Tweede keer, dikke hommel.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerste keer, stuk verdriet.
En verder moet je gewoon je muil houden, kanjermod.
Gadverdamme jaquote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet altijd spontaan kotsen als ik dit hoofd zie.
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet echt, maargoed.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zou hij toch juist niet zijn been moeten breken?
Godverdomme heel mijn scherm onder. Spoiler jongen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Rens, we geven geen neuk om die kutfilmpjes van Celtic supporters.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
Kijktip. Ronald Pieloor heeft weer een filmpje geupload.
Check vorige topic, malloot.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
Kijktip. Ronald Pieloor heeft weer een filmpje geupload.
Moment, ik ga nu even m'n tijd besteden om dat op te zoeken.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat mij dan eens zien wanneer exact hetzelfde plaatje plaatste dan?
Wat is dat?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens ben ik gewoon Royal+ voor 190 euro per maand verzekerd hoor.
Ok, ik heb gelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moment, ik ga nu even m'n tijd besteden om dat op te zoeken.
Nee, grapje.
Het vrouwmens die vond dat meisje niet met poppen mogen spelen en zwarte piet moet dood van haar.quote:
Nee sorry.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, ik heb gelijk.
Kun je verder niet gewoon verdwijnen naar de achtergrond? Je bent vermoeiend.
Topmod. Top 10 beste mod op VBL ooit.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, ik heb gelijk.
Kun je verder niet gewoon verdwijnen naar de achtergrond? Je bent vermoeiend.
Ben je dan een baas? Dat is hetzelfde als celstraf krijgen voor schuin de weg oversteken...quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stadionverbod voor het omduwen van een prullenbakWat een baas
Ik zou dit ook niet op een verjaardag vertellen inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je dan een baas? Dat is hetzelfde als celstraf krijgen voor schuin de weg oversteken...
GGMM? Neh.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topmod. Top 10 beste mod op VBL ooit.
Dat ding is een vrouw?!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het vrouwmens die vond dat meisje niet met poppen mogen spelen en zwarte piet moet dood van haar.
Top 3 sowieso.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topmod. Top 10 beste mod op VBL ooit.
Ok, sterf maar.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry.
Overigens heb niet jij maar ik gelijk.
Het was enigszins sarcastisch.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je dan een baas? Dat is hetzelfde als celstraf krijgen voor schuin de weg oversteken...
Loop maar met je domheid te koop.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens ben ik gewoon Royal+ voor 190 euro per maand verzekerd hoor.
Okquote:Op donderdag 7 november 2013 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was enigszins sarcastisch.
Ik zei toch al dat je van die steward niks hoeft aan te trekken.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Tjacka het volgende:
oh sv kan niet worden opgelegd door steward?
ik weet het dus nietquote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je van die steward niks hoeft aan te trekken.
Gisteren nog rellen geweest tussen Celtic fans en de bad blue boys Rens?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je van die steward niks hoeft aan te trekken.
Ze heeft ook een blog en daar zet ze aids op als dit:quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat ding is een vrouw?!
[ afbeelding ]
Want dat 95% van de jongens andere interesses heeft dan meisjes is slecht. Ofzo.quote:In de Okki: jongens kunnen stoer, slim of grappig zijn, en meisjes lief, sportief of gezellig. Let ook op bij de meisjesdromen: daar is de keus wereldvrede, een wereldreis of (jawel) een groot huis met veel kinderen.
Dat wijf (?) zoekt echt overal iets achterquote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze heeft ook een blog en daar zet ze aids op als dit:
[ afbeelding ]
[..]
Want dat 95% van de jongens andere interesses heeft dan meisjes is slecht. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |