Ik ben het met je eens dat met name onlogisch de eventuele discussies niet bepaald stimuleert.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah een jij-bak.
Op zich begrijpelijk. Wat ik aan de kaak stel valt ook lastig inhoudelijk en met argumenten te weerleggen natuurlijk.
quote:“It’s not going to be suddenly Neuralink will have this neural lace and start taking over people’s brains,” Musk said. “Ultimately” he wants “to achieve a symbiosis with artificial intelligence.” And that even in a “benign scenario,” humans would be “left behind.” Hence, he wants to create technology that allows a “merging with AI.” He later added “we are a brain in a vat, and that vat is our skull,” and so the goal is to read neural spikes from that brain.
Baas ditquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:Onlogisch
Neuralink nieuws gezien? Ik probeer je al dagen te enthousiasmeren voor het nieuws maar dat
mislukt tot nu hopeloos. Hopelijk kan je het echte nieuws wel waarderen:
https://www.theverge.com/(...)reading-thread-robot
[..]
Niet gelezenquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:Onlogisch
Neuralink nieuws gezien? Ik probeer je al dagen te enthousiasmeren voor het nieuws maar dat
mislukt tot nu hopeloos. Hopelijk kan je het echte nieuws wel waarderen:
https://www.theverge.com/(...)reading-thread-robot
[..]
Waarbij jouw bijdrages ook voor 90% bestaan uit 'hahahaha' of een persoonlijke sneer, maar dit geheel terzijde natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat met name onlogisch de eventuele discussies niet bepaald stimuleert.
Uh, nee. Ik stelde dat je post stompzinnig was.quote:
Makkelijk zelfs.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:09 schreef Elan het volgende:
Op zich begrijpelijk. Wat ik aan de kaak stel valt ook lastig inhoudelijk en met argumenten te weerleggen natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:20 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Ik vergeet gewoon mijn maat @:JR-Style-93 te taggen.
Bedankt Stijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tjacka is je graadmeter voor alles in het leven inderdaad. Wie zou er niet als hem willen zijn? Wat hebben we in ons leven al die tijd zonder de inzichten van Tjacka moeten doen. Oh, man. Wat waren we jaren zielloos en doelloos in ons bestaan, maar sinds Tjacka op aarde is gekomen, is de mensheid gered.
Puur met de bedoeling schijtlollig te doen ja, niet om iets constructiefs te bereiken. Bedoel: Welke andere intentie dan hopen dat onlogisch als een poppenspeler op komt draven om de desbetreffende persoon uit te lachen zou daar achter moeten schuilen?.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik stelde dat je post stompzinnig was.
[..]
Makkelijk zelfs.
1. ik lach niemand uit, ik mention Onlogisch slechts bij een spelfout , meestal verpakt in een verder normaal bericht.
Waarschijnlijk omdat je achter de schermen bent aangesproken op je gedragquote:2. Zo vaak komt dat niet voor in een clubtopic. Je zegt 'constant', maar het zou me verbazen als het deze week al is voorgekomen in een clubtopic.
Ik word helemaal nergens persoonlijk, ik spreek je aan op specifiek gedrag gerelateerd aan je functie als moderator (waar kennelijk verschillende mensen zich aan storen).quote:3. Waarom dat überhaupt een reden is om voor jou persoonlijk te worden is mij echt een raadsel. Dit zijn echt 2 to-taal verschillende dingen.
Omdat het je niet goed uit komt is het een slap bericht, wat laat jij je hier kennen zegquote:Al met al een bijzonder slap bericht.
Jezus man, krijg een leven ipv zoveel moeite in een post te stoppenquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur met de bedoeling schijtlollig te doen ja, niet om iets constructiefs te bereiken. Bedoel: Welke andere intentie dan hopen dat onlogisch als een poppenspeler op komt draven om de desbetreffende persoon uit te lachen zou daar achter moeten schuilen?.
[..]
Waarschijnlijk omdat je achter de schermen bent aangesproken op je gedrag. Het was een periode rond het einde van vorig seizoen schering en inslag.
[..]
Ik word helemaal nergens persoonlijk, ik spreek je aan op specifiek gedrag gerelateerd aan je functie als moderator (waar kennelijk verschillende mensen zich aan storen).
[..]
Omdat het je niet goed uit komt is het een slap bericht, wat laat jij je hier kennen zeg
Heb gewoon respect voor ggmm. Onze leider.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur met de bedoeling schijtlollig te doen ja, niet om iets constructiefs te bereiken. Bedoel: Welke andere intentie dan hopen dat onlogisch als een poppenspeler op komt draven om de desbetreffende persoon uit te lachen zou daar achter moeten schuilen?.
[..]
Waarschijnlijk omdat je achter de schermen bent aangesproken op je gedrag. Het was een periode rond het einde van vorig seizoen schering en inslag.
[..]
Ik word helemaal nergens persoonlijk, ik spreek je aan op specifiek gedrag gerelateerd aan je functie als moderator (waar kennelijk verschillende mensen zich aan storen).
[..]
Omdat het je niet goed uit komt is het een slap bericht, wat laat jij je hier kennen zeg
Heb liever jou weer als modquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb gewoon respect voor ggmm. Onze leider.
@yvonne neemt mijn sollicitaties niet echt serieus. Ach het echte talent heeft fok niet nodig schijnbaar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb liever jou weer als modJij zou nooit iemand pesten als ze een foutje maken.
Onlogisch komt dan nooit lachen, soms zegt hij in de SC dat hij moest lachen om de mention.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur met de bedoeling schijtlollig te doen ja, niet om iets constructiefs te bereiken. Bedoel: Welke andere intentie dan hopen dat onlogisch als een poppenspeler op komt draven om de desbetreffende persoon uit te lachen zou daar achter moeten schuilen?
Speculatie. En onjuist.quote:Waarschijnlijk omdat je achter de schermen bent aangesproken op je gedrag. Het was een periode rond het einde van vorig seizoen schering en inslag.
Je wordt vaak zat persoonlijk.quote:Ik word helemaal nergens persoonlijk, ik spreek je aan op specifiek gedrag gerelateerd aan je functie als moderator (waar kennelijk verschillende mensen zich aan storen).
Waarom zou het me niet goed uitkomen? Je neemt jezelf iets te serieus hier denk ik.quote:Omdat het je niet goed uit komt is het een slap bericht, wat laat jij je hier kennen zeg![]()
Leuk hoor dit bericht, maar hebben we hiervoor niet het fantastische feedback verzonnen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch komt dan nooit lachen, soms zegt hij in de SC dat hij moest lachen om de mention.
Dat het niet constructief is kan ik nog in meegaan, maar niet álles hoeft constructief bij te dragen aan een discussie. Er is genoeg ruimte voor een lolletje.
[..]
Speculatie. En onjuist.
En 'Ooit was het wel zo' vind ik ook niet zo relevant.
[..]
Je wordt vaak zat persoonlijk.
En je haalt persoonlijk worden aan als logisch gevolg van het feit dat onlogisch en ik elkaar wel eens mentionen (jij noemt het mensen uitlachen) vanwege een spelfout. Dat verband zie ik niet helemaal.
[..]
Waarom zou het me niet goed uitkomen? Je neemt jezelf iets te serieus hier denk ik.
En ik weerleg het inhoudelijk, precies waar je op uit was en nu laat ik me kennen? Het is ook nooit goed he.
Als jullie hier last van ondervinden bied ik hier mijn excuses voor aan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leuk hoor dit bericht, maar hebben we hiervoor niet het fantastische feedback verzonnen?
Bedankt alvast.
Groetjes, JanCees en Tjacka
Ik heb helemaal geen sollicitatie gezien mens.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:yvonne neemt mijn sollicitaties niet echt serieus. Ach het echte talent heeft fok niet nodig schijnbaar.
Tegen mi.nachting en tegen fasci.smequote:Op woensdag 17 juli 2019 11:57 schreef JanCees het volgende:
Tjacka en ik zou wel een veel beter modduo zijn
Nouja, als ik het wel zou doen zou je evengoed geen interesse hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen sollicitatie gezien mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |