Vooral leuk om te zien hoe iemand mijn level aanpakt.quote:
Gast, wat boeit het merk nou. Je kan niet verder van de waarheid zitten. Niet begrijpen hoe lekker het is wanneer je eindelijk een goede pasvorm/kwaliteit/prijs vindt.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Merkgeil zijn
Slaaf van het kapitalisme zijn
Witheetquote:Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, wat boeit het merk nou. Je kan niet verder van de waarheid zitten. Niet begrijpen hoe lekker het is wanneer je eindelijk een goede pasvorm/kwaliteit/prijs vindt.
Razend.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, wat boeit het merk nou. Je kan niet verder van de waarheid zitten. Niet begrijpen hoe lekker het is wanneer je eindelijk een goede pasvorm/kwaliteit/prijs vindt.
Ik zou deze graag ook spelen, hoe vind ik ‘m?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral leuk om te zien hoe iemand mijn level aanpakt.![]()
En dat hij 2 á 3 keer zei dat hij dit level leuk vond deed me ook niet verkeerd!
Heb je Mario Maker 2 danquote:Op maandag 15 juli 2019 16:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zou deze graag ook spelen, hoe vind ik ‘m?
Ik heb geen goed bekeken youtubekanaal maar als mijn vrouw straks in de buurt is zal ik haar zeggen wat ik er van vind.
Mijn buurman hep een switsj.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je Mario Maker 2 dan
De code is M8X-5SR-NLG
Misschien morgen.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:GGMM ga je nog een nieuwe tweet maken of hoe zit het?
Oei. Dat snap ik, dat maakt het wel extra pijnlijk. Als je maar even laat weten als je morgen de tweet hebt geplaatst, dan ga ik direct weer liken en retweeten.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien morgen.
Ik kwam er net ook nog achter dat @:playtonic niet de uitgever is van Cuphead, dus deze enorme nederlaag moet ik eerst even verwerken.
3 minuten geleden wist je niet wat het was en nu heb je al een oordeel klaar over de moeilijkheidsgraad.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent nogal van de eenvoudige spellen he?
Mario maker is toch niet eenvoudig?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent nogal van de eenvoudige spellen he?
Ik hoop dat de hele Bond reeks een langzame en pijnlijke dood ondergaat.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben nog steeds ziedend dat de nieuwe 007 zwart en vrouw is. De feminazification en blackification van hollywood.
Dat zal het ook wel nu, verwacht ik.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de hele Bond reeks een langzame en pijnlijke dood ondergaat.
deed me ook niet verkeerdquote:Op maandag 15 juli 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat hij 2 á 3 keer zei dat hij dit level leuk vond deed me ook niet verkeerd!
Goede editquote:Op maandag 15 juli 2019 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Dit is een zeer regionale uitdrukking.
Je kan het beter niet bijhouden makker (ik spreek uit ervaring).quote:Op maandag 15 juli 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Dat zou m'n 10e fout zijn vandaag.
Zeg het hemquote:Op maandag 15 juli 2019 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer krijgt de eerste pinda een hoofdrol? NOU?! Daar hoor je ze niet over op die linkse gelijkheidsmanifestaties.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben nog steeds ziedend dat de nieuwe 007 zwart en vrouw is. De feminazification en blackification van hollywood.
Ah, dus dit is je nieuwe excuus elke keer je een linguïstische flater slaat?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Dit is een zeer regionale uitdrukking.
Niet elke keer hoor, anders had je hem al 9 keer voorbij zien komen vandaag.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, dus dit is je nieuwe excuus elke keer je een linguïstische flater slaat?
Je bent goed op dreef de laatste tijd inderdaad. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het ook wel het geschikte moment is, aangezien @onlogisch het weer structureel laat afweten. Het lijkt wel of die man eindelijk iets voor z'n geld is gaan doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet elke keer hoor, anders had je hem al 9 keer voorbij zien komen vandaag.
Verse? Lekker man, een écht goed lekkerbekje is een zeldzaamheid en kan zo goed smaken.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weetnie man, net wel een heerlijk lekkerbekkie op
twitter:NOS twitterde op maandag 15-07-2019 om 17:24:11Enorme bloemkoolkwal van 1,5 meter gespot voor Zuid-Engelse kust https://t.co/JdvjZzm7ct reageer retweet
Spaghetti.quote:
Niet helemaal vers, maar het was prima.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verse? Lekker man, een écht goed lekkerbekje is een zeldzaamheid en kan zo goed smaken.
Sodeju.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NOS twitterde op maandag 15-07-2019 om 17:24:11Enorme bloemkoolkwal van 1,5 meter gespot voor Zuid-Engelse kust https://t.co/JdvjZzm7ct reageer retweet
@:charlotte3
Was het nou zo'n moeilijk level of kan die gast er niks van? Hij ging best vaak dood, ook heel simpel soms. Vooral als hij aan het praten was.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze speelt niet 007 maar dit geheel terzijde.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:47 schreef Smoofie het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |