Dat je vriendin zwanger is zegt niet automatisch dat jij vader wordt hoorquote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb trouwens groot nieuws vrienden.
@:jancees
@:lange_lans
@:doublepain
@:kingroland
@:ggmm
@:onlogisch
@:yvonne
@:JR-Style-93
@:saind
@:kapiteintje
@:caland
@:tjacka
@:jojoortje
@:maxi-mus
@:donraja
@:haags_kwartiertje
Ik word vader.
Pijnlijk hoe @Adames @Doublepain @Buitendam @johannes_vermeer @O_o @Insomnia2.0 @KnutdeIJsbeer @Saind worden vergeten door @Lenny_Leonardquote:
Jij vergeet mij ook altijdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk hoe @:Adames @:doublepain @:buitendam @:johannes_vermeer @:O_o @:Insomnia2.0 @:Knutdeijsbeer @:Saind worden vergeten door @:Lenny_Leonard
Dit moet de verhoudingen wel op scherp zetten
Benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. @:GGMM en ik houden dit zéér scherp in de gaten.
Aankomende nacht Neuralink presentatie.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:34 schreef onlogisch het volgende:
Oh en zelf vergeet ik @:Scrummie2.0 (dit moet nu dubbel zo hard aankomen)
Doublepain en Saind had ik wel een mention gegeven.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk hoe @:Adames @:doublepain @:buitendam @:johannes_vermeer @:O_o @:Insomnia2.0 @:Knutdeijsbeer @:Saind worden vergeten door @:Lenny_Leonard
Benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. @:GGMM en ik houden dit zéér scherp in de gaten.
Wil je ons wat vertellen Onlogisch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat je vriendin zwanger is zegt niet automatisch dat jij vader wordt hoor
Van harte makker
Paar jaar geleden was hier iemand die een kind had gekregen met zijn vriendin, was al bijna een jaar toen zijn vrienden zeiden dat het kind helemaal niets van hem had. Bleek uiteindelijk van de tuinman te zijn. (lol)quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was hier iemand die een kind had gekregen met zijn vriendin, was al bijna een jaar toen zijn vrienden zeiden dat het kind helemaal niets van hem had. Bleek uiteindelijk van de tuinman te zijn. (lol)
Gefeliciteerd kerel!quote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Hij vergeet wel meer mensen. Ik had hem nu allerlei ziektes kunnen toewensen maar met een kind dat wordt geboren in Tilburg is het kind al genoeg gestraft.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop voor @Lenny_Leonard dat het ziekenhuis in Breda op die dag dichterbij is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij vergeet wel meer mensen. Ik had hem nu allerlei ziektes kunnen toewensen maar met een kind dat wordt geboren in Tilburg is het kind al genoeg gestraft.
Zou het anders in een babyvuilcontainer stoppen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop voor @:lenny_leonard dat het ziekenhuis in Breda op die dag dichterbij is.
Het was even zoeken, en het was voor een andere users, maar what the heck, deze tips en voorlichting zijn nog steeds geldig.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word vader.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:37 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/de(...)ard-kosten~a99e77be/
Geen interesse in Neuralink?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:37 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/de(...)ard-kosten~a99e77be/
Ik vergeet hem nu te feliciteren.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel veel succes!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:scrummie2.0 @:maxi-mus ik ga NU iemand vragen mijn level dat ik aan jullie heb opgedragen te spelen via twitter.
Wens me succes!
Succes!!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:scrummie2.0 @:maxi-mus ik ga NU iemand vragen mijn level dat ik aan jullie heb opgedragen te spelen via twitter.
Wens me succes!
Bedankt!!quote:
Jij ook bedankt!quote:
Ik wacht het in spanning af!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt!!
En deze gast leest altijd de levelomschrijving dus als dit wat wordt dan wordt dat sowieso genot!
Echt?quote:
Hopelijk geen genante spelfouten dit keer.twitter:Rene51945738641 twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 16:41:41@ryukahr F4G-QS9-QFGA vertical walljumping level that is very hard. It took me a week making/uploading this. I uploaded it 5 days ago - 140 tries still no clear. #RyuSMM reageer retweet
Ik vond dat vorige filmpje best leuk om te kijken, hoewel ik zelden game en nooit dit soort filmpjes kijk normaliter.quote:
En voordeel is dat deze gast die ik nu tweet ook daadwerkelijk kan gamen en niet stopt tot het level is uitgespeeld.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat vorige filmpje best leuk om te kijken, hoewel ik zelden game en nooit dit soort filmpjes kijk normaliter.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En voordeel is dat deze gast die ik nu tweet ook daadwerkelijk kan gamen en niet stopt tot het level is uitgespeeld.
Hoe lange_lans daar geen zin in kan hebben is mij oprecht een raadsel
Wij eten nasi. (zonder vhin-tse want ik ben erachter gekomen dat ik dat niet verdraagt.)quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga nasi maken.
kip uit de ovenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga nasi maken.
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:57 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als ik iemand deze smileyzie gebruiken moet ik aan
INGDINGDING*
denken.
@:scrummie2.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |