Vooral leuk om te zien hoe iemand mijn level aanpakt.quote:
Gast, wat boeit het merk nou. Je kan niet verder van de waarheid zitten. Niet begrijpen hoe lekker het is wanneer je eindelijk een goede pasvorm/kwaliteit/prijs vindt.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Merkgeil zijn
Slaaf van het kapitalisme zijn
Witheetquote:Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, wat boeit het merk nou. Je kan niet verder van de waarheid zitten. Niet begrijpen hoe lekker het is wanneer je eindelijk een goede pasvorm/kwaliteit/prijs vindt.
Razend.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, wat boeit het merk nou. Je kan niet verder van de waarheid zitten. Niet begrijpen hoe lekker het is wanneer je eindelijk een goede pasvorm/kwaliteit/prijs vindt.
Ik zou deze graag ook spelen, hoe vind ik ‘m?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral leuk om te zien hoe iemand mijn level aanpakt.![]()
En dat hij 2 á 3 keer zei dat hij dit level leuk vond deed me ook niet verkeerd!
Heb je Mario Maker 2 danquote:Op maandag 15 juli 2019 16:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zou deze graag ook spelen, hoe vind ik ‘m?
Ik heb geen goed bekeken youtubekanaal maar als mijn vrouw straks in de buurt is zal ik haar zeggen wat ik er van vind.
Mijn buurman hep een switsj.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je Mario Maker 2 dan
De code is M8X-5SR-NLG
Misschien morgen.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:GGMM ga je nog een nieuwe tweet maken of hoe zit het?
Oei. Dat snap ik, dat maakt het wel extra pijnlijk. Als je maar even laat weten als je morgen de tweet hebt geplaatst, dan ga ik direct weer liken en retweeten.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien morgen.
Ik kwam er net ook nog achter dat @:playtonic niet de uitgever is van Cuphead, dus deze enorme nederlaag moet ik eerst even verwerken.
3 minuten geleden wist je niet wat het was en nu heb je al een oordeel klaar over de moeilijkheidsgraad.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent nogal van de eenvoudige spellen he?
Mario maker is toch niet eenvoudig?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat de hele Bond reeks een langzame en pijnlijke dood ondergaat.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben nog steeds ziedend dat de nieuwe 007 zwart en vrouw is. De feminazification en blackification van hollywood.
Dat zal het ook wel nu, verwacht ik.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de hele Bond reeks een langzame en pijnlijke dood ondergaat.
deed me ook niet verkeerdquote:Op maandag 15 juli 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat hij 2 á 3 keer zei dat hij dit level leuk vond deed me ook niet verkeerd!
Goede editquote:Op maandag 15 juli 2019 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Dit is een zeer regionale uitdrukking.
Je kan het beter niet bijhouden makker (ik spreek uit ervaring).quote:Op maandag 15 juli 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Dat zou m'n 10e fout zijn vandaag.
Zeg het hemquote:Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer krijgt de eerste pinda een hoofdrol? NOU?! Daar hoor je ze niet over op die linkse gelijkheidsmanifestaties.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben nog steeds ziedend dat de nieuwe 007 zwart en vrouw is. De feminazification en blackification van hollywood.
Ah, dus dit is je nieuwe excuus elke keer je een linguïstische flater slaat?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Dit is een zeer regionale uitdrukking.
Niet elke keer hoor, anders had je hem al 9 keer voorbij zien komen vandaag.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, dus dit is je nieuwe excuus elke keer je een linguïstische flater slaat?
Je bent goed op dreef de laatste tijd inderdaad. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het ook wel het geschikte moment is, aangezien @onlogisch het weer structureel laat afweten. Het lijkt wel of die man eindelijk iets voor z'n geld is gaan doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet elke keer hoor, anders had je hem al 9 keer voorbij zien komen vandaag.
Verse? Lekker man, een écht goed lekkerbekje is een zeldzaamheid en kan zo goed smaken.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weetnie man, net wel een heerlijk lekkerbekkie op
twitter:NOS twitterde op maandag 15-07-2019 om 17:24:11Enorme bloemkoolkwal van 1,5 meter gespot voor Zuid-Engelse kust https://t.co/JdvjZzm7ct reageer retweet
Spaghetti.quote:
Niet helemaal vers, maar het was prima.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verse? Lekker man, een écht goed lekkerbekje is een zeldzaamheid en kan zo goed smaken.
Sodeju.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NOS twitterde op maandag 15-07-2019 om 17:24:11Enorme bloemkoolkwal van 1,5 meter gespot voor Zuid-Engelse kust https://t.co/JdvjZzm7ct reageer retweet
@:charlotte3
Was het nou zo'n moeilijk level of kan die gast er niks van? Hij ging best vaak dood, ook heel simpel soms. Vooral als hij aan het praten was.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze speelt niet 007 maar dit geheel terzijde.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:47 schreef Smoofie het volgende:
quote:
GGMM heeft Dark Souls uitgespeeld.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Agressieve mannetjes hebben kleine piemeltjesquote:Op maandag 15 juli 2019 15:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Agressieve mannetjes moeten hard worden aangepakt, Tjack!
quote:Op maandag 15 juli 2019 18:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Agressieve mannetjes hebben kleine piemeltjes
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was gisteren een beetje dronken dus trapte een prullenbak omver, toen ging ik een tweede keer naar binnen
Van harte makker.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb trouwens groot nieuws vrienden.
@:jancees
@:lange_lans
@:doublepain
@:kingroland
@:ggmm
@:onlogisch
@:yvonne
@:JR-Style-93
@:saind
@:kapiteintje
@:caland
@:tjacka
@:jojoortje
@:maxi-mus
@:donraja
@:haags_kwartiertje
Ik word vader.
Gefeliciteerd vriendquote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Gefeliciteerd maatquote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Van harte maatquote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Proficiatquote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Proficiat. Weg met het zorgeloze leven.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Gefeliciteerd vriendquote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
JAAA TOPSHOWquote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Dacht dat jij de volgende zou zijn na Opper.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JAAA TOPSHOW
Gefeliciteerd kameraad
Weer een VBL SC baby erbij.
Jij hebt er al 3. Ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht dat jij de volgende zou zijn na Opper.
Wanneer jij?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij hebt er al 3. Ervaringsdeskundige.
Nee hoor. Voorlopig nog niet ouwe reus.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht dat jij de volgende zou zijn na Opper.
@Danny ben je vergetenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Sorry maat. Niet persoonlijkquote:Op maandag 15 juli 2019 21:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:Lenny_leonard ondanks dat je een waardeloze gast bent omdat je mij niet mentioned, van harte gefeliciteerd.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Proficiat kerel!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Goffetomme, mij niet mentionen, dacht dat we matties warenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Gefeliciteerd maat!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Ook gefeliciteerd van mij.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Dat je vriendin zwanger is zegt niet automatisch dat jij vader wordt hoorquote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Pijnlijk hoe @Adames @Doublepain @Buitendam @johannes_vermeer @O_o @Insomnia2.0 @KnutdeIJsbeer @Saind worden vergeten door @Lenny_Leonardquote:
Jij vergeet mij ook altijdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk hoe @:Adames @:doublepain @:buitendam @:johannes_vermeer @:O_o @:Insomnia2.0 @:Knutdeijsbeer @:Saind worden vergeten door @:Lenny_Leonard
Dit moet de verhoudingen wel op scherp zetten
Benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. @:GGMM en ik houden dit zéér scherp in de gaten.
Aankomende nacht Neuralink presentatie.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:34 schreef onlogisch het volgende:
Oh en zelf vergeet ik @:Scrummie2.0 (dit moet nu dubbel zo hard aankomen)
Doublepain en Saind had ik wel een mention gegeven.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk hoe @:Adames @:doublepain @:buitendam @:johannes_vermeer @:O_o @:Insomnia2.0 @:Knutdeijsbeer @:Saind worden vergeten door @:Lenny_Leonard
Benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. @:GGMM en ik houden dit zéér scherp in de gaten.
Wil je ons wat vertellen Onlogisch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat je vriendin zwanger is zegt niet automatisch dat jij vader wordt hoor
Van harte makker
Paar jaar geleden was hier iemand die een kind had gekregen met zijn vriendin, was al bijna een jaar toen zijn vrienden zeiden dat het kind helemaal niets van hem had. Bleek uiteindelijk van de tuinman te zijn. (lol)quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was hier iemand die een kind had gekregen met zijn vriendin, was al bijna een jaar toen zijn vrienden zeiden dat het kind helemaal niets van hem had. Bleek uiteindelijk van de tuinman te zijn. (lol)
Gefeliciteerd kerel!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Hij vergeet wel meer mensen. Ik had hem nu allerlei ziektes kunnen toewensen maar met een kind dat wordt geboren in Tilburg is het kind al genoeg gestraft.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop voor @Lenny_Leonard dat het ziekenhuis in Breda op die dag dichterbij is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij vergeet wel meer mensen. Ik had hem nu allerlei ziektes kunnen toewensen maar met een kind dat wordt geboren in Tilburg is het kind al genoeg gestraft.
Zou het anders in een babyvuilcontainer stoppen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop voor @:lenny_leonard dat het ziekenhuis in Breda op die dag dichterbij is.
Het was even zoeken, en het was voor een andere users, maar what the heck, deze tips en voorlichting zijn nog steeds geldig.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:37 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/de(...)ard-kosten~a99e77be/
Geen interesse in Neuralink?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:37 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/de(...)ard-kosten~a99e77be/
Ik vergeet hem nu te feliciteren.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel veel succes!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:scrummie2.0 @:maxi-mus ik ga NU iemand vragen mijn level dat ik aan jullie heb opgedragen te spelen via twitter.
Wens me succes!
Succes!!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:scrummie2.0 @:maxi-mus ik ga NU iemand vragen mijn level dat ik aan jullie heb opgedragen te spelen via twitter.
Wens me succes!
Bedankt!!quote:
Jij ook bedankt!quote:
Ik wacht het in spanning af!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt!!
En deze gast leest altijd de levelomschrijving dus als dit wat wordt dan wordt dat sowieso genot!
Echt?quote:
Hopelijk geen genante spelfouten dit keer.twitter:Rene51945738641 twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 16:41:41@ryukahr F4G-QS9-QFGA vertical walljumping level that is very hard. It took me a week making/uploading this. I uploaded it 5 days ago - 140 tries still no clear. #RyuSMM reageer retweet
Ik vond dat vorige filmpje best leuk om te kijken, hoewel ik zelden game en nooit dit soort filmpjes kijk normaliter.quote:
En voordeel is dat deze gast die ik nu tweet ook daadwerkelijk kan gamen en niet stopt tot het level is uitgespeeld.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat vorige filmpje best leuk om te kijken, hoewel ik zelden game en nooit dit soort filmpjes kijk normaliter.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En voordeel is dat deze gast die ik nu tweet ook daadwerkelijk kan gamen en niet stopt tot het level is uitgespeeld.
Hoe lange_lans daar geen zin in kan hebben is mij oprecht een raadsel
Wij eten nasi. (zonder vhin-tse want ik ben erachter gekomen dat ik dat niet verdraagt.)quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga nasi maken.
kip uit de ovenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga nasi maken.
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:57 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als ik iemand deze smileyzie gebruiken moet ik aan
INGDINGDING*
denken.
@:scrummie2.0
vhin-tsequote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij eten nasi. (zonder vhin-tse want ik ben erachter gekomen dat ik dat niet verdraagt.)
Toe maarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij eten nasi. (zonder vhin-tse want ik ben erachter gekomen dat ik dat niet verdraagt.)
De blokkendoosjosti-award van deze week is al snel vergeven.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:33 schreef GGMM het volgende:
Elan maakt zichzelf echt compleet belachelijk in het Feyenoord-topic.
En wordt nu volledig gefileerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet mee met die hele euforie rondom Berghuis makker. Mensen vergeten blijkbaar snel de keerzijde door zich vast te pinnen op wat simpele statistieken. Ik had je wat dat betreft wat hoger ingeschatquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:58 schreef Caland het volgende:
Het zou voor @:elan wellicht verstandiger zijn om uit te loggen
Volgens mij begon jij erover dat fucking Narsingh ook wel aan die statistieken zou komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga niet mee met die hele euforie rondom Berghuis makker. Mensen vergeten blijkbaar snel de keerzijde door zich vast te pinnen op wat simpele statistieken. Ik had je wat dat betreft wat hoger ingeschat
Iedereen doet wel eens een aanname op basis van onderbuikgevoel. Het siert je om daarna toe te geven dat je niet helemaal goed zat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga niet mee met die hele euforie rondom Berghuis makker. Mensen vergeten blijkbaar snel de keerzijde door zich vast te pinnen op wat simpele statistieken. Ik had je wat dat betreft wat hoger ingeschat
Hij wringt zich nu weer in allemaal bochten. Genot is dat altijd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
Elan maakt het alleen maar erger voor zichzelf.
Ach ik heb in elk geval vanaf nu mijn eigen gifje.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedereen doet wel eens een aanname op basis van onderbuikgevoel. Het siert je om daarna toe te geven dat je niet helemaal goed zat.
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij wringt zich nu weer in allemaal bochten. Genot is dat altijd.
Gewoon even richting dat Feyenoord toppa en aangeven dat je gewoon niet zo een fan bent van Berghuis en dat je het - statistieken terzijde - geen probleem vindt, als hij wordt getransfereerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach ik heb in elk geval vanaf nu mijn eigen gifje.
[ afbeelding ]
Al had ik liever echt een eigen gifje gehad, niet die van Klaas
Welkom in de SC. Vanwaar je aparte username?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Elan feitelijk fout zit verandert hij eerst zijn statement naar iets anders wat wél te verdedigen valt/klopt en vervolgens rekent hij mensen erop af dat zij het niet eens zijn met zijn zojuist verzonnen stelling.
Een typische yats-tactiek, maar Elan beheerst hem ook wel.
Dit lees ik vrijwel iedere dag.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:33 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet!![]()
Godverdomme maxi-mus je zet me nu neer alsof ik geroepen heb dat Berghuis er geen kut van kan.
Ik geloof alleen dat Narsingh die rol van rechtsbuiten ook heus wel aardig kan invullen. En je dan misschien het geld dat je krijgt kan investeren in (bijvoorbeeld) een paar fatsoenlijke verdedigers.
Ik ga wel even een sigaretje roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als francofiel, wat vind jij van PSV's nieuwe aanwinst? (Graag antwoorden in het PSV topic aangezien de SC niet voor voetbal is.)quote:
Niks mis mee, zet hem maar in de plaats van Nick.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als francofiel, wat vind jij van PSV's nieuwe aanwinst? (Graag antwoorden in het PSV topic aangezien de SC niet voor voetbal is.)
Beetjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot ja, alleen beetje matig qua weer bij terugkomst.
@Scrummie2.0quote:
psv - wolfsburg morgenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig is er volgende week weer midweeks voetbal.
Dat hele voetbal kan de tyfus krijgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig is er volgende week weer midweeks voetbal.
Ik heb juist wel zin in het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hele voetbal kan de tyfus krijgen.
Ja en donderdag heeft Ajax een oefenpotje.quote:
Ik niet. Neem ook geen fox meer.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb juist wel zin in het nieuwe seizoen.
[..]
Ja en donderdag heeft Ajax een oefenpotje.
Maar bedoelde meer voor het echie.
Hoe komt dit? Gaat ADO je niet eens meer aan het hart?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik niet. Neem ook geen fox meer.
Ajaxgodquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb juist wel zin in het nieuwe seizoen.
Vorig seizoen al niet meer echt nee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe komt dit? Gaat ADO je niet eens meer aan het hart?
lol verzakerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig seizoen al niet meer echt nee.
Ze deden het toch niet zo slecht?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig seizoen al niet meer echt nee.
Zal wel weer ineens heel slecht zijn in de vCLquote:
Nee, maar was er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze deden het toch niet zo slecht?
[..]
Zal wel weer ineens heel slecht zijn in de vCL
lol zou wel een anticlimax zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze deden het toch niet zo slecht?
[..]
Zal wel weer ineens heel slecht zijn in de vCL
Jammer, welke sport ga je nu volgen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar was er wel klaar mee.
Ik kijk soms nog wel wat wedstrijdjes of zo, CL.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, welke sport ga je nu volgen?
Realgodquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk soms nog wel wat wedstrijdjes of zo, CL.
niks mis mee vriend rolandquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef KingRoland het volgende:
@:caland @:jancees @:jr-style-93 was trouwens broodje kip doner
Wel met alle groente erbij toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef KingRoland het volgende:
met vlees jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat broodje helemaal volproppen @:JC
Alleen vlees is ook maar saai.quote:
oneensquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen vlees is ook maar saai.
Juist de verschillende smaken maakt het een aantrekkelijke sensatie.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sla, rauwe ui, schijfjes augurk, plakjes tomaat, knoflooksaus, sambal, satésaus en kalfsvlees voor het ideale broodje döner.
Dikke bigquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt voor de link. Van veel dingen had ik nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het was even zoeken, en het was voor een andere users, maar what the heck, deze tips en voorlichting zijn nog steeds geldig.
Heb je nog vragen , roep me gerust
ONZ / Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Satésaus? Wtf?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sla, rauwe ui, schijfjes augurk, plakjes tomaat, knoflooksaus, sambal, satésaus en kalfsvlees voor het ideale broodje döner.
Dan weet je dus niet of het ranzig is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Satésaus? Wtf?
Ranzig man, ook al heb ik het nooit gehad op een broodje döner.
Wist je dat je in Frankrijk niet eens een vaderschapstest mag doen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat je vriendin zwanger is zegt niet automatisch dat jij vader wordt hoor
Van harte makker
Onzin. Je hoeft niet alles eerst fysiek te proeven om te wEten of iets gaat smaken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet of het ranzig is.
Nee man, ik probeerde het eens voor de gein en toen bleek het een briljante smaaksensatie te zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onzin. Je hoeft niet alles eerst fysiek te proeven om te wEten of iets gaat smaken.
En zoals gezegd, ik geloof niet dat jij het ooit zo gegeten hebt.
Ik denk dat je zit te trollen.
Zoals Nutella op een pannenkoek.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, ik probeerde het eens voor de gein en toen bleek het een briljante smaaksensatie te zijn.
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, ik probeerde het eens voor de gein en toen bleek het een briljante smaaksensatie te zijn.
Dat is totaal niet gek (lol)quote:
Mad.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.
Lenny gaat nog veel ranzigheid tegenkomen.quote:
Oh wat leuk voor @Lennyquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lenny gaat nog veel ranzigheid tegenkomen.
Hij wordt vader.
Gefeliciteerd met je aanstaande poepluiers.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch weer gelachen om het tosti topic. Manman, wat is die @:robinook een tyfusdebiel
Bedankt maat, kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wat leuk voor @:Lenny
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande poepluiers.
Die weten wel beter met al die Afrikanen daar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist je dat je in Frankrijk niet eens een vaderschapstest mag doen?
Die komt de 19e pas uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb je eigenlijk die nieuwe lion king nou al gezien?
@:jr
Wanneer is je vriendin/vrouw uitgerekend?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat, kijk er nu al naar uit.
Oh, dacht dat ie al uit was.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt de 19e pas uit.
Al ga ik hem sowieso wel later zien, ach hoef toch niet bang te zijn voor spoilers (lol)
Januari is ie er.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is je vriendin/vrouw uitgerekend?
Jij hebt dadelijk een vrijbrief om naar alle kinderfilms te gaan bohhhh.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga hem denk ik ook wel kijken. RafikiGod
Die kwam al uit in mei.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ie al uit was.
Die Aladdin wel dan? Ook remake Disney toch, dus jouw genre?
Nu doe je net of de zaal bij The Lion King zo niet vol zit met twintigers en dertigers die nostalgie willen beleven.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij hebt dadelijk een vrijbrief om naar alle kinderfilms te gaan bohhhh.
Net als @GGMMquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij hebt dadelijk een vrijbrief om naar alle kinderfilms te gaan bohhhh.
Ach zo boeiend is jarig zijn toch niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was liever in de zomer jarig geweest.
Nee maar dan kun je de visite in de tuin kwijt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zo boeiend is jarig zijn toch niet.
De eerste dochter van mijn broer is precies op mijn verjaardag geboren.quote:
Kun je ook ongeveer op iemand zijn verjaardag geboren worden?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
De eerste dochter van mijn broer is precies op mijn verjaardag geboren.
Als de ene helft er nog niet helemaal uit is ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je ook ongeveer op iemand zijn verjaardag geboren worden?
Net rond middernacht en dat iemand de secondes niet goed in de gaten heeft gehouden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je ook ongeveer op iemand zijn verjaardag geboren worden?
Vieren jullie het dan samen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
De eerste dochter van mijn broer is precies op mijn verjaardag geboren.
Dan ben je dus niet geboren.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als de ene helft er nog niet helemaal uit is ja.
Wel leuk altijd. In de VBL SC:quote:
JanCees is heel klein toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel leuk altijd. In de VBL SC:
- Is iedereen langer dan 1.85m
- Spreekt iedereen Engels als een native
- Heeft niemand kringverjaardagen
Stijn is de ultieme Nederlander.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:40 schreef Coco. het volgende:
Kringverjaardagengenot, Stijn is het hiermee eens.
Ik heb ze wel maar ik ga er nooit heen. (en GGMM kan geen Engels)quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel leuk altijd. In de VBL SC:
- Is iedereen langer dan 1.85m
- Spreekt iedereen Engels als een native
- Heeft niemand kringverjaardagen
Komt omdat je alleen maar tosti's eet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje en ondergetekende niet.
Oh, ik dacht dat jij heel lang en dun wasquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje en ondergetekende niet.
Denk dat het eerder komt door een genetische code waar je niet gek veel invloed op hebt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat je alleen maar tosti's eet.
Nee, 1.80 en gewoon dun.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij heel lang en dun was
wel net zo knap heb ik gehoordquote:
Zo dan, Napo deelt uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2019 22:25:19 ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo dan, Napo deelt uit.In mijn hoofd is het nog steeds gladiator.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |