Tweede keer, dikke hommel.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerste keer, stuk verdriet.
En verder moet je gewoon je muil houden, kanjermod.
Gadverdamme jaquote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet altijd spontaan kotsen als ik dit hoofd zie.
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet echt, maargoed.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zou hij toch juist niet zijn been moeten breken?
Godverdomme heel mijn scherm onder. Spoiler jongen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Rens, we geven geen neuk om die kutfilmpjes van Celtic supporters.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
Kijktip. Ronald Pieloor heeft weer een filmpje geupload.
Check vorige topic, malloot.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
Kijktip. Ronald Pieloor heeft weer een filmpje geupload.
Moment, ik ga nu even m'n tijd besteden om dat op te zoeken.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat mij dan eens zien wanneer exact hetzelfde plaatje plaatste dan?
Wat is dat?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens ben ik gewoon Royal+ voor 190 euro per maand verzekerd hoor.
Ok, ik heb gelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moment, ik ga nu even m'n tijd besteden om dat op te zoeken.
Nee, grapje.
Het vrouwmens die vond dat meisje niet met poppen mogen spelen en zwarte piet moet dood van haar.quote:
Nee sorry.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, ik heb gelijk.
Kun je verder niet gewoon verdwijnen naar de achtergrond? Je bent vermoeiend.
Topmod. Top 10 beste mod op VBL ooit.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, ik heb gelijk.
Kun je verder niet gewoon verdwijnen naar de achtergrond? Je bent vermoeiend.
Ben je dan een baas? Dat is hetzelfde als celstraf krijgen voor schuin de weg oversteken...quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stadionverbod voor het omduwen van een prullenbakWat een baas
Ik zou dit ook niet op een verjaardag vertellen inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je dan een baas? Dat is hetzelfde als celstraf krijgen voor schuin de weg oversteken...
GGMM? Neh.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topmod. Top 10 beste mod op VBL ooit.
Dat ding is een vrouw?!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het vrouwmens die vond dat meisje niet met poppen mogen spelen en zwarte piet moet dood van haar.
Top 3 sowieso.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topmod. Top 10 beste mod op VBL ooit.
Ok, sterf maar.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry.
Overigens heb niet jij maar ik gelijk.
Het was enigszins sarcastisch.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je dan een baas? Dat is hetzelfde als celstraf krijgen voor schuin de weg oversteken...
Loop maar met je domheid te koop.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens ben ik gewoon Royal+ voor 190 euro per maand verzekerd hoor.
Okquote:Op donderdag 7 november 2013 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was enigszins sarcastisch.
Ik zei toch al dat je van die steward niks hoeft aan te trekken.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Tjacka het volgende:
oh sv kan niet worden opgelegd door steward?
ik weet het dus nietquote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je van die steward niks hoeft aan te trekken.
Gisteren nog rellen geweest tussen Celtic fans en de bad blue boys Rens?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je van die steward niks hoeft aan te trekken.
Ze heeft ook een blog en daar zet ze aids op als dit:quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat ding is een vrouw?!
[ afbeelding ]
Want dat 95% van de jongens andere interesses heeft dan meisjes is slecht. Ofzo.quote:In de Okki: jongens kunnen stoer, slim of grappig zijn, en meisjes lief, sportief of gezellig. Let ook op bij de meisjesdromen: daar is de keus wereldvrede, een wereldreis of (jawel) een groot huis met veel kinderen.
Dat wijf (?) zoekt echt overal iets achterquote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze heeft ook een blog en daar zet ze aids op als dit:
[ afbeelding ]
[..]
Want dat 95% van de jongens andere interesses heeft dan meisjes is slecht. Ofzo.
Waar haal je deze bullshit vandaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Want dat 95% van de jongens andere interesses heeft dan meisjes is slecht. Ofzo.
Ik heb gehoord dat er prullenbakken sneuvelden.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren nog rellen geweest tussen Celtic fans en de bad blue boys Rens?
Er was er laatst 1 (godzijdank op de radio) die zo eenzelfde klacht had over de folder van Bart Smit. Was zij zeker ook?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
http://seksisme.tumblr.com/quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waar haal je deze bullshit vandaan.
Als je het niet met haar eens bent ben je een racist of een vrouwenhater.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat wijf (?) zoekt echt overal iets achter
Het ging los, het ging los.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er prullenbakken sneuvelden.
Klopt.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er was er laatst 1 (godzijdank op de radio) die zo eenzelfde klacht had over de folder van Bart Smit. Was zij zeker ook?
Ik ben totaal niet agressief, maar kreeg toch echt de neiging om haar te slaan. Nu ik haar heb gezien, weet ik dat dat niet mag ivm bedreigde diersoort e.d.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ik haar heb gezien, weet ik dat dat niet mag ivm bedreigde diersoort e.d.
Dat zal extra grappig hebben geklonken met dat kut accent van jullie.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit soort dingen zeiden we altijd op de basisschool.
Is logisch, in Enschede lopen alleen maar gedrochten rond...quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit soort dingen zeiden we altijd op de basisschool.
Je mag haar wel slaan hoor. Eigenlijk mag je geen vrouwen slaan maar dat vind ze seksistisch.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet agressief, maar kreeg toch echt de neiging om haar te slaan. Nu ik haar heb gezien, weet ik dat dat niet mag ivm bedreigde diersoort e.d.
Ok, goede counter.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is logisch, in Enschede lopen alleen maar gedrochten rond...
Inderdaad gelijk willen zijn = gelijkwaardige klappen ontvangenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag haar wel slaan hoor. Eigenlijk mag je geen vrouwen slaan maar dat vind ze seksistisch.
Eigenlijk niet. Want als er alleen maar gedrochten zijn, is het geen bedreigde diersoort meer. Maar dat terzijde.quote:
Dus eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef SjaakBauer het volgende:
jonge we hadden egt BIJNA afgesproken om te vechten
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef SjaakBauer het volgende:
jonge we hadden egt BIJNA afgesproken om te vechten
Wanneer je als vent een vrouw niet aan kan zonder te slaanquote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad gelijk willen zijn = gelijkwaardige klappen ontvangen
quote:Makelaar kiekt
Een makelaar uit het Engelse Bristol heeft per ongeluk een woning online aangeboden met daarbij een foto waarop een wietplantage te zien is. In ieder geval een stuk onschuldiger dan de makelaar die zijn penis poste op een woningsite.
Ik betaal 't toch zelf niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Steek t gewoon gelijk in de hens dan.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
[..]
[ afbeelding ]
Het wordt steeds treuriger.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik betaal 't toch zelf niet.
Doe eens lief tegen Happel. Hij is geïrriteerd.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze lijkt eerder op jou met je bolle hoofd.
Hou je mond tegen Kapiteintje, anders gaat Elan even bijna met je afspreken om te vechten ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen Happel. Hij is geïrriteerd.
Bedankt SjaakBauer.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je mond tegen Kapiteintje, anders gaat Elan even bijna met je afspreken om te vechten ja.
Wie heeft een SV?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Ook wel sneu, de enige jood van VBL die wel een keertje in de Arena komt krijgt een SV.
Je bent nog steeds onder de indruk merk ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je mond tegen Kapiteintje, anders gaat Elan even bijna met je afspreken om te vechten ja.
Nogal ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent nog steeds onder de indruk merk ik.
Een Heerenveen vlag?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kanjerhond, was jij die Rens die shit op mijn FB zette gister?
Lol, wat is er gebeurd boelers?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je mist vanalles zonder feestboek.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lol, wat is er gebeurd boelers?
Ik weet welke straat je woont boeler.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mag Rens uitleggen, ik heb het echt gehad hier.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lol, wat is er gebeurd boelers?
Je bent recalcitrant. Je wist het namelijk al.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het bleek niet jij maar Caland te zijn.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er prullenbakken sneuvelden.
Nee, ik vergiste me in ereste instantie, alleen deed je zo gemeen tegen me dat ik idd wat langer doorging om je te irriteren.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent recalcitrant. Je wist het namelijk al.
Ah, coochie coochie coo.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze lijkt eerder op jou met je bolle hoofd.
Ik zit nooit fout, sorry.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat we beide kunnen zeggen dat we fout zaten.
HMF woont vlakbij dus kom maar langs kutkneus !!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet welke straat je woont boeler.
die steward zei negen maanden maar weet niet of hij dat op mag leggenquote:
Voor het omgooien van een prullenbak? Tering.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die steward zei negen maanden maar weet niet of hij dat op mag leggen
Dat kan. Volgende keer beeter.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb zojuist op mijn lip gebeten.
ben daarna nog een keer naar binnen geweest hequote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor het omgooien van een prullenbak? Tering.
Gastquote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan. Volgende keer beeter.
En toen ben je er weer uitgehaald?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben daarna nog een keer naar binnen geweest he
Geeft niks. Vergeven en vergeten.quote:
Sexy zeg.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb zojuist op mijn lip gebeten.
Vooral dat loensende oog van 'm erbij maakt hem onweerstaanbaar voor de ladies.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niks. Vergeven en vergeten.
[..]
Sexy zeg.
jupquote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En toen ben je er weer uitgehaald?
Ga maar gewoon dood kapiteintje.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben een beetje irritand vandaag.
Zei m'n tandarts ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
irritand omgquote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus Kapiquote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, het was een s lip of the tongue.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga maar gewoon dood kapiteintje.
De P vergeten.quote:
Het is soms eenzaam aan de top René.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Tand-->bijten.
Ben ik dan de enige die Kapi begrijpt?
Niet te behappen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Tand-->bijten.
Ben ik dan de enige die Kapi begrijpt?
Dit was wat ik dacht toen ik je reactie las, sorry.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon niks als je niet weet hoe je moet reageren.
Jij leeft op het randje zegquote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben daarna nog een keer naar binnen geweest he
Dan is 't goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit was wat ik dacht toen ik je reactie las, sorry.
Mag niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen de tandverzorging.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Komt de verzorging niet meer langs tussen de middag?
bedankt happel je stelt mij gerustquote:Op donderdag 7 november 2013 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag niet.
En nooit een schikking accepteren, altijd aanvechten.
Een SV is toch een geschenk uit de hemel? Dan hoef je nooit meer naar die betonnen snelkookpan in duivendrechtquote:Op donderdag 7 november 2013 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt happel je stelt mij gerust
Er gebeurt iets in het stadion dat in strijd is met de strafwet of standaardvoorwaarden van de KNVB.
De desbetreffende supporter wordt dan aangehouden onder verdenking van een strafbaar feit. Deze supporter wordt meegenomen naar het politiebureau. Hier worden de gegevens genoteerd en opgeslagen door de politieambtenaar. Deze gegevens worden doorgestuurd naar de KNVB. Dan bestaat de kans dat de supporter een schikkingsvoorstel aangeboden krijgt door het OM, zodat de supporter niet naar de rechter hoeft. Door dit voorstel te accepteren wordt een beroep bijna onmogelijk omdat de supporter als het ware schuld bekent.
dit heb ik niet gehad in ieder geval
maar ik heb hem nietquote:Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een SV is toch een geschenk uit de hemel? Dan hoef je nooit meer naar die betonnen snelkookpan in duivendrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
ik was gisteren een beetje dronken dus trapte een prullenbak omver, toen ging ik een tweede keer naar binnenquote:
En toen?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was gisteren een beetje dronken dus trapte een prullenbak omver, toen ging ik een tweede keer naar binnen
Je doet het erom he...quote:Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef Tjacka het volgende:
werd wel aan de pliese overgeleverd maar die duwden mij omver en toen liep ik weg
Het is zo'n rebel. Straks gaat hij nog zeggen dat hij zichzelf scheert met scheermesjes voor vrouwen benen, omdat die zo lekker scherp zijn.quote:
Wie doet dat nou weer?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is zo'n rebel. Straks gaat hij nog zeggen dat hij zichzelf scheert met scheermesjes voor vrouwen benen, omdat die zo lekker scherp zijn.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is zo'n rebel. Straks gaat hij nog zeggen dat hij zichzelf scheert met scheermesjes voor vrouwen benen, omdat die zo lekker scherp zijn.
HAH GAY!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kwamen die stewards vroegen mijn id, dus gaf ik die toen blablabla stadionverbod je ga nu naar pliesie en binnen no time was ik wegquote:
Maar je hebt je id terug? En ze hebben jouw gegevens niet genoteerd?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kwamen die stewards vroegen mijn id, dus gaf ik die toen blablabla stadionverbod je ga nu naar pliesie en binnen no time was ik weg
Tjacka is alles behalve gay. Zo drinkt hij bijvoorbeeld Licor 43 en roze Jillz.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
hoho róde Jillz he. Dat is iets totaal anders.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tjacka is alles behalve gay. Zo drinkt hij bijvoorbeeld Licor 43 en roze Jillz.
even kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar je hebt je id terug? En ze hebben jouw gegevens niet genoteerd?
Dat is wel een beetje gay eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
hoho róde Jillz he. Dat is iets totaal anders.
ja en jaquote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar je hebt je id terug? En ze hebben jouw gegevens niet genoteerd?
Ik had dit zo baas gevonden vroeger.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb onderstaande besteld voor mijn zoon voor sinterklaas. Aangezien hij 1 is kan hij er nog niets mee, maar het staat ongelofelijk stoer en ik probeer daarmee zijn stofzuiger obsessie af te wenden.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)ne/1004004012189158/
ze hebben mijn gegevens genoteert maar een steward mag dat niet opleggen staat op internetquote:
Hij mag het wel doorgeven aan de skotoes...quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze hebben mijn gegevens genoteert maar een steward mag dat niet opleggen staat op internet
Ik vind dit nog steeds enorm baas.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had dit zo baas gevonden vroeger.
Mail nou gewoon even naar die vent die ik je gestuurd hebt. Advies kost niets.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze hebben mijn gegevens genoteert maar een steward mag dat niet opleggen staat op internet
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij mag het wel doorgeven aan de skotoes...
Ik niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had dit zo baas gevonden vroeger.
En dat doen ze dus op basis van zijn verklaring. Je kunt het best snel een seizoenkaartje bij Heerenveen aanvragen, kan je de rest van het seizoen gezellig bij Rens op het vak.quote:
Wel kanjertje duur dat speelgoed.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb onderstaande besteld voor mijn zoon voor sinterklaas. Aangezien hij 1 is kan hij er nog niets mee, maar het staat ongelofelijk stoer en ik probeer daarmee zijn stofzuiger obsessie af te wenden.
Valt wel mee vind ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel kanjertje duur dat speelgoed.
Valt wel mee toch? Een spelletje voor de Xbox kost ook al snel 60 euro.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel kanjertje duur dat speelgoed.
dan ga ik echt bad hequote:Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat doen ze dus op basis van zijn verklaring. Je kunt het best snel een seizoenkaartje bij Heerenveen aanvragen, kan je de rest van het seizoen gezellig bij Rens op het vak.
Want je wil dat hij later Pool wordt?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want je wil dat hij later Pool wordt?
Koop gewoon een voetbal en voetbalschoenen en als hij die al heeft koop je nog een voetbal en daarna nog 1. Kan je tenminste over een jaar of 14 voorgoed je hangmat in.
Klopt. Ik vind het nogal prijzig. Maar aangezien ook wel verwend ben met speelgoed neem ik niemand wat kwalijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Een spelletje voor de Xbox kost ook al snel 60 euro.
Yep, want hij verklaart niet dat je een vuilnisbak hebt omgeschopt, maar dat je je schuldig hebt gemaakt aan ernstig vandalisme en negeren van een eerder verbod.quote:
Knut. Serieus. Als dat menneke mijn talent en doorzettingsvermogen en mijn vrouw haar talent voor constant aan mijn kop zeiken heeft, hebben we de nieuwe Van Bommel of Strootmeister in huis.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want je wil dat hij later Pool wordt?
Koop gewoon een voetbal en voetbalschoenen en als hij die al heeft koop je nog een voetbal en daarna nog 1. Kan je tenminste over een jaar of 14 voorgoed je hangmat in.
Praat die jongen niet helemaal de tyfus in Ronquote:Op donderdag 7 november 2013 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, want hij verklaart niet dat je een vuilnisbak hebt omgeschopt, maar dat je je schuldig hebt gemaakt aan ernstig vandalisme en negeren van een eerder verbod.
Dit ziet raar uit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het nogal prijzig. Maar aangezien ook wel verwend ben met speelgoed neem ik niemand wat kwalijk.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, want hij verklaart niet dat je een vuilnisbak hebt omgeschopt, maar dat je je schuldig hebt gemaakt aan ernstig vandalisme en negeren van een eerder verbod.
Mag ik dan een handtekeningquote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knut. Serieus. Als dat menneke mijn talent en doorzettingsvermogen en mijn vrouw haar talent voor constant aan mijn kop zeiken heeft, hebben we de nieuwe Van Bommel of Strootmeister in huis.
Helemaal niets mis met een technisch beroep trouwens.
Het is heel erg verleidelijk om van dit soort speelgoed mee te nemen voor de kinderen. Na een verhuizing heb ik mijn les wel geleerd. Ze krijgen tegenwoordig niks groots of zaken die lawaai maken meer. Helaas kon ik met deze criteria toch niet mijn schoonmoeder buitensluiten...quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het nogal prijzig. Maar aangezien ook wel verwend ben met speelgoed neem ik niemand wat kwalijk.
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is heel erg verleidelijk om van dit soort speelgoed mee te nemen voor de kinderen. Na een verhuizing heb ik mijn les wel geleerd. Ze krijgen tegenwoordig niks groots of zaken die lawaai maken meer. Helaas kon ik met deze criteria toch niet mijn schoonmoeder buitensluiten...
Ja, dat van Heerenveen ging te ver.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Praat die jongen niet helemaal de tyfus in Ron
Als hij de techniek in gaat wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik dan een handtekening
Ik vind je grappig vandaagquote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dat van Heerenveen ging te ver.
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als hij de techniek in gaat wel.
Ja. Die van mij nog met duplo en GI Joe, maar die zijn ook nog iets jonger. Lego komt op een iets latere leeftijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja klopt.
Spelen kinderen van tegenwoordig nog met lego eigenlijk?
7/10. Een glimlach waard.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is heel erg verleidelijk om van dit soort speelgoed mee te nemen voor de kinderen. Na een verhuizing heb ik mijn les wel geleerd. Ze krijgen tegenwoordig niks groots of zaken die lawaai maken meer. Helaas kon ik met deze criteria toch niet mijn schoonmoeder buitensluiten...
Ik ken wat jongens die waren en zijn te dom om te poepen, maar hebben wel florerende eigen bedrijven. Maatje van mij kan zijn eigen naam nauwelijks schrijven, maar heeft inmiddels 6 man in dienst en hij is nog geen 30 geweest. Ik vind dat knap.quote:
Ja het begint met duplo en playmobile, dan de lego en knexquote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Die van mij nog met duplo en GI Joe, maar die zijn ook nog iets jonger. Lego komt op een iets latere leeftijd.
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik koop later alleen speelgoed wat ik zelf ook leuk vind zoals een racebaan en een legotrein.
Dit gecombineerd, verwacht ik dat je een realdoll voor ze gaat kopen...quote:Op donderdag 7 november 2013 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al zullen ze niet veel speelgoed krijgen want we moeten ook naar Japan op vakantie.
Ik ook. Dikke jonko's.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb hele middagen met schoolvriendjes lopen bouwen op school en thuis.
Of Hello Kitty speelgoed.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Dit gecombineerd, verwacht ik dat je een realdoll voor ze gaat kopen...
Karbonkel!!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef DonRaja het volgende:
We zijn maar een paar posts verwijderd van: Iedereen gaat plaatjes en filmpjes posten van tekenfilms die ze vroeger keken...
Volgens mijn vriendin heb je dan een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb ooit het hoofd van mijn zusje haar baby born eraf gesneden
Ik een keer een concentratiekamp.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had een hele eigen wereld gemaakt met gevangenissen etc
toen jij jong was bestond er nog geen tv toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef DonRaja het volgende:
We zijn maar een paar posts verwijderd van: Iedereen gaat plaatjes en filmpjes posten van tekenfilms die ze vroeger keken...
Inclusief treinspoor er naar toe?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik een keer een concentratiekamp.
Realdoll is 5000 euro man. Daar kunnen we met 2 kinderen zeker 4 dagen voor naar Japan.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Dit gecombineerd, verwacht ik dat je een realdoll voor ze gaat kopen...
6/10. Een glimlach waard.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
toen jij jong was bestond er nog geen tv toch?
Jep. Ik had de legotrein idd met veewagonnen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inclusief treinspoor er naar toe?
Deed je daar dan ook legopoppetjes in ipv koeien?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep. Ik had de legotrein idd met veewagonnen.
jij kende Link niet, op het gebied van speelgoed en jeugdsentiment ben je niet meer serieus te nemen. Sorryquote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit even te denken wat wij thuis als kinderen allemaal hadden van speelgoed (games uitgezonderd) wat ik me nog kan herinneren.
- duplo groot krat
- lego groot krat
- playmobil groot krat
- mecano
- action man grote opbergdoos op wieltjes voor onder 't bed vol
- k'nex grote doos
- elektrische racebaan
- houten spoor + treintjes
- groot krat vol autootjes
- diverse action figures (turtles, biker mice, power rangers)
Beetje asociaal veel speelgoed vroeger als ik 't zo opsom en dan vergeet ik waarschijnlijk nog een groot deel.
Deed je ook alleen legopoppetjes met een bepaald uiterlijk erin?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep. Ik had de legotrein idd met veewagonnen.
Klopt, we keken om te lachen altijd naar jouw moeder.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
toen jij jong was bestond er nog geen tv toch?
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deed je daar dan ook legopoppetjes in ipv koeien?
Ik ben van een andere generatie ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij kende Link niet, op het gebied van speelgoed en jeugdsentiment ben je niet meer serieus te nemen. Sorry
hey doe eens normaal johquote:Op donderdag 7 november 2013 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, we keken om te lachen altijd naar jouw moeder.
Ik geloof dit niet helemaal. Zeker gezien jouw hippie-ouders.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]. Het was vrij realistisch.
Het enige wat we zelf hadden verzonnen was een soort parcours waarmee je je vrijheid kon verdienen. Je snapt wel dat iedereen die dat probeerde binnen een paar seconde op verschikkelijke wijze dood ging.
Met speciale eretribune voor een legomannetje met zelf getekende snor
OHHHHHquote:Op donderdag 7 november 2013 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, we keken om te lachen altijd naar jouw moeder.
Dat magquote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet helemaal. Zeker gezien jouw hippie-ouders.
Op de uni heb je sex Rens.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:11 schreef RensAjacied het volgende:
Eigenlijk was de periode 4-12 een mooie zorgeloze tijd. Mensen zeggen altijd dat je studententijd de mooiste tijd van je leven is, ik moet dat nog meemaken maar ik denk dat de basisschooltijd het mooiste is.
Begin van je studententijd is wel geniaal ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:11 schreef RensAjacied het volgende:
Eigenlijk was de periode 4-12 een mooie zorgeloze tijd. Mensen zeggen altijd dat je studententijd de mooiste tijd van je leven is, ik moet dat nog meemaken maar ik denk dat de basisschooltijd het mooiste is.
Sorry ik kom niet uit een katholieke omgeving.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de basisschool van Rens ook.
Ik heb ooit 2 jaar gehad dus valt mee.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
OOOOWWWWWquote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, nee ik ook niet op. Wel in gebouw Y en A.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit op de uni zelf gehad. Wel ertegen.
rawrquote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit op de uni zelf gehad. Wel ertegen.
Heracles hooligansquote:Op donderdag 7 november 2013 13:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb ooit 2 jaar gehad dus valt mee.
Ok, vrijwillige sex.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebouw Y?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, nee ik ook niet op. Wel in gebouw Y en A.
Hij zou zelfs eens naar de arena kunnen gaanquote:Op donderdag 7 november 2013 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
Rens, als je studeert in een stad kun je elke dag zo veel chickenwings halen als je wilt.
Ik heb laatst weer in de KFC gegeten en toen kwam ik er inderdaad achter dat het allemaal wel meevalt qua kwaliteit. Het is meer dat het "bijzonder" is omdat wij dat hier niet hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
Rens, als je studeert in een stad kun je elke dag zo veel chickenwings halen als je wilt.
Een geschiedenisdocente bij mij op school leeft ook in die gekte.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had in de kleuters iemand in de klas die had meer dan 500 dinosaurus poppetjes
Burgerking boven de rest.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb laatst weer in de KFC gegeten en toen kwam ik er inderdaad achter dat het allemaal wel meevalt qua kwaliteit. Het is meer dat het "bijzonder" is omdat wij dat hier niet hebben.
Verder heeft de KFC wel 1000x meer kwaliteit dan de McDonalds of de Burgerking dus KFC staat nog wel boven aan mijn lijst.
Daarom post hij hier ook in dit topic. Heel erg snugger Stinho.quote:
Rustig.. stadionverbod wordt vaak doorgeschoven naar ban op fok. Lees niet alles in dit topic.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom post hij hier ook in dit topic. Heel erg snugger Stinho.
Je moet de TT dit keer letterlijk nemen.
quote:
Heeft Heracles hetzelfde beleid als Heerenveen?quote:
Iedereen zijn hobby.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een geschiedenisdocente bij mij op school leeft ook in die gekte.
Voor dat laatste zouden ze je een levenslang sv moeten geven.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft Heracles hetzelfde beleid als Heerenveen?
Daar krijg je 2 jaar voor een biertje gooien of 1,5 jaar als je in je blote buik staat.
Ben jij wel eens een scharrel 10 jaar later ofzo nog een keer tegen gekomen?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gebouw van rechtswetenschappen tegenover de Brasserie, is dat niet Y?
Dat geldt ook voor trommelen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor dat laatste zouden ze je een levenslang sv moeten geven.
We hebben een nieuw gebouw: M. Tegenover de Brasserie? Dat is D.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gebouw van rechtswetenschappen tegenover de Brasserie, is dat niet Y?
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor dat laatste zouden ze je een levenslang sv moeten geven.
Dat is allemaal fift sjeneratjion man.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij wel eens een scharrel 10 jaar later ofzo nog een keer tegen gekomen?
1tje maar. Was leuk, vooral omdat ze er lelijk en ongelukkig uitzag.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij wel eens een scharrel 10 jaar later ofzo nog een keer tegen gekomen?
Dat brengt toch sfeer man.quote:
Oh geen idee dan, het was in elk geval een gebouw met echte collegezalen. Die hadden wij BIK-kers zelf niet...quote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben een nieuw gebouw: M. Tegenover de Brasserie? Dat is D.
grappig manquote:Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft Derk Boerrigter aangevallen.
Ik ken eigenlijk maar 1 chick die ik een poos geleden heb gedaan die er niet op achteruit is gegaan. Vrouwen worden echt snel lelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1tje maar. Was leuk, vooral omdat ze er lelijk en ongelukkig uitzag.
Die van ons zijn ook wel verwend. Maar dat komt met name door de opa's en oma's.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Oh ja, ik had ook veel dierenpoppen en dinosaurussen en een shitload aan knuffels. Echt bizar hoeveel speelgoed dat bij elkaar geweest moet zijn.
Je weet je anale avontuurtje op de korfbalvereniging wel mooi te verpakken.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 1 uurtje en dan moet ik nog even pindasaus halen.
Dus er was geen sprake meer van een "sexuele spanning"quote:Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1tje maar. Was leuk, vooral omdat ze er lelijk en ongelukkig uitzag.
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet je anale avontuurtje op de korfbalvereniging wel mooi te verpakken.
Godverdommequote:Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Matig deze.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij vrouwen die snel lelijk worden heeft dat er altijd al ingezeten en komt dat op een gegeven ogenblik naar buiten.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar 1 chick die ik een poos geleden heb gedaan die er niet op achteruit is gegaan. Vrouwen worden echt snel lelijk.
Klopt, toen ik haar eerst zag was ik echt teleurgesteld over mijn smaak destijds. Later zag ik op foto´s terug dat ze op school wel degelijk mooi was.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar 1 chick die ik een poos geleden heb gedaan die er niet op achteruit is gegaan. Vrouwen worden echt snel lelijk.
Ab-so-luut niet. (In elk geval niet van mijn kant)quote:Op donderdag 7 november 2013 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus er was geen sprake meer van een "sexuele spanning"
Doe het niet. Je hebt nog zoveel om voor te leven.quote:
Wanneer ziet het er eerder goed uit dan? Los of vast?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij vrouwen die snel lelijk worden heeft dat er altijd al ingezeten en komt dat op een gegeven ogenblik naar buiten.
Ik doe altijd de haar los/vast test. Een vrouw kan pas echt lekker zijn als ze haar haar zowel los als vast kan dragen en er qua looks niet op achteruit gaat.
Dat vind ik een mooie test waar ik het eigenlijk wel mee eens ben. Mijn test is altijd of ik een chick in slodderkleding om te slapen oid mooier vind dan in normale kleding.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij vrouwen die snel lelijk worden heeft dat er altijd al ingezeten en komt dat op een gegeven ogenblik naar buiten.
Ik doe altijd de haar los/vast test. Een vrouw kan pas echt lekker zijn als ze haar haar zowel los als vast kan dragen en er qua looks niet op achteruit gaat.
Alsof jij chicks in slodderkleding zietquote:Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooie test waar ik het eigenlijk wel mee eens ben. Mijn test is altijd of ik een chick in slodderkleding om te slapen oid mooier vind dan in normale kleding.
Het moet er gewoon allebei goed uitzien.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wanneer ziet het er eerder goed uit dan? Los of vast?
Als ze wakker worden in m'n t-shirt bijvoorbeeld? Ja, ik snap dat het heel onwerkelijk klinkt voor iemand die z'n wijven op de motorkap van een willekeurige auto placht af te werken.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alsof jij chicks in slodderkleding ziet
Zoals wat?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe het niet. Je hebt nog zoveel om voor te leven.
jij danquote:Op donderdag 7 november 2013 13:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alsof jij chicks in slodderkleding ziet
Dat kan er inderdaad massive geil uitzien.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze wakker worden in m'n t-shirt bijvoorbeeld?
Retorische vraag hopelijk?quote:
hoax, jij gaat altijd voor het slapen gaan weer wegquote:Op donderdag 7 november 2013 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze wakker worden in m'n t-shirt bijvoorbeeld? Ja, ik snap dat het heel onwerkelijk klinkt voor iemand die z'n wijven op de motorkap van een willekeurige auto placht af te werken.
Oh, zo. Daar kijk ik nooit naar eigenlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze wakker worden in m'n t-shirt bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |