Deze staat bij mij als #2 favo Chiosquote:
Ik heb vanmiddag een zak meegenomenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:02 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Deze staat bij mij als #2 favo Chios![]()
Godverdomme, wat toevallig al die zakken en ben tering-stoned.
Ik woon tegenover een AH To Go, ik ga ze nu op dit tijdstip beide ff halen.
Protip: Niet tegelijk chips eten en fappen.quote:
Doe het lekker zelf jij Europa haterquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:31 schreef LanaMyst het volgende:
Ik ben tot nu toe nog nooit echt pittige chips tegengekomen (ook niet elders in Europa) maar wellicht is dit een kanshebber
Link werkt niet
Google maar Carolina reaper chips
Is gewoon een Nederlandse webshop die uit US geimporteerd spul verkoopt wat ze daar in de supermarkt hebben. En afgaand op jouw avatar zou je spul uit de US juist toe moeten juichenquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:23 schreef Aiciu het volgende:
Die bovenste ga ik niet eens proberen wat een kk cultuur barbaren
Zijn die Doritos echt zo pittig ja? Eet niet zo vaak pittig maar vind die wel teringlekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vriend van me nam eens een zak Ketjang Pedis mee van de Macro.
Thuisgekomen propte hij meteen een handvol in zijn mond (ha, lekker, pinda's)
Nou vind hij ketchup al pittig, dus je kan je de kop voorstellen die hij trok.(en dan letterlijk).
Ik vond ze maar lafjes pittig.
Deze
[ afbeelding ]
Die zijn redelijk pittig.
Nou, ja, ik vind ze aardig prikkelen op de tong.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zijn die Doritos echt zo pittig ja? Eet niet zo vaak pittig maar vind die wel teringlekker![]()
Zo teringlekker dat ik ze niet meer in huis haal uit zelfbescherming.
Als er 2 van die zakken in de aanbieding waren en ik nam er 2 nemen dan waren dezelfde dag nog helemaal opgevrotenen dan skipte het avondeten maar
Die zijn echt matig slecht, echt voor poesjes deze chips, net ofdat er iemand een paar korreltjes peper heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:11 schreef BaksteenMongool het volgende:
Die onderste heeft ook wel mijn interesse inderdaad.
Je bent gewoon een watje TS
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:23 schreef Aiciu het volgende:
Die bovenste ga ik niet eens proberen wat een kk cultuur barbaren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |