vhin-tsequote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij eten nasi. (zonder vhin-tse want ik ben erachter gekomen dat ik dat niet verdraagt.)
Toe maarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij eten nasi. (zonder vhin-tse want ik ben erachter gekomen dat ik dat niet verdraagt.)
De blokkendoosjosti-award van deze week is al snel vergeven.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:33 schreef GGMM het volgende:
Elan maakt zichzelf echt compleet belachelijk in het Feyenoord-topic.
En wordt nu volledig gefileerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet mee met die hele euforie rondom Berghuis makker. Mensen vergeten blijkbaar snel de keerzijde door zich vast te pinnen op wat simpele statistieken. Ik had je wat dat betreft wat hoger ingeschatquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:58 schreef Caland het volgende:
Het zou voor @:elan wellicht verstandiger zijn om uit te loggen
Volgens mij begon jij erover dat fucking Narsingh ook wel aan die statistieken zou komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga niet mee met die hele euforie rondom Berghuis makker. Mensen vergeten blijkbaar snel de keerzijde door zich vast te pinnen op wat simpele statistieken. Ik had je wat dat betreft wat hoger ingeschat
Iedereen doet wel eens een aanname op basis van onderbuikgevoel. Het siert je om daarna toe te geven dat je niet helemaal goed zat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga niet mee met die hele euforie rondom Berghuis makker. Mensen vergeten blijkbaar snel de keerzijde door zich vast te pinnen op wat simpele statistieken. Ik had je wat dat betreft wat hoger ingeschat
Hij wringt zich nu weer in allemaal bochten. Genot is dat altijd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
Elan maakt het alleen maar erger voor zichzelf.
Ach ik heb in elk geval vanaf nu mijn eigen gifje.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedereen doet wel eens een aanname op basis van onderbuikgevoel. Het siert je om daarna toe te geven dat je niet helemaal goed zat.
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij wringt zich nu weer in allemaal bochten. Genot is dat altijd.
Gewoon even richting dat Feyenoord toppa en aangeven dat je gewoon niet zo een fan bent van Berghuis en dat je het - statistieken terzijde - geen probleem vindt, als hij wordt getransfereerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach ik heb in elk geval vanaf nu mijn eigen gifje.
[ afbeelding ]
Al had ik liever echt een eigen gifje gehad, niet die van Klaas
Welkom in de SC. Vanwaar je aparte username?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Elan feitelijk fout zit verandert hij eerst zijn statement naar iets anders wat wél te verdedigen valt/klopt en vervolgens rekent hij mensen erop af dat zij het niet eens zijn met zijn zojuist verzonnen stelling.
Een typische yats-tactiek, maar Elan beheerst hem ook wel.
Dit lees ik vrijwel iedere dag.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:33 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet!![]()
Godverdomme maxi-mus je zet me nu neer alsof ik geroepen heb dat Berghuis er geen kut van kan.
Ik geloof alleen dat Narsingh die rol van rechtsbuiten ook heus wel aardig kan invullen. En je dan misschien het geld dat je krijgt kan investeren in (bijvoorbeeld) een paar fatsoenlijke verdedigers.
Ik ga wel even een sigaretje roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als francofiel, wat vind jij van PSV's nieuwe aanwinst? (Graag antwoorden in het PSV topic aangezien de SC niet voor voetbal is.)quote:
Niks mis mee, zet hem maar in de plaats van Nick.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als francofiel, wat vind jij van PSV's nieuwe aanwinst? (Graag antwoorden in het PSV topic aangezien de SC niet voor voetbal is.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |