lol zou wel een anticlimax zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze deden het toch niet zo slecht?
[..]
Zal wel weer ineens heel slecht zijn in de vCL
Jammer, welke sport ga je nu volgen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar was er wel klaar mee.
Ik kijk soms nog wel wat wedstrijdjes of zo, CL.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, welke sport ga je nu volgen?
Realgodquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk soms nog wel wat wedstrijdjes of zo, CL.
niks mis mee vriend rolandquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef KingRoland het volgende:
@:caland @:jancees @:jr-style-93 was trouwens broodje kip doner
Wel met alle groente erbij toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef KingRoland het volgende:
met vlees jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat broodje helemaal volproppen @:JC
Alleen vlees is ook maar saai.quote:
oneensquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen vlees is ook maar saai.
Juist de verschillende smaken maakt het een aantrekkelijke sensatie.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sla, rauwe ui, schijfjes augurk, plakjes tomaat, knoflooksaus, sambal, satésaus en kalfsvlees voor het ideale broodje döner.
Dikke bigquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt voor de link. Van veel dingen had ik nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het was even zoeken, en het was voor een andere users, maar what the heck, deze tips en voorlichting zijn nog steeds geldig.
Heb je nog vragen , roep me gerust
ONZ / Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Satésaus? Wtf?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sla, rauwe ui, schijfjes augurk, plakjes tomaat, knoflooksaus, sambal, satésaus en kalfsvlees voor het ideale broodje döner.
Dan weet je dus niet of het ranzig is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Satésaus? Wtf?
Ranzig man, ook al heb ik het nooit gehad op een broodje döner.
Wist je dat je in Frankrijk niet eens een vaderschapstest mag doen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat je vriendin zwanger is zegt niet automatisch dat jij vader wordt hoor
Van harte makker
Onzin. Je hoeft niet alles eerst fysiek te proeven om te wEten of iets gaat smaken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet of het ranzig is.
Nee man, ik probeerde het eens voor de gein en toen bleek het een briljante smaaksensatie te zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onzin. Je hoeft niet alles eerst fysiek te proeven om te wEten of iets gaat smaken.
En zoals gezegd, ik geloof niet dat jij het ooit zo gegeten hebt.
Ik denk dat je zit te trollen.
Zoals Nutella op een pannenkoek.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, ik probeerde het eens voor de gein en toen bleek het een briljante smaaksensatie te zijn.
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, ik probeerde het eens voor de gein en toen bleek het een briljante smaaksensatie te zijn.
Dat is totaal niet gek (lol)quote:
Mad.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.
Lenny gaat nog veel ranzigheid tegenkomen.quote:
Oh wat leuk voor @Lennyquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lenny gaat nog veel ranzigheid tegenkomen.
Hij wordt vader.
Gefeliciteerd met je aanstaande poepluiers.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch weer gelachen om het tosti topic. Manman, wat is die @:robinook een tyfusdebiel
Bedankt maat, kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wat leuk voor @:Lenny
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande poepluiers.
Die weten wel beter met al die Afrikanen daar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist je dat je in Frankrijk niet eens een vaderschapstest mag doen?
Die komt de 19e pas uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb je eigenlijk die nieuwe lion king nou al gezien?
@:jr
Wanneer is je vriendin/vrouw uitgerekend?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat, kijk er nu al naar uit.
Oh, dacht dat ie al uit was.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt de 19e pas uit.
Al ga ik hem sowieso wel later zien, ach hoef toch niet bang te zijn voor spoilers (lol)
Januari is ie er.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is je vriendin/vrouw uitgerekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |