Tweede keer, dikke hommel.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerste keer, stuk verdriet.
En verder moet je gewoon je muil houden, kanjermod.
Gadverdamme jaquote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet altijd spontaan kotsen als ik dit hoofd zie.
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet echt, maargoed.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zou hij toch juist niet zijn been moeten breken?
Godverdomme heel mijn scherm onder. Spoiler jongen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Rens, we geven geen neuk om die kutfilmpjes van Celtic supporters.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
Kijktip. Ronald Pieloor heeft weer een filmpje geupload.
Check vorige topic, malloot.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
Kijktip. Ronald Pieloor heeft weer een filmpje geupload.
Moment, ik ga nu even m'n tijd besteden om dat op te zoeken.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat mij dan eens zien wanneer exact hetzelfde plaatje plaatste dan?
Wat is dat?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens ben ik gewoon Royal+ voor 190 euro per maand verzekerd hoor.
Ok, ik heb gelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moment, ik ga nu even m'n tijd besteden om dat op te zoeken.
Nee, grapje.
Het vrouwmens die vond dat meisje niet met poppen mogen spelen en zwarte piet moet dood van haar.quote:
Nee sorry.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, ik heb gelijk.
Kun je verder niet gewoon verdwijnen naar de achtergrond? Je bent vermoeiend.
Topmod. Top 10 beste mod op VBL ooit.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, ik heb gelijk.
Kun je verder niet gewoon verdwijnen naar de achtergrond? Je bent vermoeiend.
Ben je dan een baas? Dat is hetzelfde als celstraf krijgen voor schuin de weg oversteken...quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stadionverbod voor het omduwen van een prullenbakWat een baas
Ik zou dit ook niet op een verjaardag vertellen inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je dan een baas? Dat is hetzelfde als celstraf krijgen voor schuin de weg oversteken...
GGMM? Neh.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topmod. Top 10 beste mod op VBL ooit.
Dat ding is een vrouw?!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het vrouwmens die vond dat meisje niet met poppen mogen spelen en zwarte piet moet dood van haar.
Top 3 sowieso.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topmod. Top 10 beste mod op VBL ooit.
Ok, sterf maar.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry.
Overigens heb niet jij maar ik gelijk.
Het was enigszins sarcastisch.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je dan een baas? Dat is hetzelfde als celstraf krijgen voor schuin de weg oversteken...
Loop maar met je domheid te koop.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens ben ik gewoon Royal+ voor 190 euro per maand verzekerd hoor.
Okquote:Op donderdag 7 november 2013 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was enigszins sarcastisch.
Ik zei toch al dat je van die steward niks hoeft aan te trekken.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Tjacka het volgende:
oh sv kan niet worden opgelegd door steward?
ik weet het dus nietquote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je van die steward niks hoeft aan te trekken.
Gisteren nog rellen geweest tussen Celtic fans en de bad blue boys Rens?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je van die steward niks hoeft aan te trekken.
Ze heeft ook een blog en daar zet ze aids op als dit:quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat ding is een vrouw?!
[ afbeelding ]
Want dat 95% van de jongens andere interesses heeft dan meisjes is slecht. Ofzo.quote:In de Okki: jongens kunnen stoer, slim of grappig zijn, en meisjes lief, sportief of gezellig. Let ook op bij de meisjesdromen: daar is de keus wereldvrede, een wereldreis of (jawel) een groot huis met veel kinderen.
Dat wijf (?) zoekt echt overal iets achterquote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze heeft ook een blog en daar zet ze aids op als dit:
[ afbeelding ]
[..]
Want dat 95% van de jongens andere interesses heeft dan meisjes is slecht. Ofzo.
Waar haal je deze bullshit vandaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Want dat 95% van de jongens andere interesses heeft dan meisjes is slecht. Ofzo.
Ik heb gehoord dat er prullenbakken sneuvelden.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren nog rellen geweest tussen Celtic fans en de bad blue boys Rens?
Er was er laatst 1 (godzijdank op de radio) die zo eenzelfde klacht had over de folder van Bart Smit. Was zij zeker ook?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
http://seksisme.tumblr.com/quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waar haal je deze bullshit vandaan.
Als je het niet met haar eens bent ben je een racist of een vrouwenhater.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat wijf (?) zoekt echt overal iets achter
Het ging los, het ging los.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er prullenbakken sneuvelden.
Klopt.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er was er laatst 1 (godzijdank op de radio) die zo eenzelfde klacht had over de folder van Bart Smit. Was zij zeker ook?
Ik ben totaal niet agressief, maar kreeg toch echt de neiging om haar te slaan. Nu ik haar heb gezien, weet ik dat dat niet mag ivm bedreigde diersoort e.d.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ik haar heb gezien, weet ik dat dat niet mag ivm bedreigde diersoort e.d.
Dat zal extra grappig hebben geklonken met dat kut accent van jullie.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit soort dingen zeiden we altijd op de basisschool.
Is logisch, in Enschede lopen alleen maar gedrochten rond...quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit soort dingen zeiden we altijd op de basisschool.
Je mag haar wel slaan hoor. Eigenlijk mag je geen vrouwen slaan maar dat vind ze seksistisch.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet agressief, maar kreeg toch echt de neiging om haar te slaan. Nu ik haar heb gezien, weet ik dat dat niet mag ivm bedreigde diersoort e.d.
Ok, goede counter.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is logisch, in Enschede lopen alleen maar gedrochten rond...
Inderdaad gelijk willen zijn = gelijkwaardige klappen ontvangenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag haar wel slaan hoor. Eigenlijk mag je geen vrouwen slaan maar dat vind ze seksistisch.
Eigenlijk niet. Want als er alleen maar gedrochten zijn, is het geen bedreigde diersoort meer. Maar dat terzijde.quote:
Dus eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef SjaakBauer het volgende:
jonge we hadden egt BIJNA afgesproken om te vechten
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef SjaakBauer het volgende:
jonge we hadden egt BIJNA afgesproken om te vechten
Wanneer je als vent een vrouw niet aan kan zonder te slaanquote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad gelijk willen zijn = gelijkwaardige klappen ontvangen
quote:Makelaar kiekt
Een makelaar uit het Engelse Bristol heeft per ongeluk een woning online aangeboden met daarbij een foto waarop een wietplantage te zien is. In ieder geval een stuk onschuldiger dan de makelaar die zijn penis poste op een woningsite.
Ik betaal 't toch zelf niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Steek t gewoon gelijk in de hens dan.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
[..]
[ afbeelding ]
Het wordt steeds treuriger.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik betaal 't toch zelf niet.
Doe eens lief tegen Happel. Hij is geïrriteerd.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze lijkt eerder op jou met je bolle hoofd.
Hou je mond tegen Kapiteintje, anders gaat Elan even bijna met je afspreken om te vechten ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen Happel. Hij is geïrriteerd.
Bedankt SjaakBauer.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je mond tegen Kapiteintje, anders gaat Elan even bijna met je afspreken om te vechten ja.
Wie heeft een SV?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Ook wel sneu, de enige jood van VBL die wel een keertje in de Arena komt krijgt een SV.
Je bent nog steeds onder de indruk merk ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je mond tegen Kapiteintje, anders gaat Elan even bijna met je afspreken om te vechten ja.
Nogal ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent nog steeds onder de indruk merk ik.
Een Heerenveen vlag?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kanjerhond, was jij die Rens die shit op mijn FB zette gister?
Lol, wat is er gebeurd boelers?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je mist vanalles zonder feestboek.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lol, wat is er gebeurd boelers?
Ik weet welke straat je woont boeler.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mag Rens uitleggen, ik heb het echt gehad hier.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lol, wat is er gebeurd boelers?
Je bent recalcitrant. Je wist het namelijk al.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het bleek niet jij maar Caland te zijn.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er prullenbakken sneuvelden.
Nee, ik vergiste me in ereste instantie, alleen deed je zo gemeen tegen me dat ik idd wat langer doorging om je te irriteren.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent recalcitrant. Je wist het namelijk al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |