Daar denkt je moeder toch net ff anders overquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zit op pm of dm van jou te wachten.
Toen zat ik in een labiele periode.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:26 schreef Elan het volgende:
Verder had ik altijd hele goede dm-gesprekken met @:Tjacka en heb ik @:Insomnia2.0 meerdere keren het leven gered via dm dus je kletst weer eens uit je nek GGMM
Niet geklikt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-martelen~abb68381/
Fijne vent wel. @:napoleonfour
Erg goed!quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zelfgemaakte Mario level?
Niet geklikt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
lolquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik kom juist langs voor Stijnquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Yes!!!!
Bitcoin dik en dik onder de 10k. Hopelijk verdwijnt @:aTypisch weer van het toneel
@:El-Stinho
Kan je niet weer een uitspraak doen 'als btc boven X (bij voorkeur 100k) komt, post ik pas weer op fok'?quote:
Waarom gedraag jij je zo vijandig jegens aTypisch?quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je niet weer een uitspraak doen 'als btc boven X (bij voorkeur 100k) komt, post ik pas weer op fok'?
Angst.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom gedraag jij je zo vijandig jegens aTypisch?
Misschien omdat aTypisch hem constant inhoudelijk de baas is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit leest als een artikel van Mkrabby.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien omdat aTypisch hem constant inhoudelijk de baas is.
Alhoewel ik dan niet snap dat hij de rest van de SC niet ook probeert weg te jagen.
Dus nee dat kan het niet zijn.
Ik vind @aTypisch een waardeloze user.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In één keer goedquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je niet weer een uitspraak doen 'als btc boven X (bij voorkeur 100k) komt, post ik pas weer op fok'?
Hoe ben je tot deze beoordeling van user @aTypisch gekomen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind @:aTypisch een waardeloze user.
Tijdens mijn afwezigheid lijkt er een zekere vijandigheid jegens mijn persoon te zijn ontstaan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die tweede zin is een goede zin Rene.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien omdat aTypisch hem constant inhoudelijk de baas is.
Alhoewel ik dan niet snap dat hij de rest van de SC niet ook probeert weg te jagen.
Dus nee dat kan het niet zijn.
Vooral dat eerste gedeelte hé.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die tweede zin is een goede zin Rene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |