Jij hebt dadelijk een vrijbrief om naar alle kinderfilms te gaan bohhhh.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga hem denk ik ook wel kijken. RafikiGod
Die kwam al uit in mei.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ie al uit was.
Die Aladdin wel dan? Ook remake Disney toch, dus jouw genre?
Nu doe je net of de zaal bij The Lion King zo niet vol zit met twintigers en dertigers die nostalgie willen beleven.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij hebt dadelijk een vrijbrief om naar alle kinderfilms te gaan bohhhh.
Net als @GGMMquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij hebt dadelijk een vrijbrief om naar alle kinderfilms te gaan bohhhh.
Ach zo boeiend is jarig zijn toch niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was liever in de zomer jarig geweest.
Nee maar dan kun je de visite in de tuin kwijt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zo boeiend is jarig zijn toch niet.
De eerste dochter van mijn broer is precies op mijn verjaardag geboren.quote:
Kun je ook ongeveer op iemand zijn verjaardag geboren worden?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
De eerste dochter van mijn broer is precies op mijn verjaardag geboren.
Als de ene helft er nog niet helemaal uit is ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je ook ongeveer op iemand zijn verjaardag geboren worden?
Net rond middernacht en dat iemand de secondes niet goed in de gaten heeft gehouden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je ook ongeveer op iemand zijn verjaardag geboren worden?
Vieren jullie het dan samen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
De eerste dochter van mijn broer is precies op mijn verjaardag geboren.
Dan ben je dus niet geboren.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als de ene helft er nog niet helemaal uit is ja.
Wel leuk altijd. In de VBL SC:quote:
JanCees is heel klein toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel leuk altijd. In de VBL SC:
- Is iedereen langer dan 1.85m
- Spreekt iedereen Engels als een native
- Heeft niemand kringverjaardagen
Stijn is de ultieme Nederlander.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:40 schreef Coco. het volgende:
Kringverjaardagengenot, Stijn is het hiermee eens.
Ik heb ze wel maar ik ga er nooit heen. (en GGMM kan geen Engels)quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel leuk altijd. In de VBL SC:
- Is iedereen langer dan 1.85m
- Spreekt iedereen Engels als een native
- Heeft niemand kringverjaardagen
Komt omdat je alleen maar tosti's eet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje en ondergetekende niet.
Oh, ik dacht dat jij heel lang en dun wasquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje en ondergetekende niet.
Denk dat het eerder komt door een genetische code waar je niet gek veel invloed op hebt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat je alleen maar tosti's eet.
Nee, 1.80 en gewoon dun.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij heel lang en dun was
wel net zo knap heb ik gehoordquote:
Zo dan, Napo deelt uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2019 22:25:19 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |