Vreemde verwenzing voor een mod dit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Yes!!!!
Bitcoin dik en dik onder de 10k. Hopelijk verdwijnt @:aTypisch weer van het toneel
@:El-Stinho
Waarom je überhaupt iemand (nota bene in een clubtopic) moet mentionen omdat een ander een spelfout maakt, en op welke manier dat bijdraagt aan een beter FOK! maakt blijft me volstrekt een raadsel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch komt dan nooit lachen, soms zegt hij in de SC dat hij moest lachen om de mention.
Dat het niet constructief is kan ik nog in meegaan, maar niet álles hoeft constructief bij te dragen aan een discussie. Er is genoeg ruimte voor een lolletje.
[..]
Speculatie. En onjuist.
En 'Ooit was het wel zo' vind ik ook niet zo relevant.
[..]
Je wordt vaak zat persoonlijk.
En je haalt persoonlijk worden aan als logisch gevolg van het feit dat onlogisch en ik elkaar wel eens mentionen (jij noemt het mensen uitlachen) vanwege een spelfout. Dat verband zie ik niet helemaal.
[..]
Waarom zou het me niet goed uitkomen? Je neemt jezelf iets te serieus hier denk ik.
En ik weerleg het inhoudelijk, precies waar je op uit was en nu laat ik me kennen? Het is ook nooit goed he.
Hoezo niet, ik heb je vroeger toch ook gevraagd?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja, als ik het wel zou doen zou je evengoed geen interesse hebben.
Ontzettend fijn dat jij iedereen in zijn of haar waarde laat en de mogelijkheid biedt om een ieder het maximale plezier uit een forum te halen zonder dat je een ander daar mee kwetst. (wat dit dan ook mag zijn.)quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar als jij er plezier uit haalt moet je daar gewoon lekker tot in den treuren mee door gaan ouwe reus.
Voor waat?!quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:57 schreef JanCees het volgende:
Tjacka en ik zou wel een veel beter modduo zijn
Ja dat was omdat ik iedereen de moeder trollde als puber en zo wilde je mij wat verantwoordelijkheid geven. Nu ben ik een volwassen user geworden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik heb je vroeger toch ook gevraagd?
Het Nederlandstalig Muziek forum wat we de (amstel)Feesttent noemen (zijn tevens extra inkomsten voor @Danny als Amstel zich hieraan wil verbinden)quote:
Dit is serieus een goed idee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het Nederlandstalig Muziek forum wat we de (amstel)Feesttent noemen (zijn tevens extra inkomsten voor @:danny als Amstel zich hieraan wil verbinden)
quote:
Weet ik veel, sinds wanneer kun je dat niet danquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:21 schreef Caland het volgende:
Hey @:yvonne
Waarom kan ik nog steeds niet dmen en pmen goftedomme
Stuur even een pm naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:21 schreef Caland het volgende:
Sinds ik een keer een onterechte ban heb gekregenquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik veel, sinds wanneer kun je dat niet dan
Goede vraag, ik wil ook weer pm en dm's kunnen sturen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:21 schreef Caland het volgende:
Niemand zit op pm of dm van jou te wachten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede vraag, ik wil ook weer pm en dm's kunnen sturen.
RTquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zit op pm of dm van jou te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |