Wie wil die gozer nou hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Ado, helemaal als Khayati vertrekt.
Dat is voor nu. Willem II wacht altijd erg lang met spelers kopen. Totaal anders dan bijvoorbeeld Emmen, die al 12 spelers ofzo hebben gekocht.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, dan heb ik Willem 2 wat te hoog ingeschat.
[..]
Jij bent altijd totaal onnodig negatief over ADO.
Heb met je te doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nog nooit een druppel alcohol gehad (of drugs gehad) wanneer ik naar Feyenoord ging.
Waarom? Ik nietquote:
Ah oké. Ach ze gaan sowieso niet in de problemen komen met clubs als Sparta, RKC en Emmen die het altijd moeilijke 2e jaar ingaat. Ja voor mij mag het nu wel dichtgaan eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is voor nu. Willem II wacht altijd erg lang met spelers kopen. Totaal anders dan bijvoorbeeld Emmen, die al 12 spelers ofzo hebben gekocht.
W2 gokt op spelers die het bij hun eigen team net niet halen en dan last-minute weg mogen.
Voorgaande jaren heeft dat opzich wel goed uitgepakt, maar de start van het seizoen is dan altijd maar ellende.
Het was beter geweest als ze het transferwindow gewoon op 1-8 zouden sluiten.
Gelukkig is Geel nu jullie AD.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is voor nu. Willem II wacht altijd erg lang met spelers kopen. Totaal anders dan bijvoorbeeld Emmen, die al 12 spelers ofzo hebben gekocht.
W2 gokt op spelers die het bij hun eigen team net niet halen en dan last-minute weg mogen.
Voorgaande jaren heeft dat opzich wel goed uitgepakt, maar de start van het seizoen is dan altijd maar ellende.
Het was beter geweest als ze het transferwindow gewoon op 1-8 zouden sluiten.
Moest glimlachen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is maar één maker en dat is Mario Maker.
@:GGMM
Kan er vast nog wel 1 bijquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hebben gelukkig pas 40-45 middenvelders .
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is maar één maker en dat is Mario Maker.
@:GGMM
Jammer, leuk spelertje ja. Waar gaat die heen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Crowley, voor ons een smaakmaker op het middenveld, is vandaag verkocht.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor nu hebben we geen spits (waar we vorig jaar SolGod en Isak hadden). We hebben niet eens iemand achter de hand. Die IJslander die we hadden is weggestuurd.
Crowley, voor ons een smaakmaker op het middenveld, is vandaag verkocht.
Tapia was gehuurd, dus weg. Dan hebben we alleen Llonch als vaste middenvelder over. De reserves (wat ook echt kut was; Lieftink e.d.) zijn allemaal weg.
De verdediging was de enige reden dat we niet konden aansluiten in het linkerrijtje. Die blijven dus nog wel, op Palacios na.
In totaal 2 spelers gehaald (Kohlert en Nunely), op posities die al bezet zijn. Ik weet niet goed wat daar het idee achter is.
En met Mathijsen aan boord moet er vast wel wat te vinden zijn.quote:
ben je vrij ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet pompoensoep met extra hot Sriracha. Daarbij een volkoren pitabroodje met grasboter.
Helaas in dit gerecht geen fraicheurtje.
Goed idee!quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef JanCees het volgende:
als ik thuis ben ga ik een zak chips enteren denk ik @:onlogisch @:ggmm @:trein2000 @:madame_paon
Birmingham. Was wel een genot om naar te kijken met zijn kleine draaicirkel. Trouwens ook wel echt draken van wedstrijden gespeeld, maar dat vergeef ik hem wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer, leuk spelertje ja. Waar gaat die heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |