Je bent helemaal klaar me ADO toch?quote:
Ja, maar echtquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent helemaal klaar me ADO toch?![]()
Moest je ook zo lachen om dat voorspellingsplaatje van de Belgische weerdienst net.
Is het niet je dag?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan er ook nog wel bij vandaag
Ik ben alle schaamte allang voorbij makker.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:36 schreef Zipportal het volgende:
Elan wordt straks ook #@:ANOMIEM. Dit komt nooit meer goed.
Wat verwacht je ervan dit seizoen, kleurloos middenmoot?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb wel weer zin in het nieuwe seizoen. Nog een week of 3 en dan eerste thuiswedstrijd.
Traditiegetrouw tegen Vitesse. Zal ook wel traditiegetrouw heel hard klop krijgen zijn.
Paar seizoenen geleden nog een record gepakt op de eerste speeldag tegen Vitesse. Snelste 0-4 tegen ooit in een Eredivisiewedstrijd.
W2Goden.
Velg stuk gereden aan de stoeprand daar begon het mee. Koffie geknoeid. En dan nog de nodige onnozele posts (al is dat niks nieuws verder).quote:
Maar je bent net geweest..quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Velg stuk gereden aan de stoeprand daar begon het mee. Koffie geknoeid. En dan nog de nodige onnozele posts (al is dat niks nieuws verder).
Hard toe aan vakantie
Met alleen doelde ik meer op letterlijk alleenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Alleen wiet zelfs, dan ben je helemaal een pauper toch?
Als we niet snel wat spelers halen, dan kunnen we spelen om degradatie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat verwacht je ervan dit seizoen, kleurloos middenmoot?
Datzelfde geldt voor Ado, helemaal als Khayati vertrekt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als we niet snel wat spelers halen, dan kunnen we spelen om degradatie.
Oh zo. Ik kan daar wel van genieten eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Met alleen doelde ik meer op letterlijk alleen
Wat is daar nou leuk aan
Kun je nagaan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je bent net geweest..
Oei, dan heb ik Willem 2 wat te hoog ingeschat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als we niet snel wat spelers halen, dan kunnen we spelen om degradatie.
Jij bent altijd totaal onnodig negatief over ADO.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Ado, helemaal als Khayati vertrekt.
Ja absoluut. Ik zat begin juli, werd viesdruk overal.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je nagaan.
Najaar is wel chiller vind ik persoonlijk dan juni.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, dan heb ik Willem 2 wat te hoog ingeschat.
[..]
Jij bent altijd totaal onnodig negatief over ADO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |