Wie ben jij?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Voordat René wat zegt wil ik even zeggen dat Factorio alle autisten goed kan bedienen.
Marsenal, de meest anonieme SC-er. Het is best leuk, overigens, maar het doet me denken aan mijn vorige baan, het is nooit af.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Tevens heb ik het gisteren gedownload, ik ga eens kijken of het wat is.
Wel op 30 graden wassen hèquote:Op maandag 15 juli 2019 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog ff wat bestellen voor de vakantie, goed dat ik er aan denk
Wat is factorioquote:Op maandag 15 juli 2019 16:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Marsenal, de meest anonieme SC-er. Het is best leuk, overigens, maar het doet me denken aan mijn vorige baan, het is nooit af.
Altijd op delicaat en 30 graden. Gaan ze heel lang mee.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er geen twee had gekocht en ze allebei verneukt.
Ik ga nu die polo's met stretch kopen.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd op delicaat en 30 graden. Gaan ze heel lang mee.
Ik durfde het niet aan te kaarten. Overigens heb ik net dat filmpje van die gast gezien die je level speelt, die vindt het best tof. Is dat een bekend iemand of zo?(Ik game nooit)quote:Op maandag 15 juli 2019 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik bedenk me dat ik de levelcode niet in m'n tweet heb gezet, dus hoe wil iemand mijn level vinden.
Tering wat ben ik mokerdom (vandaag)
Ik log uit voor vandaag.
Merkgeil zijnquote:Op maandag 15 juli 2019 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet aandelen gaan kopen van Lyle en GOD @:kapiteintje
Dat kanaal is vooral heel bekend, die gast zelf niet zo per se (dat kanaal wordt door 5 man gerund)quote:Op maandag 15 juli 2019 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan te kaarten. Overigens heb ik net dat filmpje van die gast gezien die je level speelt, die vindt het best tof. Is dat een bekend iemand of zo?(Ik game nooit)
Ah oké, best leuk dan.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kanaal is vooral heel bekend, die gast zelf niet zo per se (dat kanaal wordt door 5 man gerund)
Maar op zo'n stream zitten 10.000 mensen live te kijken dus opzich wel populair.
is toch ook geen merkquote:Op maandag 15 juli 2019 16:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Merkgeil zijn
Slaaf van het kapitalisme zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |